Jump to content
IGNORERAD

Farangpar blev attackerade med syra vid tågstationen


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

En kvinnlig utländsk artist, Elizabeth Briel, rapporterade på Twitter i fredags att hon och hennes man hade sprayas med syra på deras ansikten i Bangkok Skytrain-stationen igår kväll.

Elizabeth Briel , sa att syran var riktad mot dem från trappan som leder till stationen nära Robinson köpcentrum.

Fru Briel sa hennes mans ögon var skadade men att de förmodligen skulle läka, medan hon själv nu har en bränd hårbotten.

De behandlades vid Bumrungrad sjukhus.

Sjukhuset sade att detta är det tredje fallet de har sett nyligen.

http://www.bangkokpost.com/breakingnews/256875/acid-thrown-on-foreigners-in-sukhumvit

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Förmodligen någon som inte gillar utlänningar.

Bäst att se upp så att ni inte får hela fejan pajad. :angry2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen någon som inte gillar utlänningar.

Bäst att se upp så att ni inte får hela fejan pajad. :angry2:

Eller så är det samma sjuka tankesätt som dom ungdomar som kastade sten på bilar som körde på motorvägen för ett gäng månader sedan.

Var väl några bilar som krockade/körde av vägen på grund av krossade vindrutor.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så är det samma sjuka tankesätt som dom ungdomar som kastade sten på bilar som körde på motorvägen för ett gäng månader sedan.

Var väl några bilar som krockade/körde av vägen på grund av krossade vindrutor.

Mvh Janne

Ifall jag inte missminner mig var det väl någon som dog när kidsen slängde ner stenbumlingar från bron?

Hur som helst finns et många sjuka människor som går lösa-både i Thailand och Sverige.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ifall jag inte missminner mig var det väl någon som dog när kidsen slängde ner stenbumlingar från bron?

Hur som helst finns et många sjuka människor som går lösa-både i Thailand och Sverige.

Minnet svek mig om detta. Men jag var tvungen att fråga min fru vad hon mindes av detta som var ganska stort på nyheterna. Och enligt henne så var det fler skadade och döda av detta mindre seriösa pojkstreck.

Misstänker att killarna fick sämre behandling för detta änom det varit ett vanligt pojkstreck.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...