Jump to content
IGNORERAD

slav under bantarkaffe?


C-dude

Recommended Posts

Hur funkar detta igentligen?

Frugan hade lovat och köpte ett specifikt bantarkaffe till en vännina.

Hur funkar dessa?

Varför jag frågar är för att jag har sett en klar viktnedgång hos väninnan sedan hon kom tillbaka till Svedala för ca 4månader sedan och nu ville hon ha mer. ( vill vara atraktiv för sin Man som hon tror har Mianoi.)

Grejen är att jag tycker hon verkar vara nervös/ lite spattig.

Funkar detta kaffe som något uppåttjack el?

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, dricker hon en massa kaffe utan att äta något så kanske det blir en spratt-effekt. Men frågan är ju då om kaffet kan tillskrivas viktnedgången...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ifall det funkar just för att gå ner i vikt så är det Första bantningskuren som funkar. Enda som funkar är att byta levnadsvanor. Dricka kaffe eller vad som helst istället för att äta funkar säkert. Men hur länge kan man hålla på så? Senare återgår man till sin vanliga kost och vikten kommer tillbaka. Ändrar man inte sina matvanor/livsstil så ändrar man inte vikten.

Sedan finns det ju fall som har sjukdom bakom.

Själv har jag en obotlig törst efter mera ÖL. Så jag ger upp.

SKÅL!

MVH: BC

Link to comment
Dela på andra sajter

Regelbunden motion är den bästa och effektivaste kuren mot övervikt!.

Ihop med sunda kostvanor, skulle jag vilja tillägga.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Mao.

Dessa bantarkaffen innehåller saker som gör att du inte är speciellt intresserad av mat.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett dessa bantarkaffen i flera butiker i Thailand, tror inte de innehåller några förbjudna preparat.

Placebo-effekt, snarare.

mvh Lelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är möjligtvis inte "kopi luwak" aka bajskaffe hon dricker?

Ja dricker hon det för 500:- koppen så lär hon inte ha pengar över till mat :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligtvis innehåller "kaffet" senna. En ört som sätter bra fart på magen.

Säljs bl.a. under namnet "Fitne". Te eller kaffe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru fick en påse med sånt skit och hon insåg rätt snabbt med lite hjälp från mig att det var en bluff produkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fungerar så att du har diarré dagen efter du har druckit en dos av det, kroppen tillgodogörs bara lite av den näring du tillför alltså måste kroppen ta av det fett och näringslager den normalt har lagt upp, då företrädesvis runt midjan, efter en tid så ser du en påtaglig effekt av bantar teet eller kaffet, men när du slutar så kommer de där kilona snabbt tilbaka igen

Ps ett effektivt sätt att hålla frun där hon ska vara, i hemmet, det gäller nämligen att ha nära till toaletten hela dagen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :ironi:

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns Te som heter Fitne, där är det nån typ av laxermedel i som gör att man måste gå på toan dagen efter.

Bantarkaffet som TS frågade efter är något ämne i som jag självklart inte kommer i håg namnet på just nu, men det är en liten del av något ämne som gör att kroppen förbränner snabbare.

Normalt är bantarkaffet i portionspåsar. (kaffe,socker,torrgrädde) + det där som gör att kroppen får hjälp med förbränningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...