Jump to content
IGNORERAD

Bröstlyft, Bangkok Dr. Pichet


JohannaRebecca

Recommended Posts

Dr Pichet Rodchareon verkar riktigt duktig, surfade runt lite.

Att han till och med utför könsbyten och varit verksam så pass länge har du nog inget att oroa dig för, gubben kan sin anatomi och kniv.

Åhhh tänk om man hade ett par egna välformade toppiga bröst, då skulle man inte behöva kvinnor.. Skulle säkert vara billigare i längden men jobbigt med rakningen. :giggle:

Det lilla jag vet om plastikkirurgi så ta hand om dig innan och efter, läkningen är så länge du inte salufördom på offentlig plats,

eller vissa thsai

Kära dubbelmänniska hur får duTill att ska låta som man har upplevt något,som man aldrigt gjort gjort.

Mvh jrk.

Men vi som bara deltar i några enkla ämnen,kunnde inte få 50%Avdrag.

DU Som inte gillar FYSIK men är STÖRRE I KÄFTEN.

MVH DOM SOM ARBETAR för dig.ö-

Glad midssommar på er,

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • JohannaRebecca

    10

  • jrk

    9

  • Wwax

    7

  • MaiChai

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Dr Pichet Rodchareon verkar riktigt duktig, surfade runt lite.

Att han till och med utför könsbyten och varit verksam så pass länge har du nog inget att oroa dig för, gubben kan sin anatomi och kniv.

Åhhh tänk om man hade ett par egna välformade toppiga bröst, då skulle man inte behöva kvinnor.. Skulle säkert vara billigare i längden men jobbigt med rakningen. :giggle:

Det lilla jag vet om plastikkirurgi så ta hand om dig innan och efter, läkningen är A och O. Skulle du lägga ut resultatet när allt är färdigt blir ingen lyckligare än jag. :great::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ni forumväner förklara det underbara om KJULA Logestik __________________

mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Dr Pichet Rodchareon verkar riktigt duktig, surfade runt lite.

Att han till och med utför könsbyten och varit verksam så pass länge har du nog inget att oroa dig för, gubben kan sin anatomi och kniv.

Åhhh tänk om man hade ett par egna välformade toppiga bröst, då skulle man inte behöva kvinnor.. Skulle säkert vara billigare i längden men jobbigt med rakningen. :giggle:

Det lilla jag vet om plastikkirurgi så ta hand om dig innan och efter, läkningen är A och O. Skulle du lägga ut resultatet när allt är färdigt blir ingen lyckligare än jag. :great::crazy:

Ska du inte dra igång någon hjärtskärande historia om Missbruk,OCH DINA egna till kortkomataganen.

Vi är många som uppskattar dig

.

Men vi är alla under 162 cm.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du inte dra igång någon hjärtskärande historia om Missbruk,OCH DINA egna till kortkomataganen.

Vi är många som uppskattar dig

.

Men vi är alla under 162 cm.

Mvh jrk

Du är kul.. *pet* :)

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Skärp er nu. tråden är startad av någon som är seriös å ni hackar sönder den i bitar med erat skittugg

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

HUR TAR MAN BORT TRÅDEN? totalt jävla meningslöst att lägga ut på forumet, tack era idi*ter som verkligen ORKAR lägga ner tid och ork på meningslösa kommentarer!

Men Tack dom som var seriösa, verkligen tack :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Va e du för en kompis? Erbjöd du inte att hjälpa till med massagen!

Var föresten på Yanhee hospitals plastikkirurgi avdelning ett par-tre gånger förra månaden, inte för egen del då jag är tillräckligt snygg, utan för att få svågerns ansikte förskönat (han kraschade med MC för strax 2 år sedan och såg lite bedrövlig ut).

Av de ca 100 "Patienter" jag såg där under tiden var 3 i behov av kirurgi (Svågern, ett Harmynt barn och en liten tjej som blivit hundbiten i ansiktet) resten var där av fåfänga, eller för att fixa så att de blev mer feminina, jag såg minst 8 Killar som var under förvandling till "tjejer"...

MVH Tommy

Hur gick det med bågen ? ? ? :ironi:

Ändrades av Mr Phimai

Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter

Link to comment
Dela på andra sajter

TS får frispel.. Tycker tråden är väldigt seriös och många bra svar.

Med risk för att det spårar ur igen så är det väl bara jrk som dummar sig?

99% snubbar här och självklart gillar "vi" fina bröst men hoppas du gör det för dig själv och ingen annan.

Pichet verkar helt ok vilket du enkelt kunde tagit reda på med lite googlande så syftet med tråden vet bara du.

Sen att en 21åring känner att hon behöver operera sig är i mina ögon ganska skruvat, ge det åtminstånde tio år sen har du växt i din kropp och förhoppningsvis börja trivas med den.

Det det du tycker är "fult" är just det som gör dig unik och vacker.

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

TS får frispel.. Tycker tråden är väldigt seriös och många bra svar.

Med risk för att det spårar ur igen så är det väl bara jrk som dummar sig?

99% snubbar här och självklart gillar "vi" fina bröst men hoppas du gör det för dig själv och ingen annan.

Pichet verkar helt ok vilket du enkelt kunde tagit reda på med lite googlande så syftet med tråden vet bara du.

Sen att en 21åring känner att hon behöver operera sig är i mina ögon ganska skruvat, ge det åtminstånde tio år sen har du växt i din kropp och förhoppningsvis börja trivas med den.

Det det du tycker är "fult" är just det som gör dig unik och vacker.

Jag har gått ned 20 kg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

JohannaRebecca: Bry inte vad vissa forumister har för åsikt. Är Du säker och bestämt Dig för ingreppet så vi har inget att moralisera Dig.

Alla män är alltid små pojkar som gillar bröst, både se, känna och smaka. Så är det bara. Vad jag titta i Din profilbild är Du väldigt vacker

och känner Du att Du vill ha bröstförstoring så är det helt OK för mig allafall. Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du är 21, huden anpassar sig, ge det tid!

Vänta ett år eller två.

Som semitjockis får jag säga grattis. :)

Det viktiga är vad du tycker och tänker, detta forum kan varken döma eller fördömma dig, än mindre ge dig råd.

Har du varit ärlig och inte trollat så önskar jag dig lyckatill på din resa.

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

Jag frågade inte efter era åsikter, jag frågade efter någon som känner till kirurgen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Och du är 21, huden anpassar sig, ge det tid!

Vänta ett år eller två.

De är väl Upp till Johanna om hon vill operera sina bröst eller hur

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

De är väl Upp till Johanna om hon vill operera sina bröst eller hur

Nä tycker inte jag, det är upp till mig! :ironi: <---viktigt

Var fel ute från första början, en spark på pungen sen är man människa igen.

Vem kunde ana att tråden skulle spåra ur?

Mina tuttar är iallafall perfekta, mmm fina... går på dass en stund..

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Nä tycker inte jag, det är upp till mig! :ironi: <---viktigt

Var fel ute från första början, en spark på pungen sen är man människa igen.

Vem kunde ana att tråden skulle spåra ur?

Mina tuttar är iallafall perfekta, mmm fina... går på dass en stund..

Ja de var ju inte så otippat att den skulle göra de!

Men jag fattar inte varför folk måste vara så oseriösa när hon ställer en seriös fråga

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det va midsommar ,(hick) snapsen? :whistle:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det va midsommar ,(hick) snapsen? :whistle:

Seriösa trådar spårar ju ur i parti och minut, året runt, så vissa personer som sabbar sådana trådar är då antingen berusade året runt eller så är det ännu värre faktorer som inte kan skyllas på Alkoholen. :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

Jag skulle tippa på att dem inte får någon uppmärksamhet i hemmet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har det verkligen varit så oseriöst?

Som vuxna människor kan man sortera (vilket TS inte verkar vara), ser dessutom som min fulla rätt att ventilera min åsikt här.

Lycka till Johanna, du kommer garanterat bli lyckligare med ett par opererade bröst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, tack det kommer jag faktiskt ;)

Va bra då. Ser fram emot fler intressanta kvinnofrågor att läsa på detta gubbforum numero uno :) .

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

Va bra då. Ser fram emot fler intressanta kvinnofrågor att läsa på detta gubbforum numero uno :) .

och vem är det som sagt att detta är ett gubbforum? jag är medlem, och flera andra brudar med... hade det vart ett gubbforum hade nog inte vi kvinnor ens fått regga oss ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

och vem är det som sagt att detta är ett gubbforum? jag är medlem, och flera andra brudar med... hade det vart ett gubbforum hade nog inte vi kvinnor ens fått regga oss ;)

Det är ett väldigt gubbdominerat forum, därmed inte sagt att kvinnor inte är välkommna. Men det finns säkert dom som tycker att kvinnor ska hålla sig härifrån, likt det finns dom som tycker att man ska behandla kvinnliga skribenter med silkeshandskar. Personligen tycker jag varken eller, kul med lite andra perspektiv, det var nog så lenno menade också :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...