Jump to content
IGNORERAD

skaffa pistol/vapen ?


grakullf

Recommended Posts

Guest Isan Lover

He-he! Jag har en känsla av att ¨min¨tråd spårade ur,på något sätt. Det känns som om det är många smågrabbar i sandlådan som spänner sina muskler och jämför med sin vildaste fantasi. Kul faktiskt! :thumbsup:

Jag har dock beslutat att jag införskaffar inte ett vapen. Jag tänker jag om. Jag går tillbaka till 60-talet och tänker:. Love,peace and understanding!

Hälsningar

Grakullf

Hej

Det låter som ett klokt beslut, och ska du nu flytta till Isan tar säkert familj och släkt där hand om dig, dom är ett bättre skydd än vapen.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bunma6

    12

  • B747

    10

  • grakullf

    9

  • buriram

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

jag/vi har en tradition att ge alla barn i byn godispåsar på julafton, detta tror jag hoppas jag har en bättre efekt än att skuta/knalla, alla vet att vi vill göra gott tror det är bättre än att sätta sej i respekt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Vi har ett par revolvrar i huset, och jag känner flera jänkare runt udon som har detsamma.

Det har hänt en del otrevligheter så svärfar skaffade fram dom.

Många av företagarna som hanterar kontanter har vapen, tex lokala mackägaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget jag skulle rekommendera..Ett vapen sänder nog ut fel signaler och skapar nog mer bekymmer bara..kanske bättre o sätta in ett bra larm i huset i stället och bättre lås på dörrarna..Med ett vapen kommer aldrig nåt gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Caveman: såg Smailet: Det var på Tv för c.a tre/två dars sedan Kanske inte något som har gått fram till dig ännu, vissa som inte bor här får ju olika signaler.

Ok Man Skjut.. mvh anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Caveman: såg Smailet: Det var på Tv för c.a tre/två dars sedan Kanske inte något som har gått fram till dig ännu, vissa som inte bor här får ju olika signaler.

Ok Man Skjut.. mvh anders

Utan att jag har täckning för dessa ord så vågar jag sticka ut hakan.

Procentuellt så är chansen att överleva MYCKET högre om du möter en ev. gärningsman obeväpnad än om du bär en pistol.

Så varför "skydda" sig med en pistol om man är en vanlig "Svensson" med rent mjöl i påsen?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Jag har faktiskt träffat "Burriram" personligen och kan berätta att han är en riktigt reko gubbe, dock blir det ofta lite fel när han uttrycker sig, typ tänker!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Jag har faktiskt träffat "Burriram" personligen och kan berätta att han är en riktigt reko gubbe, dock blir det ofta lite fel när han uttrycker sig, typ tänker!

//S

Va bra, undrade om det va tangentbordet som strejkade, men nu vet vi vi att det va mycket enklare än så!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny dag, samma tankar, Tack Stefan. Mitt Hjärta är rent, som Stefan sade, har man träffat mig så är det lättare att förstå mig,

Menar definitift inget illa med mina inlägg, tyvärr finns det människor som ser livet och allt runt om kring i mörkaste mörkt.

PS Ska undvika att skriva från Hjärtat, tänka på en annan nivå, utifrån och in. mvh anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny dag, samma tankar, Tack Stefan. Mitt Hjärta är rent, som Stefan sade, har man träffat mig så är det lättare att förstå mig,

Menar definitift inget illa med mina inlägg, tyvärr finns det människor som ser livet och allt runt om kring i mörkaste mörkt.

PS Ska undvika att skriva från Hjärtat, tänka på en annan nivå, utifrån och in. mvh anders

Anders, ta det lugnt, du ska inte vända ut o in på saker o ting, det gör det hela ännu svårare att förstå. :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok Baa, jag" tror" bor man här så blir det lättare att inte förstå, det man tror att man förstått.

MPR har för mig blivit för stort, TT var ett Forum som jag trivdes i. Inget fel mot P3 eller Kim.

PS Dr ambone, Tack för kaffet, Du är väl medveten om att Dina hästar har lämnat stallet, för länge sedan.

Kram till mina vänner plus De som kommer att bli mina, Vänner Såklart / anders the one and only ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Buriram, vet ej vaf du är för en, men maken till otrevligt beteende på maipenrai har jag då inte stött på.

Du borde fundera lite mer innan du postar skit nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Caveman: så sant så. Som jag skrev tidigare, har du en pistol så är du tvungen att använda den, mot en person som säkerligen är desperatare än dig.

Ett liv, även ditt eget, Kan inte mätas i pengar. Kram från Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har raderat lite inlägg och jag föreslår att buriram och Dr Rambone löser sin tvist via PM eller i ett Isaanskt grustag, utan revolvrarna då :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Jag har raderat lite inlägg och jag föreslår att buriram och Dr Rambone löser sin tvist via PM eller i ett Isaanskt grustag, utan revolvrarna då :)

Snarare behövs det lite hyfs från viss skribent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska lugnt DRambone, till skillnad mot Dig är jag tydlig, Är Du tydlig?

PS Anders är stolt och visar upp mig själv och gumman, Du visar någon leksak, Vem Tror På Dig ? En sjuåring?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska lugnt DRambone, till skillnad mot Dig är jag tydlig, Är Du tydlig?

PS Anders är stolt och visar upp mig själv och gumman, Du visar någon leksak, Vem Tror På Dig ? En sjuåring?

Ja humor har du i.v.f Tydlig :rotfl: . Mvh Hn :P

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Tja, avslutar debatten med buriram här. Finns inget att tillägga.

Jag förväntar mig att MPR' admin varnar medlemmar som kommer med direkta personliga påhopp. Men det är ju kanske "humor"

Ändrades av DrRambone
Link to comment
Dela på andra sajter

Åndrat...

Mvh Hn :police:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

P3 har jag inte skött mig ?, bättre än tidigare, finns hopp. Hoppas jag Ps Atom är en jyst snubbe, Skulle Han vara advokat och anders behövde någon, så skulle Atom vara självklar för mig.

Nu har jag trasslat tillräckligt, resten av helgen ska jag inte utmärka mig, har PM DRambone Ha en trevlig helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...