Jump to content
IGNORERAD

skaffa pistol/vapen ?


grakullf

Recommended Posts

Nicke Lilltroll

?

tror han menar att du skall inte vifta med ett vapen mot någon om du inte tänker använda det :)

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bunma6

    12

  • B747

    10

  • grakullf

    9

  • buriram

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

När denna man fick lämna jorde livet.

Ha Ha.Bra där Stoneys..Visste att avataren skulle reta någon,där va du kvick. :14:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tiden jag skriver om nu är kanske inaktuell,det handlar om jabba tiden då sönerna robbade sina föräldrar på thaisiden,när det inte fanns något så gick dom ut på rövarstråk, alla var rädda i byn vi bodde i.

Gasade hus så att dom inte vaknade,ibland så dog dom för gasen var för stark.Sen är det inte roligt att min fru väcker mig på natten för att visa

mig att en hund äter på en ruvande anka,fick ta död på den dagen efter.

Men jag hoppas att det har blivit bättre i dessa tider,ursäkta om jag väckt några dåliga vibbar.Vapen skall brukas,man behöver inte döda,ett

skott i ena benet bör räcka.Men så återstår en saftig sjukhusräkning,har hört att om du kör på,över någon så backa tillbaka 2gg så att det är säkert att han,hon är död för det blir mycket billigare då,slipper sjukhusräkningar som är dyra.Det är en advokat som rådde mig med detta tips,hadde bil på den tiden.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tiden jag skriver om nu är kanske inaktuell,det handlar om jabba tiden då sönerna robbade sina föräldrar på thaisiden,när det inte fanns något så gick dom ut på rövarstråk, alla var rädda i byn vi bodde i.

Gasade hus så att dom inte vaknade,ibland så dog dom för gasen var för stark.Sen är det inte roligt att min fru väcker mig på natten för att visa

mig att en hund äter på en ruvande anka,fick ta död på den dagen efter.

Men jag hoppas att det har blivit bättre i dessa tider,ursäkta om jag väckt några dåliga vibbar.Vapen skall brukas,man behöver inte döda,ett

skott i ena benet bör räcka.Men så återstår en saftig sjukhusräkning,har hört att om du kör på,över någon så backa tillbaka 2gg så att det är säkert att han,hon är död för det blir mycket billigare då,slipper sjukhusräkningar som är dyra.Det är en advokat som rådde mig med detta tips,hadde bil på den tiden.

Mvh Nick!

.... Ibland blir man helt enkelt mållös!

/S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

.... Ibland blir man helt enkelt mållös!

/S

Jag också.Varför inte gräva ned truppminor runt hela huset,då är man säker.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tiden jag skriver om nu är kanske inaktuell,det handlar om jabba tiden då sönerna robbade sina föräldrar på thaisiden,när det inte fanns något så gick dom ut på rövarstråk, alla var rädda i byn vi bodde i.

Gasade hus så att dom inte vaknade,ibland så dog dom för gasen var för stark.Sen är det inte roligt att min fru väcker mig på natten för att visa

mig att en hund äter på en ruvande anka,fick ta död på den dagen efter.

Men jag hoppas att det har blivit bättre i dessa tider,ursäkta om jag väckt några dåliga vibbar.Vapen skall brukas,man behöver inte döda,ett

skott i ena benet bör räcka.Men så återstår en saftig sjukhusräkning,har hört att om du kör på,över någon så backa tillbaka 2gg så att det är säkert att han,hon är död för det blir mycket billigare då,slipper sjukhusräkningar som är dyra.Det är en advokat som rådde mig med detta tips,hadde bil på den tiden.

Mvh Nick!

Jag har räknat till 100,nu mår jag bättre

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

.... Ibland blir man helt enkelt mållös!

/S

det blir alltid mållös när det är stolp-skott :ahh:

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte övervägt att flytta till USA, skjuta först fråga sen landet.

Jag rekomederar en hund inte vapen.

Mvh jrk.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hej.Du/frugan verkar mycket nojiga for??.Jag sjalv gillar offroad nattetid,har alldrig haft problem med banditer.

Själv skulle jag aldrig köra offroad utan kärnvapen i bagageluckan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tiden jag skriver om nu är kanske inaktuell,det handlar om jabba tiden då sönerna robbade sina föräldrar på thaisiden,när det inte fanns något så gick dom ut på rövarstråk, alla var rädda i byn vi bodde i.

Gasade hus så att dom inte vaknade,ibland så dog dom för gasen var för stark.Sen är det inte roligt att min fru väcker mig på natten för att visa

mig att en hund äter på en ruvande anka,fick ta död på den dagen efter.

Men jag hoppas att det har blivit bättre i dessa tider,ursäkta om jag väckt några dåliga vibbar.Vapen skall brukas,man behöver inte döda,ett

skott i ena benet bör räcka.Men så återstår en saftig sjukhusräkning,har hört att om du kör på,över någon så backa tillbaka 2gg så att det är säkert att han,hon är död för det blir mycket billigare då,slipper sjukhusräkningar som är dyra.Det är en advokat som rådde mig med detta tips,hadde bil på den tiden.

Mvh Nick!

När var egentligen den där "jabba tiden" som du pratar om? ???

Och man kanske inte ska tro på allt..framförallt inte advokater!

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde dock att säga att problemet kvarstår ändå!

Vapen finns kvar för nästa man till rakning.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

När var egentligen den där "jabba tiden" som du pratar om? ???

Och man kanske inte ska tro på allt..framförallt inte advokater!

Tja, jabba tiden är väl fortfarande,men då fanns en massa fabriker som tryckte piller i varje by, var väl kanske i mitten på 90talet.

Hör med era käresta dom vet nog att det kanske inte ligger fel i tiden.

Sedan så rensade Thaksin upp i det träsket,idag verkar det vara ok,det finns inte så många som går helt öppet och säljer gräs, mm som på den tiden.Det var då knarket var problem nr1 sedan tror jag att det var hiv på andra plats.Dom höll på att förlora en generation på detta.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, jabba tiden är väl fortfarande,men då fanns en massa fabriker som tryckte piller i varje by, var väl kanske i mitten på 90talet.

Hör med era käresta dom vet nog att det kanske inte ligger fel i tiden.

Sedan så rensade Thaksin upp i det träsket,idag verkar det vara ok,det finns inte så många som går helt öppet och säljer gräs, mm som på den tiden.Det var då knarket var problem nr1 sedan tror jag att det var hiv på andra plats.Dom höll på att förlora en generation på detta.

Mvh Nick!

Har du inte sett för mycket på Thaisåpa nu, förlorad generation? Nämen.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickvän fick licens på en pistol, för att hon sa till polisen att dom är 3 kvinnor och en liten pojk 4 år som bor ensamma i huset.

Hon blev väldigt förvånad att hon fick ja av polisen.Så nu finns det en pistol i huset låst i en låda i hennes rum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickvän fick licens på en pistol, för att hon sa till polisen att dom är 3 kvinnor och en liten pojk 4 år som bor ensamma i huset.

Hon blev väldigt förvånad att hon fick ja av polisen.Så nu finns det en pistol i huset låst i en låda i hennes rum.

Hej,

Om jag inte minns fel eller har uppfattat fel så ska det vara mycket lätt för en Thai som äger fastighet att få en vapenlicens.

TPP

Stoppa veganerna, de äter djurens mat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte sett för mycket på Thaisåpa nu, förlorad generation? Nämen.

Jag levde då som en thai,fast jag omgicks med lärare, politiker,egna företagare.Så man kan väl säga att det var som i en såpfest,men du vet antagligen bättre.Så var det i Issan på den tiden.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Om jag inte minns fel eller har uppfattat fel så ska det vara mycket lätt för en Thai som äger fastighet att få en vapenlicens.

TPP

Om du är statligt anställd,eller har bra medel(medelrik) så är det inga problem att skaffa en pistol+licens.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte sett för mycket på Thaisåpa nu, förlorad generation? Nämen.

Höll på att förlora en generation,läs vad jag skriver min vän.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, trodde jag hade hamnat på Flashback ett tag :nono:

Jaa,om du är på något annat ,vad jag tror är ett forum" flashback".så ska du nog inte byta,

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tiden jag skriver om nu är kanske inaktuell,det handlar om jabba tiden då sönerna robbade sina föräldrar på thaisiden,när det inte fanns något så gick dom ut på rövarstråk, alla var rädda i byn vi bodde i.

Gasade hus så att dom inte vaknade,ibland så dog dom för gasen var för stark.Sen är det inte roligt att min fru väcker mig på natten för att visa

mig att en hund äter på en ruvande anka,fick ta död på den dagen efter.

Men jag hoppas att det har blivit bättre i dessa tider,ursäkta om jag väckt några dåliga vibbar.Vapen skall brukas,man behöver inte döda,ett

skott i ena benet bör räcka.Men så återstår en saftig sjukhusräkning,har hört att om du kör på,över någon så backa tillbaka 2gg så att det är säkert att han,hon är död för det blir mycket billigare då,slipper sjukhusräkningar som är dyra.Det är en advokat som rådde mig med detta tips,hadde bil på den tiden.

Mvh Nick!

Du hade allt en himlans otur den där dagen du var i Thailand. Jag har hört att de där advokaterna som uppenbarar sig och berättar om hur man ska döda trafikanter ofta dyker upp ett tag efter personen som säljer yabaa varit på besök och då kan det dessutom bli en salig blandning av ankor, hundar och annan skit som passerar förbi och då är det nog bra om man inte har skjutvapen på alltför nära avstånd. Bättre lycka nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...