Jump to content
IGNORERAD

Vem vill skiljas, men kanske inte kan eller törs?


Guest Siam-Nilsson

Vem vill skiljas, men kanske inte kan eller törs?  

154 röster

  1. 1. Vem av er herrar på MPR vill egentligen skilja sig,men kanske inte kan eller törs?

    • 1. Jag börjar bli för gammal och skröplig för att kunna hitta någon annan som jag kan tända på, därför biter jag ihop
      2
    • 2. Jag har investerat för mycket av mina sparpengar i min frus namn, och de vill jag inte förlora, därför biter jag ihop
      7
    • 3. Jag har för höga banklån och fasta kostnader för att bli singel igen, därför biter jag ihop.
      4
    • 4. Jag vill inte dela eller köpa ut min fru från mitt hus/gård/företag, därför biter jag ihop.
      1
    • 5. Jag har små barn att tänka på, och därför biter jag ihop.
      7
    • 6. Jag orkar inte med att städa, tvätta och laga mat själv , därför biter jag ihop.
      4
    • 7. Jag tål inte tanken på att frun skulle kunna hitta någon annan och coolare snubbe, därför biter jag ihop.
      3
    • 8. Jag räds tanken på att en ny fru är sämre i sängen än den gamla, därför biter jag ihop.
      1
    • 9. För mig gäller helt andra orsaker som jag dessvärre inte vill eller kan uppge, därför biter jag ihop.
      7
    • 10. Jag är hittills nöjd med min fru, och har inte tänkt tanken på att skilja mig.
      125


Recommended Posts

Guest jlh66

Hejsan

Intressant tråd men den skulle bli ännu intressantare om alla MPR fruar också fick rösta.

Det skulle vara intressant att se om det blev samma resultat.

MVH Nonki

Haha. Du har en bra poäng där

Skulle nog kunna vara intressant.Men nog hoppas jag att dom flesta damer trivs och vill vara tillsammans med den man dom valt att leva med. Jag tror nästan att det kan vara så att många män ligger sömnlösa om nätterna och undrar om deras 30+yngre fru verkligen är så kär som hon sa sig vara sekunderna innan sinsoden på 1mille lämnades över :crazy: Bli nu inte arga över detta inlägg,jag skojar bara lite ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    3

  • måne

    2

  • FF

    2

  • Wangthong

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Minnet är ju inte som förr, men vad minns är det Sankt helgonakyrkan i Nyköping..

FF

Då ska jag hjälpa ditt minne lite på traven, det var i All Helgonakyrkan i Nyköping ni gifte er. Dock var jag för ung för att minnas denna stora händelse då den hände. jap.gif

//S

Ps Jag bor ca 150 meter öster om kyrkan.

Ändrades av Stefan

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Intressant tråd men den skulle bli ännu intressantare om alla MPR fruar också fick rösta.

Det skulle vara intressant att se om det blev samma resultat.

MVH Nonki

Om jag svarar för min sambo så är hon nog besviken att livet blev inte som hon drömde om men det beror på korthärvor med andra isankvinnor(var träffar IL sina kvinnor).Hon kan tacka sin dotter att hon fortfarande bor kvar.Mvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle nog kunna vara intressant.Men nog hoppas jag att dom flesta damer trivs och vill vara tillsammans med den man dom valt att leva med. Jag tror nästan att det kan vara så att många män ligger sömnlösa om nätterna och undrar om deras 30+yngre fru verkligen är så kär som hon sa sig vara sekunderna innan sinsoden på 1mille lämnades över :crazy: Bli nu inte arga över detta inlägg,jag skojar bara lite ;)

Och hur många förhållande känner du till där du har en man som betalt 1 mille i sinsod och dessutom har en 30 år yngre fru? :huh:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Då ska jag hjälpa ditt minne lite på traven, det var i All Helgonakyrkan i Nyköping ni gifte er. Dock var jag för ung för att minnas denna stora händelse då den hände. jap.gif

//S

Ps Jag bor ca 150 meter öster om kyrkan.

OT,var ligger anstalten i Nyköping?Där de elaka sitter :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...