Jump to content
IGNORERAD

Svampplockning


Gray

Recommended Posts

Min TGF är här på ett 3 månaders visum besök. Hon har nämnd till mig vid fler tillfället att hon skulle vilje stickar ut och plocka svamp. Finns det någon som har en snäll TGF eller Thai fru som skulle kunna tänka sig tar med henne på ett svampplocknings visit i djungeln (hennes ord för skog!)? Själv var jag född och uppväxt i betongdjungeln så jag hänga gärna med också för att lära mig nåt.

OBS hon åka hem i slutet av Augusti så detta måste ske förra det.

Vi bor i Kista men kan åka var som helst i Stockholmstrakten.

Skicka gärna ett PM för telefon kontakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan ligger o vilar just nu men skall fråga när hon har vaknat upp ur dvalan. Det blir med all säkerhet en tur till helgen ( o andra helger med för den delen)

Just för tillfället så har vi bara hittat o plockat halvtorra sommarkantareller. Den stora faunan av svamp kommer då lagom till att din tgf åker hem :giggle:

dvs Aug-sep

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan ligger o vilar just nu men skall fråga när hon har vaknat upp ur dvalan. Det blir med all säkerhet en tur till helgen ( o andra helger med för den delen)

Just för tillfället så har vi bara hittat o plockat halvtorra sommarkantareller. Den stora faunan av svamp kommer då lagom till att din tgf åker hem :giggle:

dvs Aug-sep

C;D

Tack att du svarade. Nån gång i Augusti borde passar bra för oss. Hör bara av dig med mobil nr så tar jag kontakt. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...