Jump to content
IGNORERAD

För er som behöver advokat i thailand


honken

Recommended Posts

Tänkte passa på att rekommendera advokaten vi använder oss utav för visum mm.

Var iväg idag och fixade förlängning på mitt visum, och fick då chansen att snacka lite med han, första gången gick lite väl snabbt (för att han hade fixat alla papper o grejer så då var det in och ut).

När vi satt och snackade frågade jag lite vad han sysslar med inom sitt yrke och han berättade att han körde följande:

Företags juridik.

Visum / Samt förlängning av besöksvisum eller vad det nu heter.

Äktenskap

Och lite andra saker som hör till en företagare och privat person.

Vi anlitar honom för fixa våra visum till våra medarbetare samt lite annat, och han är en ung och mycket kompetent person.

Han började rätt nyligen med sin egen firma, efter jobbat ett tag på en större firma, och vi är mycket nöjda med honom ovavsätt vem han jobbar för och vi valde att när han byte att fortsätta använda honom.

Så för de som behöver en kompetent person för hjälp med de juridiska frågor här i LOS och inte hittat någon så kan jag peka ut denna person som en bra människa att hjälpa till.

Hans firma heter:

Förkortning: PLS

Personal Legal Services Co.,LTD

Hans namn: Supachai Vititopathamp

Tel: 084-704-6330

Epost: supachailawyer@gmail.com

Också påpekat för han att möjligen anonsera här för att utöka sin verksamhet.

Kommer nog i framtiden.

PS: Ni kan ta detta som en annons eller ej, jag har ingen egen vinning i detta förutom att jag förmedlat ut en mycket bra kontakt om man behöver ha hjälp med saker och ting inom rättväsendet eller visumdjungeln. Och han vet om att jag mer en troligen skulle nämna han på detta forum.

Tjipp Tjipp!

FÅr man gå hem nu?

Honken

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...