Jump to content
IGNORERAD

Varför Kan Inte Thai......


Nemo

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

En Thailändare som bara gått 6 år i skolan i Thailand kan alla gånger mer än en svensk som bara gått i skolan 6 år i Sverige.

Helt rätt - Thailändarn kan förmodligen läsa lite thailändska - till skillnad från den där blåsta svennen som bara kan läsa svenska :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    5

  • Poffa

    4

  • Tack och Hej

    3

  • Nemo

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

I Thailand finns det ganska gott om konstiga killar som vill vara tjejer..

TPP

I Sverige finns det många män som är käringar..

Link to comment
Dela på andra sajter

I Sverige finns det många män som är käringar..

Ja tjejen min säger att jag är en riktig käring som härjar runt och frenetiskt försöker hålla vårt hem skinande rent samt att jag tjatar på som en riktig kvinna. Hon erkänner dock att jag har vissa manliga egenskaper som t.ex. en rejäl fotsvett. Marsch in i duschen för tvätt så fort jag kommit hem från jobbet.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tjatat på frugan i det oändliga, om du lägger in något i frysen så lägg maten i en plastburk eller en försluten plastpåse, inte bara lägga in köttbiten på en liten frigolitform. Sedan trodde hon att micron var något litet skafferi.

Det vore kul om det var lite mer Thaitjejer skrev vad dom tycker att vi faranger gör tokigt.

Ho ho ho...

Tror inte någon av oss ORKAR... :crazy:

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan jobbar hela tiden.

De första månaderna här i Sverige städades det oavbrutet (inte så att det var skitigt, en stor del var nog för att hon skulle ha nåt att göra).

Nu när hon börjat plugga på SFI så städas det inte lika mycket (hon pluggar läxor flera timmar varje dag) och sängkläderna behöver tydligen bara bytas varje vecka (istället för som i Bkk, varje dag).

Hemmet är fortfarande rent, jag hjälper till när jag är hemma, fast kanske inte i ärlighetens namn så mycket som jag skulle kunna...

Jag har aldrig varit pedant, kanske motsatsen, men uppskattar att ha det rent omkring mej, skillnaden mellan mej och frugan är tex att leksaker inte är "smuts" för mej, de är leksaker, även om de råkar ligga på golvet för tillfället :nyam:

Min kära hustru har ytterst få av de later som nämns i denna tråd, däremot kan jag tycka att det är jobbigt att saker som tex diskats/tvättats inte kan läggas tillbaks på samma plats som tidigare (saker byter plats sakta men säkert, de hamnar där det finns mest utrymme för tillfället, verkar det som)...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...