Jump to content
IGNORERAD

västgötaträffen


sakaeo

Recommended Posts

  • 7 månader senare...
Kenneth4618

Ja hur blir det , blir det ngn träff 2012

Tyvärr är det nog kört så som det har varit då vår älskade Driven ska njuta av en välförtjänt pension :thumbsup:

Men kanske i en liten mindre skala kan man alltid hoppas på

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är det nog kört så som det har varit då vår älskade Driven ska njuta av en välförtjänt pension :thumbsup:

Men kanske i en liten mindre skala kan man alltid hoppas på

Ja,Drivern har varit en klippa och det går nog inte att begära att någon enstaka ska axla den börda det innebär att fixa så stora fester vi haft hittils.Men de som gör det ska ha all cred för att de orkar.Fortsättningsvis så kanske vi kan träffas ändå men kanske inte så stora arrangemang?Det är alltid kul att träffa alla filurer som hänger här :ok:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Hoppas verkligen att festen blir av :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,Drivern har varit en klippa och det går nog inte att begära att någon enstaka ska axla den börda det innebär att fixa så stora fester vi haft hittils.Men de som gör det ska ha all cred för att de orkar.Fortsättningsvis så kanske vi kan träffas ändå men kanske inte så stora arrangemang?Det är alltid kul att träffa alla filurer som hänger här :ok:

Ja Måne vännen håller med dej till fullo.

Hoppas att jag får röjja med dej i samband med Vinterviksträffen iaf...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hoppas verkligen att traditionen fortsätter i jöteborg, men som jag skrev om vinterviksträffen, varför inte göra mer utav knytkalas av det hele, var å en tar med sig sin mat man vill grilla eller nåt. för att det inte ska bli sån apparat som Drivern fixat med bravur medans resten bara suttit å gapat på gräsplan där vid panget.

Nej boka datum och panget, sen blir det vad det blir när ett sånt här tokigt gäng träffas å har kul...

Datumet å panget börjar bli akut, så ingen jävel få5r för sig at gifta sig där i kajplatserna

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ja ett knytkalas tror jag skulle funka fint på gräsmattan, de e ju bare å boka rum när datum är bestämt

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Måne vännen håller med dej till fullo.

Hoppas att jag får röjja med dej i samband med Vinterviksträffen iaf...

Så lätt blir ni inte av med mig(oss) :ok:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ett knytkalas tror jag skulle funka fint på gräsmattan, de e ju bare å boka rum när datum är bestämt

Tar du med karokeanläggningen så blir det fart på tillställningen :thumbsup:

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...