Jump to content
IGNORERAD

Hotell i Pattaya..


Guest wUThai

Recommended Posts

Jag har bokat in mig på ett ganska nytt hotel, öppnade för ca 1 år sen.

Nature View Hotel, på soi Buakao

http://www.naturevie...com/index1.html

http://www.tripadvis...i_Province.html

2-14feb 2012, 1150bt/natt för Pool deluxe room, med balkong.. har fått bra recensioner

Jag valde mellan mitt senaste hotel, Pasadena Lodge på soi Lek Metro /diana

Oxå jäkla bra och fina rum 1200-1500bt/natt.. men Nature hade pool, så jag valde den

Är det nån som har hunnit bott på Nature View?

Har också bott på nature view för 2mån.sedan helt ok.Nära till Nid bar,där grabbarna på Nonkis Thaihörna brukar svinga bägare!Fina rum,bra service,nära till allt,om man kan promenera liiiite grand.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • amja

    8

  • Mankan

    5

  • pigge01

    4

  • Sam sip sam

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

När det gäller nya Tycoon, "Tycoon Suite" så har dom en pool som ligger under tak i markplan. Läget ser inte ut att vara det bästa för en pool... En kompis fick en rundtur av ägarinnan på det nya hotellet när vi bodde på gamla Tycoon, och han sa att det var riktigt bra. Detta var i början av Augusti och då sa ägarinnan att dom öppnar om 2 veckor. Dom översta 3 våningarna var betydligt dyrare än dom 5 första våningarna, men då var det större sviter.

Och Eastiny Plaza på 8:an bodde en polare till mig 2008. Var där och kollade och tyckte det var riktigt nice. Men då var det ganska nytt så nu vet jag inte. Var nån som frågade här i tråden...

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

Bodde på tycoon 2-3 år i rad men kines kärringen är så jävla gniden så när jag var borta i 3 dagar drog hon ur kylskåpsladden för att spara ström, kul att komma tillbaka och kylvarorna är 30+

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också bott på nature view för 2mån.sedan helt ok.Nära till Nid bar,där grabbarna på Nonkis Thaihörna brukar svinga bägare!Fina rum,bra service,nära till allt,om man kan promenera liiiite grand.

Närheten till Nid känns mer som ett minus :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Närheten till Nid känns mer som ett minus :)

Där håller jag med helt och fullt!

Förstår inte riktigt vad denne gnidne Bangkoksnut har gjort för att få så mycket gratis publicitet på diverse forum.

Svensk flagga och höga priser är det ju många som har..

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Där håller jag med helt och fullt!

Förstår inte riktigt vad denne gnidne Bangkoksnut har gjort för att få så mycket gratis publicitet på diverse forum.

Svensk flagga och höga priser är det ju många som har..

De är väl bara det att det är en rätt inarbetat träffpunkt. Att priserna inte är de bästa kan jag hålla med om.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Grabbar..ser fram emot mina 12 nätter på Nature View

Nid bar... vetefan... barerna inne på soi Lek Metro är trevliga

Blir resa nr 7.. så lite hittar jag... :drinks:

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som testat Inn House hotel på soi 13?

Ser bra ut på bilderna och bara 1.230 bht/natten för Superior via Agoda.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet något eller bott på Pattaya Centre Hotell? http://www.pattayacentrehotel.net/

Läget är onekligen lockande.

Det hotellet suger hårt.busslaster med koreaner, kineser, indier etc, etc.inga balkonger ? kostar extra om man har nattsällskap med sig har jag för mig.

Som sagt, välj ett mindre hotell med bättre allt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hotellet suger hårt.busslaster med koreaner, kineser, indier etc, etc.inga balkonger ? kostar extra om man har nattsällskap med sig har jag för mig.

Som sagt, välj ett mindre hotell med bättre allt!!!

Vad rekomenderar du istället??????

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta hotellet http://www.sunviewplacepattaya.com/facilities.html bodde vi på nu när vi var nere denna månaden. Priserna börja på 700tbh tror jag det var. Ligger på Soi buakhao. ligger efter hotell Nature View om man kommer från soi diana. Enda nackdelen är att man får betala 100tbh för 24 timmar internet. Men dom har gratis internet och dator nere i lobbyn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det hotellet suger hårt.busslaster med koreaner, kineser, indier etc, etc.inga balkonger ? kostar extra om man har nattsällskap med sig har jag för mig.

Som sagt, välj ett mindre hotell med bättre allt!!!

Tack, tur att man kollade, synd på det läget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, tur att man kollade, synd på det läget.

Testa Dynasty Inn då. Ligger bredvid Lek Hotel. Nära till beach road, nära till second, nära till soi Diana, soi buakaow mm.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta hotellet http://www.sunviewpl...facilities.html bodde vi på nu när vi var nere denna månaden. Priserna börja på 700tbh tror jag det var. Ligger på Soi buakhao. ligger efter hotell Nature View om man kommer från soi diana. Enda nackdelen är att man får betala 100tbh för 24 timmar internet. Men dom har gratis internet och dator nere i lobbyn.

Tog in på detta hotell när det var nybyggt, hade bokat 1 vecka böt efter 1 natt då de hade sängar som var stenhårda!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

hej ,,

är det någon som har hyrt rum på inn house hotell eller dynasty inn ,

hur var det isåfall ?

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...