Jump to content
IGNORERAD

Behöver nya lösgaddar


Oregistrerad

Recommended Posts

Inaktiv Medlem

Du e ju redigt rolig :drinks:

Det finns ju ingen anledning att köpa nytt (läs dyrt) om det går att få ett matchande över- och underbett second hand giggle.gif

Edit, såg detta som kanske kan vara värt att kolla:

Amulettgatan

En stilla promenad långt bortom turiststråken går mellan de båda universiteten Thammasat och Silpakorn. Gatan heter Maharat Road, strax intill Chao Phraya River. Här säljs kungatröjorna (gula) och drottningens dito (ljusblå), buddafigurer och massor av vackra amuletter av samlarvärde. Inte minst är det här du kan köpa löständer.

Ändrades av r1000
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hejsan

Minns jag köpte lösgaddar på Hörby Marknad en gång för länge sen.jag kan väl ha varit 9-10 år gammal...

Det var sådana av plast som man trädde över sina vanliga tänder, de var kritvita och fina!!

Jag stoppade dem i någon ficka och cyklade hem, jag bodde i Höör, någon mil från Hörby, på den tiden. När jag kom hem skulle jag ta på dem och överraska mor men till min stora bevikelse upptäckte jag att de inte längre låg i fickan.jag måste alltså ha tappat dem på vägen hem till Höör.

Senare när jag fått lite distans till händelsen tänkte jag lite roat att tänder är ju till för att tappas. :mellow:

Tja, i huvudet på en 10 årig pojke. :wink:

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul historia Nonki, Anders har en bättre historia som är sann. Anders växte upp med framtänder, förutom de var snea så var lutningen utåt. Hur kul är det ? Froggman...

Med mitt s.k. lyte växte jag upp och lärde mig , Har du inte smailet med tänderna, "jag skämdes" Vi var fyra kompisar Åkte Ford så klart, undantag Cheva , någon gång merca.

Too the point. 2005 en tandis i Buriram gjorde att jag kan le i dag. / Anders Ps Charmig är jag, Eller

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är de riktiga svaren eller är det bara en skämttråd?

Jag vill veta om en "käftis" i Pattaya

Vill ni roa er kolla Fleksnäs Volvo-Saab Eller det Engelska orginalet

Offe

Ps Såg ett gamalt Helt Apropå 1999. Förvånadsvärt Akutuelt även idag

D

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai smile clinic ligger på Pattaya Thai har gaddar till bra pris, väldigt naturtrogna.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai smile clinic ligger på Pattaya Thai har gaddar till bra pris, väldigt naturtrogna.

Vet du om de går i svensk färgton eller i thailandsk? :)

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du om de går i svensk färgton eller i thailandsk? :)

MVH Nonki

dom har alla färger ink nikotinfärgade. ;-)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

O K Ej lösisar utan ett riktigt jobb på "riktiga" gaddar Utdragning borttagning av tandsten mm.

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Om du är i Bangkok; prova Thonglor Denatl Clinic. Ligger på en soi till Thonglor.

Jag har använt dem som tandläkare under alla år och dom är jättebra. Har aldrig satt in löständer men jag vet av egen erfarenhet att dom är duktiga.

Du hittar dem här; http://www.thonglord.com/index.html

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...