Jump to content
IGNORERAD

Varför åker du till Thailand själv?


Herr Chang

Att åka till Thailand själv  

121 röster

  1. 1. År det bättre att att åka till Thailand själv?

    • Nej
      12
    • Nja, det det beror på vem jag skulle åka med
      26
    • Ja
      54
    • Fråga min thaipartner
      7
    • Vet ej
      2
    • Om jag måste
      20


Recommended Posts

Herr Chang

Till min förvåning avböjer fru Chang av diverse skäl att följa med mig till Thailand 8 juni. Då andra forummedlemmar avstår att följa med så får jag väl åka själv.

Nu undrar jag hur vanligt det är att man åker själv till Thailand?

Vad gäller mig själv är det så att jag lätt åker ensam. Så mitt val blir "Om jag måste". Även om det vore trevligare och mer praktiskt med sällskap.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    5

  • Avregistrerad clion

    3

  • Tommy

    3

  • Odin

    3

Mest aktiva i denna tråd

Helt klart.men det har ännu ej hänt mig

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Man åker bara ensam för man vill göka på en liten noi! Utan sin slaviska och kontrollerande sambo/fru/. Allt annat är en lögn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man åker bara ensam för man vill göka på en liten noi! Utan sin slaviska och kontrollerande sambo/fru/. Allt annat är en lögn!

Hej

Frågan är varför vill inte tanten följa med?

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Hej

Frågan är varför vill inte tanten följa med?

MVH//Jocko

Hehe.. touche! Men säkerligen har hon en lite toyboy vid sidan av! Därför följer alltid min sambo med, bättre toyboy än så blir det inte enligt henne! Och jag svara alltid dito. :8:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har rest med kompisar helt eller delvis 4-5 gånger,

men föredrar helt klart att resa själv.

Nästa resa ska iallafall min syrras grabb med, han är 23år :dance1:

han har tjatat om det ett tag, så nu är det dags.

"-Jävlar dig om han kommer hem med nån sjukdom",

säger syrran :blah::diablo::blah::diablo:

Så nu får man en än gång styra upp nybörjarmisstag :bore:

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker ensam men inte själv.;)

Eller var det tvärtom?

Ändrades av singh@
Link to comment
Dela på andra sajter

varför jag åker till Thailand själv är för att min flickvän bor i Thailand. lol

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Till min förvåning avböjer fru Chang av diverse skäl att följa med mig till Thailand 8 juni. Då andra forummedlemmar avstår att följa med så får jag väl åka själv.

Nu undrar jag hur vanligt det är att man åker själv till Thailand?

Vad gäller mig själv är det så att jag lätt åker ensam. Så mitt val blir "Om jag måste". Även om det vore trevligare och mer praktiskt med sällskap.

Herr Chang har talat.

Det finns ju en del saker som en thaidonna aldrig skulle få för sig att göra men som däremot jag själv tycker om och känner väldigt mycket för. Då tänker jag inte på diverse aktiviteter på Soi 6 i Pattaya (hehe), utan saker som dykning, djuphavsfiske och kanske en hård veckas trekking i norra Thailand.

Så mitt svar blir nog: "Nja, det det beror på vem jag skulle åka med".

Ändrades av emulov
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Seriöst, så skulle jag aldrig vilja åka utan kärringen och grabben. Kärringen har så många goa vänner i Thailand som inte kan nån engelska. Sen har jag och grabben alldeles för kul tillsammans, då grabben kan thai och samtidigt vet att han snackar bättre svenska än sambon. :) Fördel "pappa" underbart härligt om sambon börja bli tjurig. :) Grabben vet vem som är chef när det hetta till! lol Nefan, grabbn är ju 10 år nu, och jag har förvarnat honom! För nästa resa kommer bära av i Juli och kärringen fyllde 30 detta året!!! Så nu ska "pappa" ha en ung färsking och inte leva med en avdankad thai på 30! Eller var det så...???:)

Nej, kommer leva med min lilla familj tills den dagen Reaper Man hämtar mig! :8:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du får åka själv bara du tar med dig Joel :gasp: :gasp: säger Darlingen :heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Jag pallar inte att åka själv - jag är så jävla dåligt sällskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt ensammen till Thailand många gånger, det har nog Wille också, om han tänker efter?

Fast alla gånger utom min andra Thailandsresa julen 2003, var för att träffa min kära hustru (som jag träffade 2003) och senare för att komma hem.

Har kommit på mej själv med att titta på de andra gubbarna som reser ensamma på flygplatserna, och tänka "De där ser ut som såna där sexturister som man läst om...".

Fast sen tänker jag "Hmm, det gör jag nog själv också" :whoco5: Vem vet vad nån annan reser för?

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag åker med frugan och plikttroget följer jag med upp till byn några dagar. Sedan brukar jag vilja ta en tur själv till fiskebyn själv. Jag tycker fortfarande att det är roligare att sitta i en bar och lata mig på stranden än att luffa omkring i byn. Tiden i byn tenderar dock att bli både bättre och längre och baren får inte riktigt lika mycket tid.

Ändrades av Abrafo
Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju en del saker som en thaidonna aldrig skulle få för sig att göra men som däremot jag själv tycker om och känner väldigt mycket för. Då tänker jag inte på diverse aktiviteter på Soi 6 i Pattaya (hehe), utan saker som dykning, djuphavsfiske och kanske en hård veckas trekking i norra Thailand.

Så mitt svar blir nog: "Nja, det det beror på vem jag skulle åka med".

Törs nog med bestämdhet säga att ingen av dina favorit aktiviteter är det som drar HC till Thailand. Snarare då att slappa och ta en och annan runda på golfplanen och något som tyvärr är omöjligt i Sverige,,,,,,,,, att smaka en ÄKTA chang

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

Nu för tiden alltid själv.

Är bara i Sverige för att jobba lite sen tillbaka till Buriram,

(naturligtvis ett par dar i Pattaya på vägen för att handla mat :yes: )

frun är aldrig med till svedala.

Kallt säger hon.

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu för tiden alltid själv.

Är bara i Sverige för att jobba lite sen tillbaka till Buriram,

(naturligtvis ett par dar i Pattaya på vägen för att handla mat :yes: )

frun är aldrig med till svedala.

Kallt säger hon.

Kallt om föttern kanske. Det står ett par damskor hos Maitan som tros tillhöra någon som, enligt vissa uppgifter, lär ha svart bälte i skor

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt själv 4-5 gånger. Men alltid haft folk jag mött upp därnere efter ett tag. Syrran, polaren som hade bar mm. Jag saknade nog en go kompis att tjöta med på flygplats/plan mm. Men nuförtiden blir det alltid med familjen. Inte en chans i helvetet att jag får åka självcrazy.gif säger frugan. En "frikväll" när man är nere brukar dock gå efter lite övertalninggiggle.gif. MVH HN den hårt hållneicon_baggirl.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

Kallt om föttern kanske. Det står ett par damskor hos Maitan som tros tillhöra någon som, enligt vissa uppgifter, lär ha svart bälte i skor

Har hon glömt skorna?

Dessa barfota barn (?) som älskar skor men aldrig använder dom... :whoco5:

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

varför åka på sommaren när det är varmt blir det så så finns det någon anledning att TT stannar kvar själva vad det kan ni bara själva veta mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Helt klart.men det har ännu ej hänt mig

Det var just min tanke. Jag har alltid rest med familj och kommer (gissningsvis) alltid att åka med familjen.

Men, skulle de ge mig en resa i present skulle jag gladeligen ge mig iväg! :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

varför åka på sommaren när det är varmt blir det så så finns det någon anledning att TT stannar kvar själva vad det kan ni bara själva veta mvh

Personligen för att grabben har sommarlov då + att frugan inte fick ledigt från jobben i vinter. Vi skulle åkt 15-17 dec-12-13 jan men hennes jobbar kompis hann före med dom datumen. Sen är det jävligt mycket lugnare på lågsäsong oxå, ganska skönt när man håller sig i turistorterna. MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen för att grabben har sommarlov då + att frugan inte fick ledigt från jobben i vinter. Vi skulle åkt 15-17 dec-12-13 jan men hennes jobbar kompis hann före med dom datumen. Sen är det jävligt mycket lugnare på lågsäsong oxå, ganska skönt när man håller sig i turistorterna. MVH HNjap.gif

Vi tänker lika i mycket H.N.

De e jäkligt skönt att vara i Los. under lowseason inga köer och servicepersonal har tid att göra sitt jobb mm.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi tänker lika i mycket H.N.

De e jäkligt skönt att vara i Los. under lowseason inga köer och servicepersonal har tid att göra sitt jobb mm.

Ja, det är köparens marknad.hehe... :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...