Jump to content
IGNORERAD

Ladda upp bild med Iphone?


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Försökte för ett tag sen att ladda upp en bild med iphonen till MPR utan framgång.Det gick liksom inte att bifoga någon fil. Försökte tom genom att ladda ner 2 andra webbläsare men ändå så gick det inte, fast på den ena webbläsaren såg det ut som att det skulle gå att tryck på bifoga fil knappen, men inget hände hur mycket jag än tröck.. Vad gör jag för fel, eller är det i vanlig ordning telefonjäveln som inte klarar av det? :whoco5:

Kanske redan har avhandlats men jag orkar inte söka i genom alla trådar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tapatalk skaffar du så går det..

Inte är det skickat med posten i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller photobucket, bilden på stolpladan kommer från Ip4 och photobucket..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tapatalk är kanon tycker jag är ju bara att köra on bilden direkt53b63f7b-f278-409f.jpg

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte vill betala för Tapatalk kan du prova Ip Bord

Betala? ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kostar som vanligt alltså.. Jaja, pröjsade ju för ena webbläsaren också.. :diablo: Försökte med det där ip.board också utan något resultat.. Lutar åt att det är handhavandefel som vanligt då :rotfl:

Men ska ge Tapatalk en chans när jag kommer hem i natt..

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Jailbreaka luren så är alla appar gratis ;)

Sent with tapatalk

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Köp en Samsung eller ngn annan android så blir livet lättare

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Köp en Samsung eller ngn annan android så blir livet lättare

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Lovar att göra det, men först i Oktober nästa år :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kostar 2.99$ för både Android och iOS

Det finns alternativ. gratisalternativ.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Det finns alternativ. gratisalternativ.

Jag är en ärligt person som betalar för mig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jailbreaka luren så är alla appar gratis ;)

Sent with tapatalk

Dom blir inte gratis bara för att du jailbreakar din IPhone, de går dock att lägga in dom i telefonen utan att betala. Själv kör jag direkt från webbläsaren i telefonen, fungera både i den inbyggda, Dolphin, Firefox och Opera.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Dom blir inte gratis bara för att du jailbreakar din IPhone, de går dock att lägga in dom i telefonen utan att betala. Själv kör jag direkt från webbläsaren i telefonen, fungera både i den inbyggda, Dolphin, Firefox och Opera.

Hänger inte riktigt med, jag har då i alla fall inte betalat för en app sedan jag jailbreakade iPhonen...

Sent with tapatalk

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Hänger inte riktigt med, jag har då i alla fall inte betalat för en app sedan jag jailbreakade iPhonen...

Sent with tapatalk

Jag förstår heller inte vad Merlins menar för har man JB:at sin kan man lägga in alla dom program man vill som man hittar på tex Piratebay utan problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår heller inte vad Merlins menar för har man JB:at sin kan man lägga in alla dom program man vill som man hittar på tex Piratebay utan problem.

Läser ni min post så skrev jag detta också. Programmen är dock inte gratis för det. De kostar fortfarande pengar fast ni väljer att inte betala för programmen. Prislappen på programmen sätts ju inte ner till 0:- bara för att ni har en jailbreakad telefon.

Ändrades av Merlins

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Läser ni min post så skrev jag detta också. Programmen är dock inte gratis för det. De kostar fortfarande pengar fast ni väljer att inte betala för programmen. Prislappen på programmen sätts ju inte ner till 0:- bara för att ni har en jailbreakad telefon.

Visst blir det gratis för mig om jag laddar ner från PB och inte väljer att betala för det.

Några program har jag testat gratis och sen valt att betala för man mister möjligheten att uppdateringarna om man inte betalar för sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Programmen/apparna kostar nada efter att jag jailbreakat luren, men som Lappen säger så går man miste om uppdateringarna.

Sent with tapatalk

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Har du bytt från DIF till Sisaket FC Peppe ?

Nej för fan.glöm inte matchtröjan och samlingen vid Humlegården idag från kl.15:00 :drinks:

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...