Jump to content
IGNORERAD

Thailands röda rörelse i Europa.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Hej

Läste om Thaksins besök i Tyskland där han träffade röda sympatisörer ifrån Europa, läs mer om detta på länken nedan.

http://www.thairedeu.com/

Mvh Isan Lover

Vem läste detta för dej. Kom ihåg att du i ett tidigare inlägg har erkänt att du INTE KAN LÄSA THAI!!!!!! :fan1:

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

untitled_resize.gif

Vad står det på denna poster?

Nä ba det står att snart e de jul igen och tänk på fattiga små röda över hela världen som vi moderater flrsöker äta! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Vem läste detta för dej. Kom ihåg att du i ett tidigare inlägg har erkänt att du INTE KAN LÄSA THAI!!!!!! :fan1:

Hej

Som tur är har man ju en fru som behärskar det Thailändska språket.

Jag fick länken till mig men kan inte öppna den p.g.a att jag befinner mig på min arbetsplats just nu och den är spärrad här av någon anledning, men så fort jag kommer hem ska jag kolla in den närmare.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

untitled_resize.gif

Vad står det på denna poster?

Vad jag förstår så är det augusti som avses, kommande helg alltså!

Stoppa veganerna, de äter djurens mat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Läste om Thaksins besök i Tyskland där han träffade röda sympatisörer ifrån Europa, läs mer om detta på länken nedan.

http://www.thairedeu.com/

Mvh Isan Lover

Vem läste detta för dej. Kom ihåg att du i ett tidigare inlägg har erkänt att du INTE KAN LÄSA THAI!!!!!! :fan1:

Hej

Som tur är har man ju en fru som behärskar det Thailändska språket.

Jag fick länken till mig men kan inte öppna den p.g.a att jag befinner mig på min arbetsplats just nu och den är spärrad här av någon anledning, men så fort jag kommer hem ska jag kolla in den närmare.

Mvh isan lover

Aj aj aj sköt mej i foten en gång till Du får väl snart skaffa rullstol, så förbaskat många hål som du har i fötterna

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...