Jump to content
IGNORERAD

hus i thailand


sivegard

Recommended Posts

kan någon på detta forum förklara för mej bara för att man är ihop med en thaitjej så ska man bygga hus i Thailand. har vänner som är ihop med tjejer från andra länder, men har aldrig hört att dom bygger hus där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kanske för att många besöker Thailand länge och ofta och att många planerar att flytta ner dit under ålderns höst.. Skulle jag vara ihop med tex en finska så känns det ju inte så lockande att bosätta sig där som pensionär..

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Därför att man planerar att flytta dit sedan på ålderns höst :)

Dina vänner kanske inte tycker om deras flickvänners hemland och inte vill bo där i framtiden ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

kan någon på detta forum förklara för mej bara för att man är ihop med en thaitjej så ska man bygga hus i Thailand. har vänner som är ihop med tjejer från andra länder, men har aldrig hört att dom bygger hus där.

kanske för att man vill flytta ner sen på ålderns höst och att typ 1 milj bath inte nämnvärt stör ens ekonomi och att man inte skall spendera mer pengar i Thailand än vad man har råd att förlora kanske du förstår nu elller har du något mer du funderar på skall du bygga hus i Thailand är det därför du frågar? och kanske din ekonomi inte är den bästa så du blir lite orolig att pengarna skall taslut om du bygger ett hus men hursomhelst lycka till.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kan någon på detta forum förklara för mej bara för att man är ihop med en thaitjej så ska man bygga hus i Thailand. har vänner som är ihop med tjejer från andra länder, men har aldrig hört att dom bygger hus där.

Kan du förklara för mig varför du startar en husbyggartråd i matforums delen?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Han kanske ska bygga ett pepparkakshus :whistle:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Han kanske ska bygga ett pepparkakshus :whistle:

:rotfl::rotfl::rotfl: Dagens garv på den :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske därför han undrar om det finns ungn eller inte. verkar ju vara ett stort problem i LOS med tanke på vad som skrivs om jansons och ugnspankaka

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

kan någon på detta forum förklara för mej bara för att man är ihop med en thaitjej så ska man bygga hus i Thailand. har vänner som är ihop med tjejer från andra länder, men har aldrig hört att dom bygger hus där.

Ett enkelt svar är väl att, om jag tillbringar mellan 6-9 månader i frugans Thaiby så vill jag ha ha ett eget hus och tomt att tillbringa tiden i/på. Förut när vi inte hade eget hus i byn så stod jag ut att vara där 4-5 dagar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett hus på "köpet", när jag träffade min thai-kvinna. Det duger bra åt oss.

Leif

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kan någon på detta forum förklara för mej bara för att man är ihop med en thaitjej så ska man bygga hus i Thailand. har vänner som är ihop med tjejer från andra länder, men har aldrig hört att dom bygger hus där.

Tror du på fullaste allvar att någon här kommer erkänna att dom byggt ett hus i Thailand som en del i betalningen för sin fru?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tror du på fullaste allvar att någon här kommer erkänna att dom byggt ett hus i Thailand som en del i betalningen för sin fru?

Och nu har hon lämnat dig och bor nu i sitt fina hus ensam, som du slantade för henne? Karma is a bitch! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu har hon lämnat dig och bor nu i sitt fina hus ensam, som du slantade för henne? Karma is a bitch! :)

Tänk om det skulle vara så...Men ingen Issan tjej skulle vilja gifta sig med mig...Jag är ju fattig i deras ögon dom vill ha tjocka gamla gubbar för att dom kan bygga hus.Får väl vänta 30år innan jag har någon chans för en fru och ett husbygge i Thailand...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om det skulle vara så...Men ingen Issan tjej skulle vilja gifta sig med mig...Jag är ju fattig i deras ögon dom vill ha tjocka gamla gubbar för att dom kan bygga hus.Får väl vänta 30år innan jag har någon chans för en fru och ett husbygge i Thailand...

Om du slutar vara så bitter så kanske det går fortare än 30år innan du finner en giftasugen tjej :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligtvis skulle man kunna tycka att TS skulle producerat några fler inlägg innan han kom med denna fråga.

För mig är det trollvarning direkt.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...