Jump to content
IGNORERAD

min thaitjej verkar ha tvivelaktig bekantskapskrets


jolle

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    10

  • Soengsang

    5

  • Baa

    4

  • Nimman

    3

Mest aktiva i denna tråd

Det har jag funderat på flera gånger och har mina åsikter men skriver jag dom blir jag väl lynchad :)

Kör på Lappen. Lynchmobben e redo :wink: . Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kvittar fullständigt för det är ett bra och intressant ämne att prata om.

Och som har dragits i det oändliga i massor av trådar.

(mitt sista inlägg i denna tråd iaf)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör på Lappen. Lynchmobben e redo :wink: . Mvh Hn :wai:

Det tror jag säkert men nej tack :)

Och som har dragits i det oändliga i massor av trådar.

(mitt sista inlägg i denna tråd iaf)

Har det? Kan du länka är du snäll så jag får se?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tror jag säkert men nej tack :)

Har det? Kan du länka är du snäll så jag får se?

Sök på BTT:s inlägg så finner du många trådar som avhandlar liknande saker.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det tror jag säkert men nej tack :)

Har det? Kan du länka är du snäll så jag får se?

Det är väl lite av det vanliga.

Min fru är ett helgon. Alla andra spelar kort, sysslar med handjobs, vänstrar på krogen, blåser landsmän på bärplockning och andra saker.

Sedan så skvallrar alla, utom just min fru/tgf.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Är själv ihop med en thailänska och önskar att bli bemött på ett vanligt medmänskligt sätt .

Blir du dåligt bemött pga av att du "är ihop med en Thailändska"?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sök på BTT:s inlägg så finner du många trådar som avhandlar liknande saker.

Han har väl ingen erfarenhet om thailändskflickvän i Sverige???

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir du dåligt bemött pga av att du "är ihop med en Thailändska"?

Har du aldrig blivit det?

Ska inte säga att det händer ofta men nog händer det att man får blickar och konstiga miner.

Inte bland mina vänner men ute på stan,på fester med relativt okända personer mm mm

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har väl ingen erfarenhet om thailändskflickvän i Sverige???

Tja.han har väl iaf ofta yttrat sig i ämnet iaf, sen att han kappast inte har någon erfarenhet av flickvänner i varken Sverige eller Thailand är kanske en annan sak.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du aldrig blivit det?

Ska inte säga att det händer ofta men nog händer det att man får blickar och konstiga miner.

Inte bland mina vänner men ute på stan,på fester med relativt okända personer mm mm

Nej faktiskt inte vad jag kan minnas, snarare kanske tvärt om..det är iaf inget jag går och tänker på att min fru är Thailändsk..kanske jag som är blåögd?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej faktiskt inte vad jag kan minnas, snarare kanske tvärt om..det är iaf inget jag går och tänker på att min fru är Thailändsk..kanske jag som är blåögd?

Nej det är inget jag går och tänker på heller men som du säger har vi råkat ut för motsatsen också.

Personer som blir väldigt intresserad över hur/var vi träffades och inte män i majoritet utan kvinnor som är mest intresserad och imponerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det är inget jag går och tänker på heller men som du säger har vi råkat ut för motsatsen också.

Personer som blir väldigt intresserad över hur/var vi träffades och inte män i majoritet utan kvinnor som är mest intresserad och imponerad.

Ja, ett märkligt fenomen. Svenska kvinnor som knappast ens skulle tittat på mig blev plötsligt väldigt intresserade av mig när jag anlände i sällskap med vackra exfru Chang.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ett märkligt fenomen. Svenska kvinnor som knappast ens skulle tittat på mig blev plötsligt väldigt intresserade av mig när jag anlände i sällskap med vackra exfru Chang.

Herr Chang har talat.

Inte ett dugg konstigt. Har man snygg flickvän/fru undrar dom andra tjejerna varför. Slutsatsen måste ju bli att man har något speciellt..tex rik, bra i sängen, känd välhängd , rolig/charmig, intressant jobb mm.

Hade en 10 poängare till tjej när jag var 17-20.

Har aldrig haft så många snygga goa tjejer o välja på den dagen det tog slut med 10 poängaren.

Dom undrade väl varför jag hade lyckats behålla en sådan snygg tjej i 3 år. Och jag stämmer väl inte in på något av det ovanstående.

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas du har rätt. Ingen ska komma hit pga de hört om de svenska bidragen, eller .Vad säger en så välutbildad och kunnig person som Vänster- Wille om detta?

Kenthamon

Jag säger att det är något ganska osunt över ditt komplex, men i övrigt önskar jag en trevlig kväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir du dåligt bemött pga av att du "är ihop med en Thailändska"?

Ja allt för ofta blir det en pinsam tystnad från personen jag pratar med sedan dör samtalet ut .

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja allt för ofta blir det en pinsam tystnad från personen jag pratar med sedan dör samtalet ut .

Tråkigt isof, byt personer att prata med är mitt råd.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Changen en kultiverd och charmig kille som du, Måste förstå, eller lära Dig, Det är Du som Centrum // anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett inlägg från en "ny" medlem o så går de igång, rätt kul men denna gång orkade jag inte läsa igenom alla sidor.

Ha en trevlig helg!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu var det ju inte min åsikt.

Det var en fråga.

A.

Axell, varför inte prova att skriva på forumet nån gång när du e nykter? för så bitter kan du väl inte vara som dina inlägg tyder på?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...