Jump to content
IGNORERAD

inställt flyg


phitsanulok

Recommended Posts

Kompisen ringde nyss från bkk, skulle ha lyft vid ett-tiden men flyget var inställt, ska få besked kl 0800 imorgonbitti, han tyckte det liknade skit när man var inställd på att åka hem.

Jag tycker det är värre att jag får ha hans hundkräk här minst ett dygn till, så jag hoppas dom kommer iväg imorrn.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • phitsanulok

    10

  • ftn705

    3

  • AnOnYm

    2

  • Wwax

    1

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Kompisen ringde nyss från bkk, skulle ha lyft vid ett-tiden men flyget var inställt, ska få besked kl 0800 imorgonbitti, han tyckte det liknade skit när man var inställd på att åka hem.

Jag tycker det är värre att jag får ha hans hundkräk här minst ett dygn till, så jag hoppas dom kommer iväg imorrn.

Är det inställt brukar det komma iväg kl.07,30 på morgon :morgon:

om det inte är något annat nu när det är oroligt i landet :diablo::grrrrrr:

Förseningar har jag varit med om flera gånger, tar det som en natt till i Thailand bara :lol::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

dom skulle ta en taxi till bkk och hotellet igen, han sa att dom skulle få besked kl 0800 så det blir väl tidigast imorron natt dom kommer iväg eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

TG 950 kommer till CPH. 07,28  www.cph.dk

TG 960 kommer till Arn   07,10  www.lfv.se

SK 972 går ej i natt.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

gäääsp, då blev man väckt av mobilen och nya bedsked, det blev ett nytt flyg ett dygn senare som dom fick betala själva, gamla biljetten är väl förverkad.

Dessa pengar är borta om jag förstått det hela rätt.

Jajaja får väl ta en tur ut till brevlådan med jycken då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt flygbolag som dom flyger med . Inget namn och förverkade biljetter pga inställd flight. Hmm  :neutral:

Ett luftbolag kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

TG 950 kommer till CPH. 07,28  www.cph.dk

TG 960 kommer till Arn   07,10  www.lfv.se

SK 972 går ej i natt.

pigge01

Dom här flighterna var ju inte inställda. Men dom kanske skulle flyga någon annanstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom TG 960 redan har landad & TG950 landar om några minuter så får man anta att din kompis ljuger för dig...

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Eftersom TG 960 redan har landad & TG950 landar om några minuter så får man anta att din kompis ljuger för dig...

precis  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

eller oxå har han klantat till det nåt fruktansvärt, ska genast ringa och fråga vad han håller på med

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

gäääsp, då blev man väckt av mobilen och nya bedsked, det blev ett nytt flyg ett dygn senare som dom fick betala själva, gamla biljetten är väl förverkad.

Dessa pengar är borta om jag förstått det hela rätt.

Jajaja får väl ta en tur ut till brevlådan med jycken då.

phitsanulok

Varför ens skriva ett sådant mess,och göra folk i allmänhet oroliga så här i "strejktider"...

Jag uppfattade till en början att detta skulle ha något att göra med Regerings/Samak protesterna i Bangkok.

Mvh.Frazze

Link to comment
Dela på andra sajter

förlåt då frazze if du blev orolig.

Nu vet jag iallafall hur det ligger till, taxin hade fastnat i demonstrationer och trafikstockningar så dom hade helt enkelt missat incheckningen, så kan det gå om man inte är ute i god tid.

Han hade väl lite släpp när han ringde inatt, så det blev till att slanta upp för ny biljett till sig själv och frun.

Enligt thai-tv har dom stängt flygplatsen på phuket igen, fattas bara att dom får ut thai-air personal i stejk idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Phitsanulok

Tack för klargörandet. Hoppas du står ut med jycken en dag till. :53:

Det vore intressant att få veta hur mycket en biljett hem med Thai,Köpt på flygplatsen. Med resa dagen efter kan tänkas kosta?

Mvh.Frazze

Link to comment
Dela på andra sajter

det är en vit hund med en massa svarta prickar på(dalmatiner tror jag), om nån vet hur man får den att sluta skälla så fort man kommer längre än 3 meter ifrån den är jag mkt tacksam

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Dom här flighterna var ju inte inställda. Men dom kanske skulle flyga någon annanstans.

då blir det en annan sifferkombination om dom flyger ngn annastans

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Kan vara bra att veta ungefär vad det landar på.

Inte omöjligt att man själv råkar "missa" flighten nångång då man har haft lite för trevligt sista kvällen.. :party:

Mvh.Frazze

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenska ambassaden -

Med tanke på demonstrationernas inverkan på trafiken så uppmanas resenärer till flygplatser i hela landet att ta extra god tid på sig för att inte missa sina flyg

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Be dina kompisar att skaffa fram ett intyg att de satt fast i bilköer och att de missade flyget. Har de tur kan de få tillbaka pengarna via rese försäkringen.

Mooton

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

det är en vit hund med en massa svarta prickar på(dalmatiner tror jag), om nån vet hur man får den att sluta skälla så fort man kommer längre än 3 meter ifrån den är jag mkt tacksam

mvh walle

En "svärm" från en hagelbössa har alltid funkat för mig :great:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...