Jump to content
IGNORERAD

Thaicigg?


Baxarn

Recommended Posts

Jag undrar om någon gammal thairäv (eller ung) kan tipsa om något thailändskt ciggarettmärke som påminner om röd prince. Gillar inte marlboro eller LM men i nödfall så duger de. Brukar köpa med mig så många limpor prince som jag rymmer i handbagaget men de tar alltid slut innan semestern gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Tyvärr så har jag ett tips. Drar i mej Wonder Deng pris ca 42-45 baht för ett paket. Inte bra...men vad f-n gör man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Half time 5 25 thb

Sms 30thb

Du kan om du är smart skicka ner ett par limpor med posten efter ett tag, be polarn göra det, gör allt klart å bara lägga på, har jag gjort 2 gånger men då bad jag polare köpa å lägga på dom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om någon gammal thairäv (eller ung) kan tipsa om något thailändskt ciggarettmärke som påminner om röd prince. Gillar inte marlboro eller LM men i nödfall så duger de. Brukar köpa med mig så många limpor prince som jag rymmer i handbagaget men de tar alltid slut innan semestern gör det.

Nu var det ett tag sedan jag rökte. Men på den tiden drog jag i mig ett rött Prince om dagen hemma i svedala. Provade en del thaicigaretter men ingen var riktigt som Prince. "Khrong Tip" fick duga för mig, men smaken är ju som baken. Wonder Deng har jag aldrig provat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

För 7-8 år sen fanns det prince att köpa i Pattaya. Hade en bekant som alltid köpte röd prince, priset låg då på 100 bath paketet och köptes i den lilla shopen på soi 7 där man går in till Globetrotter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är någon som vill ha...

Köpt för ca 2,5 månad sen, kanske lite torra..

post-5021-0-07362800-1315417467_thumb.jp

Inhandlat för ca 3 veckor sen..

post-5021-0-23743600-1315417593_thumb.jp

Har ingen använding av dessa produkter längre, därför skänkes dom bort...

FF

post-5021-0-07362800-1315417467_thumb.jp

post-5021-0-23743600-1315417593_thumb.jp

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

För 7-8 år sen fanns det prince att köpa i Pattaya. Hade en bekant som alltid köpte röd prince, priset låg då på 100 bath paketet och köptes i den lilla shopen på soi 7 där man går in till Globetrotter.

Tillverkade i Prattunam????????????????????????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tillverkade i Prattunam???????

Med tanke på att priset var mer än det dubbla mot LM så var det nog importerade.. Hurså?????????????????

Link to comment
Dela på andra sajter

För 2 år sen sålde dom Prince på flygplatsen i Bkk så bara ta en avstickare och köpa på dig ett par limpor till...Om dom fortfarande gör det...

Link to comment
Dela på andra sajter

För 2 år sen sålde dom Prince på flygplatsen i Bkk så bara ta en avstickare och köpa på dig ett par limpor till...Om dom fortfarande gör det...

Prince hade dom slutat med i juni iaf lika så LM å Marlboro sen tidigare

Lucky strike fanns dock- snarlikt ?

Prince vs Lm same same tycker jag iaf.

Men som sagt tidigare smaken är som baken

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...