Jump to content
IGNORERAD

Nöjeslivet i Jomtien


Guest Fredman

Recommended Posts

Guest Fredman

Efter Maitans härliga tråd så har jag bestämt mig för att i vinter för första gången hasa mig bort till Jomtien.

Har ingen koll på nöjeslivet där, vart det ligger eller utbud så är det någon som har tips så är jag tacksam. Har inte ens tagit bath-bussen dit så har någon koll på vart man byter?

Gillar mest att spela lite biljard och ta en öl samt musikbarer med coverband.

Link to comment
Dela på andra sajter

bath-bussarna står vid korsningen Pattaya tai (södra gatan) och Pratamnak road.står alltid en hög ryssar där och dikuterar priset

( snett över gatan från templet sett).inte en susning vad det kostar...det mesta finns i jomtien om än i miniformat...musik pubar

är jag inte säker på...säkert någon annan som vet.ha en trevlig resa ..jap.gif .

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter Maitans härliga tråd så har jag bestämt mig för att i vinter för första gången hasa mig bort till Jomtien.

Har ingen koll på nöjeslivet där, vart det ligger eller utbud så är det någon som har tips så är jag tacksam. Har inte ens tagit bath-bussen dit så har någon koll på vart man byter?

Gillar mest att spela lite biljard och ta en öl samt musikbarer med coverband.

Hejsan det Naamjai säger helt riktigt kostnad 10bht sen finns det ett nytt bar område uppe vid marknaden med live musik soi 5,6,7 finns några goa

barer, men när du är nere kom över på en pilsner så kan vi prata mer om detta.thumbsup.gif

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hejsan det Naamjai säger helt riktigt kostnad 10bht sen finns det ett nytt bar område uppe vid marknaden med live musik soi 5,6,7 finns några goa

barer, men när du är nere kom över på en pilsner så kan vi prata mer om detta.thumbsup.gif

Mvh Maitan.

Tack för tipset, och inbjudan. Självklart kommer jag förbi och testar de berömda sommarlätta, pannbiffsmackorna mm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan det Naamjai säger helt riktigt kostnad 10bht sen finns det ett nytt bar område uppe vid marknaden med live musik soi 5,6,7 finns några goa

barer, men när du är nere kom över på en pilsner så kan vi prata mer om detta.thumbsup.gif

Mvh Maitan.

PÅ Soi Whitehouse (mellan soi 7 och soi 8) finns en del barer, innan det nya området vid marknaden öppnade så var nog det området med flest antal barer.

Link to comment
Dela på andra sajter

PÅ Soi Whitehouse (mellan soi 7 och soi 8) finns en del barer, innan det nya området vid marknaden öppnade så var nog det området med flest antal barer.

Stämmer HuligeArne nu verkar det som gästerna drar sig till det nya området. Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...