Jump to content
IGNORERAD

Body of Thai woman found in river


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

(Själv ställer jag mig frågande till hur många blonda och blåögda thailändska kvinnor det finns/fanns - men säkert finns det inte många kvar nu efter detta dödsfall)

Pathum Thani police on Tuesday retrieved the body of a Thai woman from the Chao Phraya river in what they believe is a murder case.

Barge crew alerted police at about 8am that they had found a canvas car cover they suspected had a body inside floating in the river, which had become entangled with a barge.

When police opened the canvas,

they found the bruised body of a woman with blond hair and blue eyes.

Inside the canvas cover, police found rocks packed inside a fertiliser sack, which were used, they believed, to sink the body and keep it on the river bed.

Her wrists and ankles had been tied with cable, police said, adding that the woman was about 20 to 25 years of age.

The Nation

http://www.nationmul...r-30165147.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Det läggs snart ner och sedan bestäms det att det var ett självmord :ahh:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

...så fruktansvärt!!! man kan bara fantisera om denna arma kvinnas sista timmar i livet...

Måtte dom anstränga sig så vi kan reducera antalet människor som utför sådant... Jag gråter inombords... : (

Link to comment
Dela på andra sajter

Blond och blåögd thai.yeah right!

Låter mer som en kvinna från öst som jobbat i den lokala nöjesbranschen och sedan råkat illa ut. The Boys In Brown imponerar med sin slutledningsförmåga..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...