Jump to content
IGNORERAD

Hjälpprojekt i Udon Thani


Tackzhin

Recommended Posts

Jag sag en hemsida tidigare, men tappat den, Det handlade om ett hjalpprojekt i Udon Thani. Man samlade pengar till olika saker, som t.ex skolor, mat, och till handikappade barn.

Vet ej om jag sett det pa detta forum, eller annat.??

Nagon som vet !!??

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag sag en hemsida tidigare, men tappat den, Det handlade om ett hjalpprojekt i Udon Thani. Man samlade pengar till olika saker, som t.ex skolor, mat, och till handikappade barn.

Vet ej om jag sett det pa detta forum, eller annat.??

Nagon som vet !!??

  det är säkert FBI Udon Real Estate som har startat denna insamling..

simca76

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var en kanonsida som jag inte har sett förut. Har tidigare varit inne på samma funderingar. Har tänkt att kontakta en skola för föräldralösa flickor som ligger strax utanför ring road.

Bra med en organisation som har flera projekt. Jag vet att Djupis även hade hittat något liknande, kanske är det samma gäng. Dom verkar seriösa.

UdonCh... Är det f.d. Charlie?

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Christer heter jag.(not Charli)...investerat i ett hus strax utanfor ringleden pa vag mot Kut Chap..(west)

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen Christer. Kul med en ny Udonbo.

Anledningen att jag frågade var att det fanns en kille som kallade sig UdonCharlie tidigare men som har försvunnit.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...