Jump to content
IGNORERAD

Hus i Thailand 150.000Sek


smilet

Recommended Posts

Ingen mark verkar ingå i priset.

Nej, därför skrev jag endast hus i rubriken

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du kan fortfarande få ett hus i Thailand som har några fler m2 än dom 50m2 som finns i annonsen.

Mark får du i båda falle stå för själv

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Jag la in samma annons i "Hus för oss dödliga tråden" för någon vecka sen. Det är väl bra med ett hus som man kan flytta på. Tröttnar man på ett ställe är det ju bara att packa och dra till nästa. :ele: marken hyr man ju självklart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, jag skulle aldrig betala 150000 SEK för det bättre leta efter en lokal byggherre i stället den dagen man vet vart man vill bo och för 150000 SEK kan du ju bo på resort livet ut om man struntar i alla turist anläggningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar mera angående byggkonstruktionen, håller den för storm, då det är en byggsats ?

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag la in samma annons i "Hus för oss dödliga tråden" för någon vecka sen. Det är väl bra med ett hus som man kan flytta på. Tröttnar man på ett ställe är det ju bara att packa och dra till nästa. :ele: marken hyr man ju självklart.

Ja visst hyra lite mark är ju inte så svårt, men det kanske varken finns vatten eller avlopp på marken du vill hyra och då kan det komma till en stor extrakostnad för att ordna detta.

Skulle aldrig köpa något sådant hus, tror det är lurendrejare

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.blocket.s...8.htm?ca=12&w=1

Vad är detta för bygge ? Inte speciellt dyrt, t.o.m. jag har råd med 150.000Sek :)

Men är det något att ha ?

Ni som är kunniga, hjälp mig o reda ut detta.

Nackdelar finns, men vilka är de, är frågan ?

Smilet

Är det han pigge från gotland på bilden?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här huset är ett prefabriserat modulhus. Det innebär att du kan FLYTTA på ditt hus när du vill. Tröttnat på Pattaya? Varför inte prova Phuket några år, eller Chiang Mai. Valfriheten är 100%

laugh.gif Vet inte om man skall skratta eller gråta.

Edit. Om det är ett svenskt bolag som försöker sig på detta, så måste det finnas gränser (regler) för hur man kan uttrycka sig i reklam. Den här tar nog priset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Ja visst hyra lite mark är ju inte så svårt, men det kanske varken finns vatten eller avlopp på marken du vill hyra och då kan det komma till en stor extrakostnad för att ordna detta.

Skulle aldrig köpa något sådant hus, tror det är lurendrejare

Jag kanske skulle ha lagt till en liten crazy smiley. Känns ju lite lättare att bara hyra ett färdigt hus eller varför inte bara ett rum där man råkar hamna. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...