Jump to content
IGNORERAD

min thaitjej verkar ha tvivelaktig bekantskapskrets


jolle

Recommended Posts

Ja allt för ofta blir det en pinsam tystnad från personen jag pratar med sedan dör samtalet ut .

Testa sedan att lägga till att hon dessutom är muslim och har påbrå från Afghanistan.

Många stackare får upp sina värsta fördomar på näthinnan då och ser framför sig en livs levande thai-taliban dvs en f.d bartjej, liten och förtryckt, iklädd burqa och med tydliga självmordsbombartendenser...

Angående topic -och som ngn klok medlem skrev - tänk om man skulle bli klassad utifrån sitt umgänge, då hade man varit helt körd.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 94
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    10

  • Soengsang

    5

  • Baa

    4

  • Nimman

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Fredman

Min flickväns kompis sa "I smoke with no condom" Jag som inte gillar rökare ska jag göra slut nu? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickväns kompis sa "I smoke with no condom" Jag som inte gillar rökare ska jag göra slut nu? :crazy:

Absolut, man kan ju inte tillåta att röken fördärvar närmiljön, sånt får dom sköta i därför speciellt inredda lokaler, s.k. "smokeroom fore horny farangs"

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickväns kompis sa "I smoke with no condom" Jag som inte gillar rökare ska jag göra slut nu? :crazy:

Absolut, man kan ju inte tillåta att röken fördärvar närmiljön, sånt får dom sköta i därför speciellt inredda lokaler, s.k. "smokeroom fore horny farangs"

Hahahahahahaah f-n gubbar vad härligt att få höra Göteborgs humor hahahahahahah :thumbsup::nyam: Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickväns kompis sa "I smoke with no condom" Jag som inte gillar rökare ska jag göra slut nu? :crazy:

Jag tycker du ska låta kompisen demonstrera för dig i praktiskt handlande vad hon egentligen menar? Kan ju vara så att hon gillar att göka fredspippa :ironi:

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska låta kompisen demonstrera för dig i praktiskt handlande vad hon egentligen menar? Kan ju vara så att hon gillar att göka fredspippa :ironi:

Mvh Janne

Janne-h det är ej frågan om fred utan pengar (tror jag) :ironi: Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ett märkligt fenomen. Svenska kvinnor som knappast ens skulle tittat på mig blev plötsligt väldigt intresserade av mig när jag anlände i sällskap med vackra exfru Chang.

Herr Chang har talat.

Underlig fenomen att man blir på något sätt mer intressant för svenska dammer om man har en thailändsk fru som pratar bra svenska är intelligent utbildat och vackert. Det har hänt att en och annan stöter på en. Det hände inte innan när jag hade svensk fru.

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående topic -och som ngn klok medlem skrev - tänk om man skulle bli klassad utifrån sitt umgänge, då hade man varit helt körd.

Klassad blir man, tro mig. Jag var på en anställningsintervju på kulturdepartementet i somras och jag hade förberett mig duktigt med att ta med en massa bilder. Jag visste att de skulle fråga om fritidsintresse så jag berättade givetvis stolt att jag var moderator på ett thailandsforum vilket de verkade gilla tills jag olyckligtvis hamnade på Nightlife när jag skulle förevisa siten. Sedan visade jag lite bilder från forumträffar i Bkk och Pattaya, lite Nid bar etc och när det var klart sade kvinnan som intervjuat mig "Tack för visat intresse, vi hör av oss" men det gjorde de inte.

För säkerhets skull :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassad blir man, tro mig. Jag var på en anställningsintervju på kulturdepartementet i somras och jag hade förberett mig duktigt med att ta med en massa bilder. Jag visste att de skulle fråga om fritidsintresse så jag berättade givetvis stolt att jag var moderator på ett thailandsforum vilket de verkade gilla tills jag olyckligtvis hamnade på Nightlife när jag skulle förevisa siten. Sedan visade jag lite bilder från forumträffar i Bkk och Pattaya, lite Nid bar etc och när det var klart sade kvinnan som intervjuat mig "Tack för visat intresse, vi hör av oss" men det gjorde de inte.

För säkerhets skull :ironi:

Det var väl ändå ett av de bästa inlägg du gjort någonsin, skrattar fortfarande..

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Klassad blir man, tro mig. Jag var på en anställningsintervju på kulturdepartementet i somras och jag hade förberett mig duktigt med att ta med en massa bilder. Jag visste att de skulle fråga om fritidsintresse så jag berättade givetvis stolt att jag var moderator på ett thailandsforum vilket de verkade gilla tills jag olyckligtvis hamnade på Nightlife när jag skulle förevisa siten. Sedan visade jag lite bilder från forumträffar i Bkk och Pattaya, lite Nid bar etc och när det var klart sade kvinnan som intervjuat mig "Tack för visat intresse, vi hör av oss" men det gjorde de inte.

För säkerhets skull :ironi:

Tur att du lade till ironi-smileyn, annars hade jag garanterat trott att historien var sann, eller inte. Bra berättat hursomhelst, haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir du dåligt bemött pga av att du "är ihop med en Thailändska"?

På mitt förra jobb var vi ut på en kräftskiva som en liten kick-off inför hösten, måste vara 3-4 år sedan. På kvällen fyllnade ena kollegan till lite grann. Då frågade han mig ngt i stil med hur jag kunde vara tillsammans med en thailändska. Det var ju bara gamla feta gubbar som var det i hans värld. Jag var tydligen inte tillräckligt gammal och fet för att ha en thai-märta för att passa in i hans världsbild. :thumbsup: Idag har jag blivit lite fetare. :_russian:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahahahahaah f-n gubbar vad härligt att få höra Göteborgs humor hahahahahahah :thumbsup::nyam: Mvh Maitan.

Hähä, jag hör bara kylfläktens envisa surrande på cömputern! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit tillsammans med min Thaitjej ett antal månader nu. Jag har inge större problem med henne förutom jag går runt och funderar över vilka sorts människor hon umgås med. För att nämna två saker: en smeker korvar på en massage salong och en annan verkar lite speltorsk av sig, hur nära dessa står henne vet jag inte, hon har bara berättat. Vi alla känner ju folk som har svårt att göra rätt för sig men som sagt , de väcker lite obehag hos mig och kanske t o m ger mig tankar på att lämna henne. Självklart skulle hon ju aldrig hålla på med spel o prostitution enligt henne själv, ge mig era tankar om detta så är ni snälla.

Hejsan

Utan att måla fan på väggen så råder jag till till att vara försiktig och kolla, så gott det går, att hon inte är på väg in i spelgängen.

Det börjar så glatt och lätt med lite kortspel med små instatser men slutar nästan alltid med ett spelberoende och stora skulder.

Sedan ger det ena det andra och man måste få fram pengar till skulderna.

Se upp...det är mitt råd!

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit tillsammans med min Thaitjej ett antal månader nu. Jag har inge större problem med henne förutom jag går runt och funderar över vilka sorts människor hon umgås med.

Snacka om OT-snack i denna tråd, men jag skall i alla fall försöka hålla mig till ämnet.

En av mina riktigt bra Thaikompisar var på besök i Sverige i två månader, och jag tog med henne på en Thairestaurang här i stan (som för övrigt flera i tråden verkar ha anknytning till). Vi beställde mat och givetvis så blev det en hel del Thai-prat mellan min kompis och servitrisen. Jag tänkte, vad kul att hon får någon annan Thai att prata med, men det insåg jag sedan att hon egentligen inte uppskattade. Hon berättade att samtalet mest hade handlat om frågor kring om jag hade importerat henne från någon bar. Hon hade också sedan tjuvlyssnat lite på distans på när servitrisen pratade med en kollega/kompis som hängde i restaurangen, och hon ville inte berätta exakt för mig men på ett väldigt diplomatiskt sätt att uttrycka sig fick jag fick lova att jag skulle vara försiktig med Thaitjejer som hängde på detta ställe eftersom de inte var seriösa.

Efter detta ville hon absolut inte gå tillbaka till denna restaurang. Så nog är det sant som någon skrev att det finns Thaitjejer som inte kommer från bar/spelbranschen och verkligen inte vill beblanda sig med andra tjejer därifrån, vilket förvånade mig stort eftersom detta är ett välkänt familjeföretag som funnits i många många år.

Eftersom några säkert har listat ut vilken restaurang jag syftar på så är det säkrast att tillägga att detta utspelade sig för 3 år sedan, så det är inte alls säkert att min kompis skulle ha fått samma intryck idag.

Men å andra sidan har jag en annan hyperseriös Thaikompis (företagsledare från en rik familj), och hon har ibland nästan haft en onaturlig faschination för att umgås med bartjejer m.fl. mest för att hon tycker att det är spännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom några säkert har listat ut vilken restaurang jag syftar på så är det säkrast att tillägga att detta utspelade sig för 3 år sedan, så det är inte alls säkert att min kompis skulle ha fått samma intryck idag.

Om det är den restaurangen jag tror att du avser ( vi kan kalla den T T) så är jag övertygad om att hon skulle få ett ännu sämre intryck idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det den som heter Tiger eller nåt sånt ditt alla gubbar går för att dom försöker skaffa Thai fru men har inte råd att åka till Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

nja... det stället är det inte, men orkar någon bläddra igenom hela tråden så ser de säkert vilken annan mindre stad i närheten som jag syftar på :) Fast nu var det ju inte det som var egentliga syften med mitt inlägg, så jag skall nog inte outa stället mer än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska bara tillägga att exfru Chang under sina fem år i Sverige rensat ordentligt angående vilka thailändare hon umgås med. En del är helt enkelt inte trevliga att träffa.

Men samma gäller för mig, jag umgås inte nödvändigtvis med en svensk bara för att det är en svensk.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

på Tigern i Hufvudstaden tror jag nog gubbarna går bet på att hitta fru, har varit där flertal ggr och inte en enda gubbe fått med sig dam hem, möjligtvis för en mycket dyr natt,

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...