Jump to content
IGNORERAD

G P S


jocke45

Recommended Posts

Har med intresse läst alla inlägg om GPS. Min fråga var köpa man bäst en GPS. Jag tänkte satsa på en Garmin

Är de det bästa valet för thai? Vilka språk är inbyggda om man köper den i Thailand och hur mycket kostar den?

är det något annat man bör veta inför ett sådant köp? Tacksam för Era svar!

Hälsningar

jocke 45

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har med intresse läst alla inlägg om GPS. Min fråga var köpa man bäst en GPS. Jag tänkte satsa på en Garmin

Är de det bästa valet för thai? Vilka språk är inbyggda om man köper den i Thailand och hur mycket kostar den?

är det något annat man bör veta inför ett sådant köp? Tacksam för Era svar!

Hälsningar

jocke 45

Varför använda kartor och GPS enhet på Thailändska (dvs om du inte läser och skriver Thai)? Om du bor i Sverige rekommenderar jag att du köper din GPS enhet i Sverige, speciellt med tanke på garantin. GPS karta kan du sedan köpa här:

http://www.isystemon...59847_en_794018

Eller här:

www.gadgetrend.com

Jag rekomenderar Gadgetrend som har varit hjälpsamma att laga en av mina Garmin (inköpt i Japan), och desutom erbjuder uppdateringar av GPS kartan gratis i två år, som du desutom kan ladda ner via nätet.

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Hej!

Har bott i Udonthani en vecka och kommit underfund med att det vore bra med en GPS, Nu åker jag moppe och skall därför använda den på denna. Undrar om det finns något företag som kan hjälpa mig med detta.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hans

Prova på elektronikavdelningarna på BigC eller Tesco de kan säkert hjälpa dig, eller varför inte något större ställe

där de säljer motorcycklar

Mvh

Kenneth

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej!

Tack för hjälpen, Nu kanske min fru snart vågar släppa ut mig på egen hand.

Hälsningar

HansG

Tror jag det... Det finns ju en fuktion i Garmin som heter "Location Messages" som skickar ett sms, sen startar hon sin Garmin så kan hon se exakt var du är på sin Garmin :)

Ha en bra dag!

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...