Jump to content
IGNORERAD

Hur ska man orka Svartsjuka?


Oregistrerad

Recommended Posts

Måste försöka skriva av mig men svårt att fatta sig kort.

Det finns säkert många där ute som har samma problem med Svartsjuka tjejer som aldrig slutar att förvåna. En viss svartsjuka kanske är hälsosam och normal Men oftast tar det former som jag inte kopplar samman med mitt handlande alls och då blir det jobbigt och obekvämt.

Då jag har en ålder som Inte tyder på att jag skulle ha Svendomen kvar och att jag inte tidigare i livet tillbringat mina år på ett kloster eller tempel så förstår ju varje tjej att jag haft förhållanden tidigare som vilken normal man som hälst.

Ett för mig alltid återkommande problem är mitt Senaste ex. Hon var med Thai vilket kanske gör saken extra svår för tjejen jag har nu. Då jag har rest varje vinter sedan 1989 till Thailand och regionen så har jag samlat på mig en hel del fotografier och dom är lagrade resa för resa i mycket ordningsam ordning. Annars skulle det bli en jävla soppa av bilderna.

Givetvis finns i varje resa bilder på kompisar och de som var lite mer än så. Men om jag ska sortera bort dem som tjejen tycker inte borde vara med så skulle vi få sitta och gå igenom hundratals personer som verkligen bara varit vänner och för det första ser jag ingen anledning till att "Hacka sönder" bildsamlingarna bara för att Hon misstänker någon gammal flamma gömd bland bilderna.

Men det är nog mitt senaste ex som svider värst. Jag förstår att man inte ska sitta och glo på bilder där vi pussas eller något sådant. Dom är borta eller så har det aldrig tagits sådana. Men min nuvarande tjej kan se detaljer som jag nästan inte tänkt på ens, som till ex att mitt ex går på en strand lååångt bort i bilden så man inte ens kan se vem det är då fotot är taget på just en fin strand. Dessa bilder måste bort tydligen.

Jag är grymt fotointresserad och tycker foton aldrig ska slängas. Det kommer en tid då man kan se tillbaka på dem med perspektiv och minnas saker utan att för den skull längta tillbaka till personerna som medverkar. Bara för man bränner, raderar eller förstör dom så försvinner ju den tiden inte att ha existerat i ens liv. Det har ju lika F.. hänt.

Svartsjukan kan te sig på andra sätt med som blir jobbigt att försvara sig mot.

Det händer att andra Thai som känner mitt ex tycker om att egga upp tjejen med massa svammel och skitsnack. Jag kan minsann inte sluta älska mitt Ex enligt hennes kompisar. Mitt svar är till tjejen att vi gick skilda vägar pga just SVARTSJUKA. Således hadde mitt ex inte "gjort" något ont mot mig eller betett sig illa mot mig. Jag tröttnade bara på att vara på helspänn när nästa Svartsjuke-attack skulle komma och det blev för jobbigt i längden. Det är hjärtekrossande att behöva stöta bort någon som man älskar men inte orkar med pga svartsjuka på obefogade grunder!

Jag tänker inte säga som svar att jag hatar mitt Ex till tjejen.

Det var inte hat som skilde oss och att hata någon tar bara på krafterna.

När min nuvarande tjej fick höra att min mor fortfarande träffar och hjälper mitt Ex tog det hus i helv..

Varför ska min mor tycka illa om mitt ex. Dom två kan ju fortfarande ha den lilla kontakten dom vill ha utan att det drabbar mig eller mitt nuvarande liv. Och dom har skött det väldigt bra.

Men enligt tjejen ska dom aldrig få träffas.

När dessa svartsjuke-fantasier dyker upp så tappar jag helt andan och lusten till att fortsätta och det är såååå nära att jag bryter upp för att få lugn och ro i tillvaron.

Haförsökt förklara till nuvarande tjej att jag orkar inte med svartsjuka då jag fick MER än min beskärda andel av det med mitt Ex som var EXTREM! Fick ju inte ens skita ensam på toa utan misstanke.

Singellivet lockar ganska ofta!

Eller vad säger ni som varit eller är med om liknande situationer?

Varmaste men Trötta Hälsningar

Beer Chang

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nicke Lilltroll

    6

  • jocko53

    4

  • Neil

    3

Mest aktiva i denna tråd

Måste försöka skriva av mig men svårt att fatta sig kort.

Det finns säkert många där ute som har samma problem med Svartsjuka tjejer som aldrig slutar att förvåna. En viss svartsjuka kanske är hälsosam och normal Men oftast tar det former som jag inte kopplar samman med mitt handlande alls och då blir det jobbigt och obekvämt.

Då jag har en ålder som Inte tyder på att jag skulle ha Svendomen kvar och att jag inte tidigare i livet tillbringat mina år på ett kloster eller tempel så förstår ju varje tjej att jag haft förhållanden tidigare som vilken normal man som hälst.

Ett för mig alltid återkommande problem är mitt Senaste ex. Hon var med Thai vilket kanske gör saken extra svår för tjejen jag har nu. Då jag har rest varje vinter sedan 1989 till Thailand och regionen så har jag samlat på mig en hel del fotografier och dom är lagrade resa för resa i mycket ordningsam ordning. Annars skulle det bli en jävla soppa av bilderna.

Givetvis finns i varje resa bilder på kompisar och de som var lite mer än så. Men om jag ska sortera bort dem som tjejen tycker inte borde vara med så skulle vi få sitta och gå igenom hundratals personer som verkligen bara varit vänner och för det första ser jag ingen anledning till att "Hacka sönder" bildsamlingarna bara för att Hon misstänker någon gammal flamma gömd bland bilderna.

Men det är nog mitt senaste ex som svider värst. Jag förstår att man inte ska sitta och glo på bilder där vi pussas eller något sådant. Dom är borta eller så har det aldrig tagits sådana. Men min nuvarande tjej kan se detaljer som jag nästan inte tänkt på ens, som till ex att mitt ex går på en strand lååångt bort i bilden så man inte ens kan se vem det är då fotot är taget på just en fin strand. Dessa bilder måste bort tydligen.

Jag är grymt fotointresserad och tycker foton aldrig ska slängas. Det kommer en tid då man kan se tillbaka på dem med perspektiv och minnas saker utan att för den skull längta tillbaka till personerna som medverkar. Bara för man bränner, raderar eller förstör dom så försvinner ju den tiden inte att ha existerat i ens liv. Det har ju lika F.. hänt.

Svartsjukan kan te sig på andra sätt med som blir jobbigt att försvara sig mot.

Det händer att andra Thai som känner mitt ex tycker om att egga upp tjejen med massa svammel och skitsnack. Jag kan minsann inte sluta älska mitt Ex enligt hennes kompisar. Mitt svar är till tjejen att vi gick skilda vägar pga just SVARTSJUKA. Således hadde mitt ex inte "gjort" något ont mot mig eller betett sig illa mot mig. Jag tröttnade bara på att vara på helspänn när nästa Svartsjuke-attack skulle komma och det blev för jobbigt i längden. Det är hjärtekrossande att behöva stöta bort någon som man älskar men inte orkar med pga svartsjuka på obefogade grunder!

Jag tänker inte säga som svar att jag hatar mitt Ex till tjejen.

Det var inte hat som skilde oss och att hata någon tar bara på krafterna.

När min nuvarande tjej fick höra att min mor fortfarande träffar och hjälper mitt Ex tog det hus i helv..

Varför ska min mor tycka illa om mitt ex. Dom två kan ju fortfarande ha den lilla kontakten dom vill ha utan att det drabbar mig eller mitt nuvarande liv. Och dom har skött det väldigt bra.

Men enligt tjejen ska dom aldrig få träffas.

När dessa svartsjuke-fantasier dyker upp så tappar jag helt andan och lusten till att fortsätta och det är såååå nära att jag bryter upp för att få lugn och ro i tillvaron.

Haförsökt förklara till nuvarande tjej att jag orkar inte med svartsjuka då jag fick MER än min beskärda andel av det med mitt Ex som var EXTREM! Fick ju inte ens skita ensam på toa utan misstanke.

Singellivet lockar ganska ofta!

Eller vad säger ni som varit eller är med om liknande situationer?

Varmaste men Trötta Hälsningar

Beer Chang

Hej

Vad jag vet och hört blir detta aldrig bättre,du får leva med detta eller skaffa ny kvinna,,

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Vad jag vet och hört blir detta aldrig bättre,du får leva med detta eller skaffa ny kvinna,,

MVH//Jocko

Stämmer bra med min uppfattning också.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där är definitivt inge kul.

Har erfarenhet av kort, men inte lika extremt som i ditt fall. Det första frugan gjorde var att slänga en del kort. Hon var svart i synen och det tog en del tid innan jag fick hon att inse att alla kvinns på fotona inte var ex. utan att man kan ha kvinnliga vänner också.

En del thailändare har vad jag tycker, svårt att se några mellanting. Endera är det svart eller vit, vän eller fiende. Svartsjukan försvann relativt fort men relationer till många är mycket att endera umgås man eller också umgås man inte. Om man då inte umgås så kan man t.ex inte hejja på varandra om man möter varandra. Om jag känner pojkvännen ska vi heller inte umgås. Detta upplever jag ibland som ett problem när vi bor i Sverige, i Thailand upplever jag alls inte samma bekymmer. På något viss finns inte, eller synns inte problemet i samma utsträckning där. Jag kan umgås hur jag vill med vem jag vill, i princip.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Beer Chang, en fråga. sätter du ner foten nån gång och förklarar gränserna?

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Måste försöka skriva av mig men svårt att fatta sig kort.

Det finns säkert många där ute som har samma problem med Svartsjuka tjejer som aldrig slutar att förvåna. En viss svartsjuka kanske är hälsosam och normal Men oftast tar det former som jag inte kopplar samman med mitt handlande alls och då blir det jobbigt och obekvämt.

Då jag har en ålder som Inte tyder på att jag skulle ha Svendomen kvar och att jag inte tidigare i livet tillbringat mina år på ett kloster eller tempel så förstår ju varje tjej att jag haft förhållanden tidigare som vilken normal man som hälst.

Ett för mig alltid återkommande problem är mitt Senaste ex. Hon var med Thai vilket kanske gör saken extra svår för tjejen jag har nu. Då jag har rest varje vinter sedan 1989 till Thailand och regionen så har jag samlat på mig en hel del fotografier och dom är lagrade resa för resa i mycket ordningsam ordning. Annars skulle det bli en jävla soppa av bilderna.

Givetvis finns i varje resa bilder på kompisar och de som var lite mer än så. Men om jag ska sortera bort dem som tjejen tycker inte borde vara med så skulle vi få sitta och gå igenom hundratals personer som verkligen bara varit vänner och för det första ser jag ingen anledning till att "Hacka sönder" bildsamlingarna bara för att Hon misstänker någon gammal flamma gömd bland bilderna.

Men det är nog mitt senaste ex som svider värst. Jag förstår att man inte ska sitta och glo på bilder där vi pussas eller något sådant. Dom är borta eller så har det aldrig tagits sådana. Men min nuvarande tjej kan se detaljer som jag nästan inte tänkt på ens, som till ex att mitt ex går på en strand lååångt bort i bilden så man inte ens kan se vem det är då fotot är taget på just en fin strand. Dessa bilder måste bort tydligen.

Jag är grymt fotointresserad och tycker foton aldrig ska slängas. Det kommer en tid då man kan se tillbaka på dem med perspektiv och minnas saker utan att för den skull längta tillbaka till personerna som medverkar. Bara för man bränner, raderar eller förstör dom så försvinner ju den tiden inte att ha existerat i ens liv. Det har ju lika F.. hänt.

Svartsjukan kan te sig på andra sätt med som blir jobbigt att försvara sig mot.

Det händer att andra Thai som känner mitt ex tycker om att egga upp tjejen med massa svammel och skitsnack. Jag kan minsann inte sluta älska mitt Ex enligt hennes kompisar. Mitt svar är till tjejen att vi gick skilda vägar pga just SVARTSJUKA. Således hadde mitt ex inte "gjort" något ont mot mig eller betett sig illa mot mig. Jag tröttnade bara på att vara på helspänn när nästa Svartsjuke-attack skulle komma och det blev för jobbigt i längden. Det är hjärtekrossande att behöva stöta bort någon som man älskar men inte orkar med pga svartsjuka på obefogade grunder!

Jag tänker inte säga som svar att jag hatar mitt Ex till tjejen.

Det var inte hat som skilde oss och att hata någon tar bara på krafterna.

När min nuvarande tjej fick höra att min mor fortfarande träffar och hjälper mitt Ex tog det hus i helv..

Varför ska min mor tycka illa om mitt ex. Dom två kan ju fortfarande ha den lilla kontakten dom vill ha utan att det drabbar mig eller mitt nuvarande liv. Och dom har skött det väldigt bra.

Men enligt tjejen ska dom aldrig få träffas.

När dessa svartsjuke-fantasier dyker upp så tappar jag helt andan och lusten till att fortsätta och det är såååå nära att jag bryter upp för att få lugn och ro i tillvaron.

Haförsökt förklara till nuvarande tjej att jag orkar inte med svartsjuka då jag fick MER än min beskärda andel av det med mitt Ex som var EXTREM! Fick ju inte ens skita ensam på toa utan misstanke.

Singellivet lockar ganska ofta!

Eller vad säger ni som varit eller är med om liknande situationer?

Varmaste men Trötta Hälsningar

Beer Chang

Ja du det är nog en sak man får leva med om man är tillsammans med en Thai kvinna.dom är enormt svartsjuka .vad det beror på vet jag inte.om det beror på att thai gubbarna håller sig med en mia noi eller nåt annat .eller om det är tempramentet

mitt ex som jag vart gift med i 17år och 3 barn var precis likadan som du beskriver.alla foton från våran tid är rivna eller så är jag bortklippt 555555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nu har jag inte samma problem som TS. Men skulle jag ha det så skulle jag nog inte ha det så länge.

Hade nog inte stått ut i långa loppet.

Fast det är rent hypotetiskt eftersom jag aldrig varit i den situationen

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle aldrig och kommer aldrig acceptera svartsjuka och slänga bort bilder på mina ex skulle aldrig fall in.

Kan hon inte förstå att jag har en historia innan henne och det är nått som hon inte har att göra med.

Jag har ett ex som jag umgås frekvent med och i början knorrade frugan lite.

Förklarade att ex betyder ex och jag skulle aldrig göra något utan det är bara en vän.

Frugan acceptera,ja hon säger det alla fall,och vi alla umgås till och från.

Sätt ner foten och förklara hur du känner och hur du vill att det ska vara.

Är det något som hon inte accepterar så får du nog fundera hur framtiden ska se ut,med eller utan henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du det är nog en sak man får leva med om man är tillsammans med en Thai kvinna.dom är enormt svartsjuka .vad det beror på vet jag inte.om det beror på att thai gubbarna håller sig med en mia noi eller nåt annat .eller om det är tempramentet

mitt ex som jag vart gift med i 17år och 3 barn var precis likadan som du beskriver.alla foton från våran tid är rivna eller så är jag bortklippt 555555

Hej

Det har inte med Thai eller Svensk att göra,svartsjuka är internationellt,

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du det är nog en sak man får leva med om man är tillsammans med en Thai kvinna.

Varför ska man det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Beer Chang, en fråga. sätter du ner foten nån gång och förklarar gränserna?

Har satt ner både fot och Näven i bordet. Men hon har snokat igenom alla skrymslen och vrår, Usb minnen och externa hårddiskar och hon har då hittat bilder som inte ens jag viste fanns där. För jag har inte rensat och slängt min historia och tänker inte göra det heller. Men den ligger inte framme för vem som hälst att beskåda. Hon fick sig en rejäl utskällning då hon hade rotat bland undangömda album som inte ens fanns hos mig men hon hittade dem i ett förråd hos mina föräldrar.

GST...Jag har ett Svenskt Ex men hon får till och med vara facebook vän med mig utan att tjejen reagerar. Men Thai ex!!! Oj oj oj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det har inte med Thai eller Svensk att göra,svartsjuka är internationellt,

MVH//Jocko

Är du helt 100 på det? Thai Är Mycket Välkända för sin svartsjuka! Finns dom i Thailand som sagt till mig att det är bara att acceptera om man har Thai tjej. Men tyvärr! Svenskar är nog inte lika välkända för att ha "Mia Noi" som tahi män är. Jag känner nog ingen Thai man som inte har Mia noi.

Men tex på mitt jobb i Sverige så tror jag mig bestämt veta att INGEN har en till på sidan av. Har man det så brukar det vara förstadiet på att ordianrie förhållande är på väg att ebba ut. Bara en teori.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Har satt ner både fot och Näven i bordet. Men hon har snokat igenom alla skrymslen och vrår, Usb minnen och externa hårddiskar och hon har då hittat bilder som inte ens jag viste fanns där. För jag har inte rensat och slängt min historia och tänker inte göra det heller. Men den ligger inte framme för vem som hälst att beskåda. Hon fick sig en rejäl utskällning då hon hade rotat bland undangömda album som inte ens fanns hos mig men hon hittade dem i ett förråd hos mina föräldrar.

GST...Jag har ett Svenskt Ex men hon får till och med vara facebook vän med mig utan att tjejen reagerar. Men Thai ex!!! Oj oj oj.

jag hade nog satt ner både foten i golvet och drämt näven i bordet i den situationen, sen had hon fått en föreläsning om att detta är mitt liv... bla bla bla... du har dina intressen och jag har mina... bla bla bla... jag tänker inte rensa ut hela mitt tidigare liv på grund av dig... bla bla bla osv, och sedan avlutat med nått i stil med att om inte det passar så är dörren där

och skulle det inte passa, så mår jag nog bättre utan henne :)

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Har satt ner både fot och Näven i bordet. Men hon har snokat igenom alla skrymslen och vrår, Usb minnen och externa hårddiskar och hon har då hittat bilder som inte ens jag viste fanns där. För jag har inte rensat och slängt min historia och tänker inte göra det heller. Men den ligger inte framme för vem som hälst att beskåda. Hon fick sig en rejäl utskällning då hon hade rotat bland undangömda album som inte ens fanns hos mig men hon hittade dem i ett förråd hos mina föräldrar.

GST...Jag har ett Svenskt Ex men hon får till och med vara facebook vän med mig utan att tjejen reagerar. Men Thai ex!!! Oj oj oj.

Bara att lägga ner ,så kan du inte ha det min åsikt

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Är du helt 100 på det? Thai Är Mycket Välkända för sin svartsjuka! Finns dom i Thailand som sagt till mig att det är bara att acceptera om man har Thai tjej. Men tyvärr! Svenskar är nog inte lika välkända för att ha "Mia Noi" som tahi män är. Jag känner nog ingen Thai man som inte har Mia noi.

Men tex på mitt jobb i Sverige så tror jag mig bestämt veta att INGEN har en till på sidan av. Har man det så brukar det vara förstadiet på att ordianrie förhållande är på väg att ebba ut. Bara en teori.

Hej

Jag är ingen expert på området ,men jag var med en dam från Spanien

hon var så jä**a svartsjuk så jag fick stryk varje gång jag kliade mig på rätt ställe :not_i:

MVH//Jocko,

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, min sambo tyckte att mina gamla bilder behövde sorteras så hon satte in bilder på bl a mitt ex i ett fotoalbum, ingen svartsjuka där inte. Hade tröttnat rätt snabbt på en tjej som blev svartsjuk så fort hon såg bilder på ens gamla ex.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

extremt svartsjuka flickvänner är extremt skönt att bli av med! (om man inte ser en förbättring efter diverse diskusioner)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lagom svartsjuka skulle jag stå ut med, och det är väl ett betyg på att hon verkligen älskar mig.

Men om hon börjar rota i mitt förra förhållande genom att leta på vindar och förråd, och hos mina föräldras hem efter ledtrådar, då har det gått så långt att då visar jag henne omgående på dörren, för den kvinnan kan jag inte ha förtroende för.

Förtroende och tillit är en av de viktigaste ingredienserna i ett bra förhållande. Kan jag inte lita på henne så dör även kärleken snart.

Leif

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också varit ihop med en tjej som var duktigt svartsjuk och visst tog det slut på grund av det. Jävla gapande och skrikande var det. Förvisso är även jag en svartsjuk fan men jag går inte över gränsen. En sak som jag dock inte skulle klara av är om min tjej skulle få en ny manlig vän. De som hon varit vän med innan vi blev ihop är ok liksom att hon förstås kan umgås med män på arbetsplatsen osv.

Skulle hon dock få en ny vän som det skall tjatas i telefon med och ut och dricka café med osv. så hade jag kreverat.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag är ingen expert på området ,men jag var med en dam från Spanien

hon var så jä**a svartsjuk så jag fick stryk varje gång jag kliade mig på rätt ställe :not_i:

MVH//Jocko,

Förstår du inte ännu idag varför du fick en örfil? Hon undrade ju Varför du kliade dig just där och vart du varit påväg hem från jobbet! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för alla svar! det blir nog till att åka hem från jobbet och förklara hur jag tänker ang gammalt och nytt. Och accepteras inte det så kanske vi får tänka på en hemfärd för vissa tyvärr. Det komiska är att man senare igen för höra av våra gemensamma bekanta i Thailand som tidigare endast kände mig att jag minsann är en "Chao Choo". Och en av dessa "Polare" som spred det ryktet om mig har själv en "Mia Noi" medans jag alltid har hållt mig till en. Åt gången i alla fall ;-)

God Kväll Forumister.

BC

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Jag har själv skilt mig från en svartsjuk Thai kvinna. Jag försökte förklara under flera år att; jag har kvinnliga anställda, jag har kvinnliga vänner, jag är INTE ute efter min brors fru etc, etc. Till slut gav jag upp (borde gjort det flera år tidigare) och skiljde mig.,

Nu har jag en fantastisk dam (Thai) som är TOTALT annorlunda! Vilket himmelrike!!

Min erfarenhet är att det inte går att justera så det är lika bra att klippa innan det går för långt. Du tappar bara tid.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är gulligt att höra de som aldrig varit med om det eller inte skulle acceptera ett liknande beteende. Verkligheten är lite annorlunda, om tjejen inte bott så länge i Sverige. Det går lixom inte bara att kasta ut henne då hon inte har någon möjlighet att försörja sig själv och du är garant till henne. Hon kanske vägrar att åka tillbaka till Thailand. Vad gör man då? Ja inte är man så tuff i såna lägen.

Det finns ingen framtid med en sådan kvinna men det är inte lätt att komma ur ett sådant förhållande men det gick till slut. Talar av egen erfarenhet.

Hoppas det löser sig för dig Beer Chang.

/Bond

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är gulligt att höra de som aldrig varit med om det eller inte skulle acceptera ett liknande beteende.

Hur vet du det? Känner du mig/oss?

Väldigt respektlöst att dra alla över en kam med dina förutfattade meningar.

Jag har varit i båda ändar av svartsjuka och det är lika jobbigt båda två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...