Jump to content
IGNORERAD

Badliv el.Partyliv?


B747

Recommended Posts

Vilket föredrar ni när ni är i Thailand?Själv vill jag ha en rejäl dos av varje,vilket ofta resulterar i att jag är bakis när det är dax att vakna och sticka i väg till havet eller nån sjö.Men det är hårt att vara på topp! :drinks::6:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha Partyliv och Fararuntliv. Badliv har jag varit intresserad av förr men finner att jag varit ute på de finaste stränderna/öarna men Inte badat. Varför vet jag inte. Blött antagligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Som svensk tycker jag lagom är bäst. Så hasip hasip måste jag svara.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag föredrar att göra det som faller en in för stunden, vill jag kröka till ordenligt en kväll så gör jag det och bryr mig inte om vad jag orkar eller inte orkar dagen där på.. Det är det som är semester :P Men annars så är det ju ganska skönt att sitta och pusta och stånka under ett parasoll på stranden och kurera krigsskadorna från föregående kväll :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla 3, badliv, party och nya vyer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Hmmm... "En svår nöt att knäcka"..

Badliv, jag har varken badat i hav, sjö, flod eller pool sen jag flyttade till Thailand. Men hoppas att någon slänger i mig i poolen eller havet vid nästa MPR träff, annars kommer jag att dö "obadad" i Thailand.

Partyliv!!?? Knappast det heller, förutom dom få gångerna man har tagit ett par för många öl hos Maitan :wink:

Arbetsliv och familjeliv fanns inte med på listan, men det är det som stämmer bäst överens på mig. 65 - 70 timmar jobb och resten underbart familjeliv. Är jag onormal? Skall jag söka hjälp?

Ha en gör go dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Hmmm... "En svår nöt att knäcka"..

Badliv, jag har varken badat i hav, sjö, flod eller pool sen jag flyttade till Thailand. Men hoppas att någon slänger i mig i poolen eller havet vid nästa MPR träff, annars kommer jag att dö "obadad" i Thailand.

Partyliv!!?? Knappast det heller, förutom dom få gångerna man har tagit ett par för många öl hos Maitan :wink:

Arbetsliv och familjeliv fanns inte med på listan, men det är det som stämmer bäst överens på mig. 65 - 70 timmar jobb och resten underbart familjeliv. Är jag onormal? Skall jag söka hjälp?

Ha en gör go dag!

:wai:

Tjena STJP

Söka hjälp för vad? Det blir ju inget solande när man bor i Thailand. Även mindre badande så du är nog ok.

Själv gör jag inte många knop i bkk, jobbar närmare 100 timmar i veckan när jag kuskar runt med petroleum i Europa så tiden hemma i bkk är soft, riktigt soft.

Kör frugan till jobbet, fixar ibland middag som inköps någonstans eller så äter vi ute. Tar en massage, pillar naveln, retar frugan för att hon måste jobba, tankar ner film/musik etc.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Alkohol 2-3 dagar i veckan, helst måttliga mängder men man tappar ju omdömet lite ibland. :17:

Jag tycker om att bara knalla/åka runt och det gör jag helst inte bakis, plus att man vill ju komma ihåg så mycket som möjligt.

Fast min första resa var jag väl nykter 1-2 dagar/vecka, det var ju så billigt dricka och trevliga barpersonal. ^_^

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...