Jump to content
IGNORERAD

Ringa billigt från Tyskland till Thailand?


Marlon

Recommended Posts

Hej,

Ska på tjänsteresa till Tyskland och vill kunna ringa till hjärtat i Thailand. Med mitt Svenska abonnemang kommer det säkert kosta >20 SEK/min. Så är det någon som kan rekommendera ett kontantkort eller liknande i Tyskland med bra samtalspris till Thailand?

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

När vi var i Munchen så såg vi många invandrarbutiker runt järnvägsstationen som sålde div olika telefonkort precis som Sverige

så det borde gå att få tag i

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Skype

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Jo det förstås. Men då krävs det en bra internetuppkoppling, något jag tyvärr inte kommer att ha hela tiden. Tänkte mig motsvarigheten till Comviq Amigos eller liknande.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

När vi var i Munchen så såg vi många invandrarbutiker runt järnvägsstationen som sålde div olika telefonkort precis som Sverige

så det borde gå att få tag i

Tack, jag får kolla i någon sådan butik. Alternativt får jag gå in på en Thai restaurang eller Thai massage och fråga hur man lämpligast ringer billigt till LOS.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

www.voipdiscount.com

I voip har du funktioner som gör att du kan ringa från din mobil billigt om uppkoppling till internet saknas.

Link to comment
Dela på andra sajter

www.voipdiscount.com

I voip har du funktioner som gör att du kan ringa från din mobil billigt om uppkoppling till internet saknas.

Ok, ska kolla det. Dock har jag en "tegelsten" till mobiltelefon, antar att voip kräver en smartphone.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...