Jump to content
IGNORERAD

Använd inte Svenska SLIM Kort!


pigge01

Recommended Posts

Guest Lappen

Vad är slim-kort? Är lite rund kring midjan så det kanske är nått för mig ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Det är lugnt. Använder bara SIM-kort :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja ,nu tycker jag ni är elakadiablo.gif. Även om jag kan se det "lustiga" i det. Grabben/gubben har ju förklarat att han är dyslektiker några gånger. Mvh Ordningsman Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nja ,nu tycker jag ni är elakadiablo.gif. Även om jag kan se det "lustiga" i det. Grabben/gubben har ju förklarat att han är dyslektiker några gånger. Mvh Ordningsman Hnjap.gif

Jag har en mild grad av det också och kan ta att man blir skojad med för det är inte alla som vet det.

Som tur är har man stavnings kontroll i Safari så många gånger upptäcker den dom värsta fadäserna.

Men om du tog illa upp Pigge så ber jag om ursäkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man skall ha roamngen avstängd så kostar det inget extra. Surfa kan man ändå göra när man har tillgång till wifi.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pigge är en snäll och trevlig typ, så han tar nog inte illa upp! :great:

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Pigge är en snäll och trevlig typ, så han tar nog inte illa upp! :great:

Bara man inte säger nåt ont om Thai Airways :lol:

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Bara man inte säger nåt ont om Thai Airways :lol:

Precis finns ju bara gott att säga om dom

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man skall ha roamngen avstängd så kostar det inget extra. Surfa kan man ändå göra när man har tillgång till wifi.

Det räcker inte att bara stänga av roamingen, då det endast innebär att du själv måste välja ny operatör vilket många gör just för att kunna ringa och då rullar kostnaderna igång igen.

Framförallt om man använder en smartphone då dessa har en tendens att vilja koppla upp sig i tid och otid.

Här kan man läsa lite om roaming.

I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein

Link to comment
Dela på andra sajter

Det räcker inte att bara stänga av roamingen, då det endast innebär att du själv måste välja ny operatör vilket många gör just för att kunna ringa och då rullar kostnaderna igång igen.

Framförallt om man använder en smartphone då dessa har en tendens att vilja koppla upp sig i tid och otid.

Här kan man läsa lite om roaming.

Ok jag trodde det var mobilt internet det handlade om. Jag skall förtydliga vad jag menar. Det är alltså Data-roaming man skall stänga av. Då kan inte telefonen koppla upp sig i tid och otid och där med kostar det ingenting eftersom det inte går att surfa för utom då man har tillgång till wifi.

Att det kostar dyra pengar att ringa och ta emot samtal i utlandet med "Svensk mobil" trodde jag var väl känt.

Tack för länken men jag tror jag vet vad roaming är ändå ;)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag trodde det var mobilt internet det handlade om. Jag skall förtydliga vad jag menar. Det är alltså Data-roaming man skall stänga av. Då kan inte telefonen koppla upp sig i tid och otid och där med kostar det ingenting eftersom det inte går att surfa för utom då man har tillgång till wifi.

Att det kostar dyra pengar att ringa och ta emot samtal i utlandet med "Svensk mobil" trodde jag var väl känt.

Tack för länken men jag tror jag vet vad roaming är ändå ;)

Mankan har helt rätt, bara att stänga av data-roaming på sin smartphone, vilket är mycket enkelt och redan inställt så i grundinställningen på många lurar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Mankan har helt rätt, bara att stänga av data-roaming på sin smartphone, vilket är mycket enkelt och redan inställt så i grundinställningen på många lurar.

Precis så är det, 33:an som passarar svenska gränsen ett flertal ggr i veckan

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...