Jump to content
IGNORERAD

Varsågoda: över 10000 billiga biljetter till och från Thailand


Singha711

Recommended Posts

Guest wUThai

Så du menar att detta bara är förspelet? Wow.

 

Fram med popcornen i morgon då :)

Ja, men i bästa fall dra det loss redan ikväll! :)

 

Edit: Har bruden dragit loss än? ;)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 388
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    177

  • Sam sip sam

    19

  • janne_h

    11

  • Stefan

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Edit: Har bruden dragit loss än?

 

Ehhh, nu är jag inte helt och hållet med men inte dricks det Fun Light här om det var det du syftade på... ;)

Skål förresten.  

 

Jo, har en fråga men tar den i en väl anpassad tråd istället för att tramsa sönder denna seriösa tråd, det vill man ju inte, eller hur?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska det vara så jäkla svårt att respektera att Singha inte vill skriva något mera om det.

För min del kan han fortsåtta med glittermaffians övertagande av makten i Thailand, som han gör jäkligt bra..

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, håller med Janne, det var ju faktiskt S711 som började med sina insinuationer men när det började bli jobbigt så backade han, känns inte så manligt, eller?

 

Tyvärr finns det fler här som säger A men inte B, tråkigt.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nja, håller med Janne, det var ju faktiskt S711 som började med sina insinuationer men när det började bli jobbigt så backade han, känns inte så manligt, eller?

 

Tyvärr finns det fler här som säger A men inte B, tråkigt.

Jag röstar på B! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag röstar på B! :)

På a svarar jag b men på b så svarar jag d :)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, håller med Janne, det var ju faktiskt S711 som började med sina insinuationer men när det började bli jobbigt så backade han, känns inte så manligt, eller?

 

Tyvärr finns det fler här som säger A men inte B, tråkigt.

Jag tycker det bra, skitkul när man får veta att några får lägga sig nyfikna, o vakna på morgonen lika nyfikna..

Stå på dig Singha, inga nya nyheter om det..

 

  FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det bra, skitkul när man får veta att några får lägga sig nyfikna, o vakna på morgonen lika nyfikna..
 

 

Sadist...

 

OT, är EA med i SM-veckan?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det bra, skitkul när man får veta att några får lägga sig nyfikna, o vakna på morgonen lika nyfikna..

Stå på dig Singha, inga nya nyheter om det..

FF

Det är väl lite det som är grejen. Att Singha711 var lite för detaljerad för att man ska behöva vara nyfiken.

Då blir det ju nästan larvigt att hålla inne med resten.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Sadist...

 

OT, är EA med i SM-veckan?

 

Fullt upp hemma,  hinner inte med något annat..

 

  Ff

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du skriver bara att en medlem som är utkastad som har rörelse i är orsak till att du inte fortsätter med denna tråd. Med tanke på att tråden handlar om resor. Så är det inte så många medlemmar som passar in på den mallen. Att du dessutom anklagar före detta medlemmen att vara orsak till verkan. Gör det ju lite konstigt varför du inte har att göra med dina egna anklagelser? Som denna diskussion handlar om.

 

Läs tidigare inlägg för att förstå vad det är som jag inte har med att göra.

 

V.g. lägg av med att spekulera. Jag har valt att antyda vad som ligger bakom nedläggning av listproduktionen. Jag  ensam och några få vet vad som har hänt. Jag har tydligen markerat att jag inte vill peka ut en namngiven person. Det är i slutändan endast mitt beslut hur du än vänder det och hur litet du än gillar detta.

 

V.g. respektera att du eller någon annan inte har att göra med mina överväganden i en svår och knepig situation.

 

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

...

Att dra in före detta medlemmar som skuld till saker och ting. Har inget med din moraliska rätt att göra.

...

 

Det är min moraliska rätt att tala om vad som blev orsaken till att jag la ner listorna. Det har inte du med att göra. V.g. acceptera detta!

 

Hade jag inte tagit upp detta hade jag indirekt legitimerat orsaken. Det är en situation som jag trots allt inte ens önskar mina värsta motståndare att hamna i.

 

V.g. lägg nu av med dina spekulationer. Det är ju alldeles uppenbart att du enbart har till syfte att försätta mig i en större risk utan hänsyn till konsekvenser eftersom de inte drabbar dig.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs tidigare inlägg för att förstå vad det är som jag inte har med att göra.

V.g. lägg av med att spekulera. Jag har valt att antyda vad som ligger bakom nedläggning av listproduktionen. Jag ensam och några få vet vad som har hänt. Jag har tydligen markerat att jag inte vill peka ut en namngiven person. Det är i slutändan endast mitt beslut hur du än vänder det och hur litet du än gillar detta.

V.g. respektera att du eller någon annan inte har att göra med mina överväganden i en svår och knepig situation.

//Singha711

Ja då är det ännu mera fantastisk att du lyckades inbegripa alla detaljer om personen du anklagade som skyldig till nedläggningen av denna tråds syfte.

Vad är det du egentligen inte anser dig ha med att göra. Jag må framstå som korkad. Men ställer i alla fall frågan? Då jag anser det framstår som oklart efter ha läst tråden och ditt senaste medelande?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

X

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är min moraliska rätt att tala om vad som blev orsaken till att jag la ner listorna. Det har inte du med att göra. V.g. acceptera detta!

Hade jag inte tagit upp detta hade jag indirekt legitimerat orsaken. Det är en situation som jag trots allt inte ens önskar mina värsta motståndare att hamna i.

V.g. lägg nu av med dina spekulationer. Det är ju alldeles uppenbart att du enbart har till syfte att försätta mig i en större risk utan hänsyn till konsekvenser eftersom de inte drabbar dig.

//Singha711

Ärligt talat... Risk sätta dig i värre situationen??

Jag bemöter bara nånting du själv skrivit på ett offentligt forum. Där du dessutom anklagade en person med en ganska detaljrik beskrivning.

Så om du inte vill att folk ska veta så är det väl bara att ge Fan och sätta händerna på tangentbordet.

Något motsägelsefullt tycker jag i alla fall.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Vad är det du egentligen inte anser dig ha med att göra. Jag må framstå som korkad. Men ställer i alla fall frågan? Då jag anser det framstår som oklart efter ha läst tråden och ditt senaste medelande?

 

Bra försök där :14: men att spela dum går tyvärr inte hem i de flesta fall!

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat... Risk sätta dig i värre situationen??

Jag bemöter bara nånting du själv skrivit på ett offentligt forum. Där du dessutom anklagade en person med en ganska detaljrik beskrivning.

Så om du inte vill att folk ska veta så är det väl bara att ge Fan och sätta händerna på tangentbordet.

Något motsägelsefullt tycker jag i alla fall.

:52: :52: :52:

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra försök där :14: men att spela dum går tyvärr inte hem i de flesta fall!

 

//Singha711

Bra Singha stå ut, har man fått verbala hot på nätet,  då inser man att sak hålla fingrarna från tangentbordet..

 

  FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska vi se om jag förstått detta rätt...Det är alltså slut med listorna nu..?

Det var ju synd, men verkar satans invecklat att berätta detta, och satans svårt för vissa att förstå detta...

Eller är det jag som inte fattar något som vanligt... :crazy:

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Har varit och kollat lite på hur det ser ut på flygresefronten nu inför den stundande höst-/julsäsongen.

 

Först ut är resorna från Göteborg till Bangkok:


654 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under Oktober 2014:
GOT_BKK_OKT_6000_14-91.html

1478 resor (GOT-BKK) under 5500 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under November 2014:

GOT_BKK_NOV_5500_14-91.html

 

1213 resor (GOT-BKK) under 6500 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under December 2014:
GOT_BKK_DEC_6500_14-91.html




//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Har varit och kollat lite på hur det ser ut på flygresefronten nu inför den stundande höst-/julsäsongen.

 

Först ut är resorna från Göteborg till Bangkok:

654 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under Oktober 2014:

attachicon.gifGOT_BKK_OKT_6000_14-91.html

1478 resor (GOT-BKK) under 5500 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under November 2014:

attachicon.gifGOT_BKK_NOV_5500_14-91.html

 

1213 resor (GOT-BKK) under 6500 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under December 2014:

attachicon.gifGOT_BKK_DEC_6500_14-91.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

Kommer de några listor med avresa från Arlanda med?

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit och kollat lite på hur det ser ut på flygresefronten nu inför den stundande höst-/julsäsongen.

 

Först ut är resorna från Göteborg till Bangkok:

654 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under Oktober 2014:

attachicon.gifGOT_BKK_OKT_6000_14-91.html

1478 resor (GOT-BKK) under 5500 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under November 2014:

attachicon.gifGOT_BKK_NOV_5500_14-91.html

 

1213 resor (GOT-BKK) under 6500 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under December 2014:

attachicon.gifGOT_BKK_DEC_6500_14-91.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

 

 

Detta är ditt gebit.

 

När du kommenterar de politiska trådarna så blir det bara fel med din Thaksin-vänliga sympati.

 

Jag gillar din info om biljetter. Fortsätt så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är ditt gebit.

 

När du kommenterar de politiska trådarna så blir det bara fel med din Thaksin-vänliga sympati.

 

Jag gillar din info om biljetter. Fortsätt så.

 

Du har som vanligt helt missuppfattat mina politiska preferenser.

 

Det blir lätt så när man bara orkar tänka i svart och vitt.

 

Men nu handlar den här tråden inte om politik utan om flygresor...

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som det är billigaste hösten på många år till Thailand, Aeroflot 3 800, Emirates 4 100, Qatar 4 800. Hurra för open skys!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...