Jump to content
IGNORERAD

Bröstlyft, Bangkok Dr. Pichet


JohannaRebecca

Recommended Posts

JohannaRebecca

Jag åker till Thailand 23:e september för en bröstoperation.. bröstlyft samt förminskning av vårtgårdar.

Jag söker nu dig som gjort det hos en Läkare som heter Dr. Pichet på Bangkok Plastic Surgery, för råd och svar på frågor.

Har du hört något positivt / negativt vill jag gärna höra detta, speciellt negativt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • JohannaRebecca

    10

  • jrk

    9

  • Wwax

    7

  • MaiChai

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Före och efter bilder uppskattas då vi kan avgöra hur pass bra Dr. Pichet är.

Dvs, helt i vetenskapligt syfte!

Lycka till!

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

Ja jag tycker han verkar vara väldigt duktig dock är det lite svårt att lita på just recensioner på nätet, just därför söker jag någon som gjort det på den kliniken :) så man inte begår ett jävla misstag.. det vore dumt!

Bilder kan absolut komma. senare framöver :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag tycker han verkar vara väldigt duktig dock är det lite svårt att lita på just recensioner på nätet, just därför söker jag någon som gjort det på den kliniken :) så man inte begår ett jävla misstag.. det vore dumt!

Bilder kan absolut komma. senare framöver :)

Ursäkta,men i all välmenig är det det inte bättre att tänka efter före.

Bittra bir vi många i alla fall.

Människan består bara av ca 4% bröst.

Var rädd om dig.

Mvh jrk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror ingen på detta forum har gjort bröstlyft...När man ser bilder på folk här är det ända dom behöver fettsugning av magen kanske han DR Pichet kan det också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag tror ingen på detta forum har gjort bröstlyft...När man ser bilder på folk här är det ända dom behöver fettsugning av magen kanske han DR Pichet kan det också?

Kanske fruar eller flickvänner till forumisterna har gjort det

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

Kanske fruar eller flickvänner till forumisterna har gjort det

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

TACK!

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriösa frågor borde få seriösa svar! Hoppas verkligen du får något du kan ha nytta av här!

P.S

Helgen kommer upp och det blir nog en massa lustigkurrar som sabbar tråden.

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

JohannaRebecca

Seriösa frågor borde få seriösa svar! Hoppas verkligen du får något du kan ha nytta av här!

P.S

Helgen kommer upp och det blir nog en massa lustigkurrar som sabbar tråden.

Tack för det, inte speciellt trevligt att få massa onödiga svar och kommentarer. Jag menar jag är säker på min sak och just därför ber jag om råd! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för det, inte speciellt trevligt att få massa onödiga svar och kommentarer. Jag menar jag är säker på min sak och just därför ber jag om råd! :)

Ber om Ursäkt.Jag förstod inte att man behövde råd när man var säker.

Lycka till.

Mvh jrk(gummi ankans bedrielsefront)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Ber om Ursäkt.Jag förstod inte att man behövde råd när man var säker.

Lycka till.

Mvh jrk(gummi ankans bedrielsefront)

Det finns väl råd att ge fast man är säker, eller hur??

Å sen kan man väl försöka att vara lite trevlígare mot dom nya forumisternea

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns väl råd att ge fast man är säker, eller hur??

Å sen kan man väl försöka att vara lite trevlígare mot dom nya forumisternea

Jag har ingen ambition att vara otrevlig mot nya eller andra forummedlemmar.

Vill bara inte att man opererar sönder sig för att vissa gubbs___a ska bli nöjda.

Även om du inte tror det så vill jag att tjejer ska tänka på sig själva inte på amerikanska bilar(kika på kanal 5 såpa)så får du en hint hur bra dom framstår.

Hur som helst Lycka till Johanna Rebecka.

Mvh jrk

Ändrades av jrk
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ber om Ursäkt.Jag förstod inte att man behövde råd när man var säker.

Lycka till.

Mvh jrk(gummi ankans bedrielsefront)

Vad var det du inte förstod? Att hon behöver råd om läkaren är bra? Eller att hon är säker på att hon ska göra ett plastikingrepp?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det du inte förstod? Att hon behöver råd om läkaren är bra? Eller att hon är säker på att hon ska göra ett plastikingrepp?

Jag har nog fått det mesta om bakfoten(solly),så KILLAR fortsätt ge henne råd och stöd.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Dr Pichet Rodchareon verkar riktigt duktig, surfade runt lite.

Att han till och med utför könsbyten och varit verksam så pass länge har du nog inget att oroa dig för, gubben kan sin anatomi och kniv.

Åhhh tänk om man hade ett par egna välformade toppiga bröst, då skulle man inte behöva kvinnor.. Skulle säkert vara billigare i längden men jobbigt med rakningen. :giggle:

Det lilla jag vet om plastikkirurgi så ta hand om dig innan och efter, läkningen är A och O. Skulle du lägga ut resultatet när allt är färdigt blir ingen lyckligare än jag. :great::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dr Pichet Rodchareon verkar riktigt duktig, surfade runt lite.

Att han till och med utför könsbyten och varit verksam så pass länge har du nog inget att oroa dig för, gubben kan sin anatomi och kniv.

Åhhh tänk om man hade ett par egna välformade toppiga bröst, då skulle man inte behöva kvinnor.. Skulle säkert vara billigare i längden men jobbigt med rakningen. :giggle:

Det lilla jag vet om plastikkirurgi så ta hand om dig innan och efter, läkningen är A och O. Skulle du lägga ut resultatet när allt är färdigt blir ingen lyckligare än jag. :great::crazy:

VA SKÖNT Wwax,det här är din IDENTITET,du som gråter över någon vän som har problem,och så är din gubbsjuka som är problemet.

Som du sagt i tidigare trådar sök HJÄLP,men gubbjukan får du jobba i mot själv Helgonet.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Var jobbar den här doktor Pichet någonstans?

Har en kompis som förstorade brösten på Yanhee Hospital i Bangkok och det funkade bra, hon har sagt till mig vad läkaren hette men tyvärr har det passerat ut ur mitt minne igen.

Kommer ihåg att hon fick sitta och massera sina bröst i flera veckor efteråt för att läkningen skulle bli bra.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker till Thailand 23:e september för en bröstoperation.. bröstlyft samt förminskning av vårtgårdar.

Jag söker nu dig som gjort det hos en Läkare som heter Dr. Pichet på Bangkok Plastic Surgery, för råd och svar på frågor.

Har du hört något positivt / negativt vill jag gärna höra detta, speciellt negativt.

Var jobbar den här doktor Pichet någonstans?

Har en kompis som förstorade brösten på Yanhee Hospital i Bangkok och det funkade bra, hon har sagt till mig vad läkaren hette men tyvärr har det passerat ut ur mitt minne igen.

Kommer ihåg att hon fick sitta och massera sina bröst i flera veckor efteråt för att läkningen skulle bli bra.

Jag gissar på Bangkok Plastic Surgery :whistle:

ps. Jag är en jäkel på bröstmassage, så ni tjejer med fina bröst som är i behov av lite massage, var inte rädda för att fråga B)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Dr Pichet Rodchareon verkar riktigt duktig, surfade runt lite.

Att han till och med utför könsbyten och varit verksam så pass länge har du nog inget att oroa dig för, gubben kan sin anatomi och kniv.

Åhhh tänk om man hade ett par egna välformade toppiga bröst, då skulle man inte behöva kvinnor.. Skulle säkert vara billigare i längden men jobbigt med rakningen. :giggle:

Det lilla jag vet om plastikkirurgi så ta hand om dig innan och efter, läkningen är A och O. Skulle du lägga ut resultatet när allt är färdigt blir ingen lyckligare än jag. :great::crazy:

Då får du ändra från att Wwaxa bröstet till att Wwaxa brösten....

Link to comment
Dela på andra sajter

Var jobbar den här doktor Pichet någonstans?

Har en kompis som förstorade brösten på Yanhee Hospital i Bangkok och det funkade bra, hon har sagt till mig vad läkaren hette men tyvärr har det passerat ut ur mitt minne igen.

Kommer ihåg att hon fick sitta och massera sina bröst i flera veckor efteråt för att läkningen skulle bli bra.

Va e du för en kompis? Erbjöd du inte att hjälpa till med massagen!

Var föresten på Yanhee hospitals plastikkirurgi avdelning ett par-tre gånger förra månaden, inte för egen del då jag är tillräckligt snygg, utan för att få svågerns ansikte förskönat (han kraschade med MC för strax 2 år sedan och såg lite bedrövlig ut).

Av de ca 100 "Patienter" jag såg där under tiden var 3 i behov av kirurgi (Svågern, ett Harmynt barn och en liten tjej som blivit hundbiten i ansiktet) resten var där av fåfänga, eller för att fixa så att de blev mer feminina, jag såg minst 8 Killar som var under förvandling till "tjejer"...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy,

Nja, hade hon frågat hade jag nog inte sagt nej till att massera dem åt henne men jag är ju inte lika framfusig som vissa andra rävar här på MPR är...

Hon gjorde ingen jätteförstoring men hon var ganska "platt" innan så nu ser hon mer proportionerlig ut. :whistle:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy,

Nja, hade hon frågat hade jag nog inte sagt nej till att massera dem åt henne men jag är ju inte lika framfusig som vissa andra rävar här på MPR är...

Hon gjorde ingen jätteförstoring men hon var ganska "platt" innan så nu ser hon mer proportionerlig ut. :whistle:

Jag frågade frugan om hon inte skulle passa på att lyfta lite, när vi ändå var där, lixom...

Jag menar 3 barn och 40 år sen födseln...

Hon tyckte jag verkade nöjd med det hon har, så hon passade...

PS, Vansinnigt snygga sjuksköterskor på plastikavdelningen, antar att de inte valts ut enbart på sina skolastiska meriter, utan kanske lite som "posterflickor" oxå.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju vara en löneförmån också?

Vissa får tjänstebil, andra får tjänstebröst?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...