Jump to content
IGNORERAD

Varsågoda: över 10000 billiga biljetter till och från Thailand


Singha711

Recommended Posts

Läste och tänkte för fort i mitt nyvakna tillstånd sorry.

 

Så givetvis syftar du på någon i Lund, så på vilket sätt har denne kunna påverkat dig till att uppgöra med att publicera dessa listor, har väldigt svårt att tänka mig att du gjort något olagligt?

 

Det är ju en ganska kraftig beskyllning du kommer med isof så därför vore det bra att du säger B när du sagt A, gör du inte det skulle jag vilja påstå att du slänger en massa ogrundat skit omkring dig?

 

Jag vill inte ens kommentera det du möjligtvis antyder och ber dig att inte borra vidare.

 

Jag vill överhuvudtaget inte gå in i detaljer runt omkring denna olustiga historia, inte minst för min säkerhet V.g. respektera detta.

 

Nåt olagligt har jag naturligtvis inte gjort. Möjligtvis sökt lite väl många resor på allaflygbiljetter.se och de andra jämförelsesajter. :crazy:  Men de är inte olagligt.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 388
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    177

  • Sam sip sam

    19

  • janne_h

    11

  • Stefan

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag vill inte ens kommentera det du möjligtvis antyder och ber dig att inte borra vidare.

 

Jag vill överhuvudtaget inte gå in i detaljer runt omkring denna olustiga historia, inte minst för min säkerhet V.g. respektera detta.

 

Nåt olagligt har jag naturligtvis inte gjort. Möjligtvis sökt lite väl många resor på allaflygbiljetter.se och de andra jämförelsesajter. :crazy:  Men de är inte olagligt.

 

//Singha711

 

Isof säger jag att det är kvalificerat skitsnack du kommer med och är jävligt pissigt att komma med beskyllningar mot en näringsidkare som du inte har några belägg för.

 

Ordbajsare som inte kan stå för vad du skriver, är vad du är isof, en bitter gammal pensionär utan begrepp och folkvett?

 

Olustig historia, vad för historia, i dina sjuka fantasier isof?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Isof säger jag att det är kvalificerat skitsnack du kommer med och är jävligt pissigt att komma med beskyllningar mot en näringsidkare som du inte har några belägg för.

 

Ordbajsare som inte kan stå för vad du skriver, är vad du är isof, en bitter gammal pensionär utan begrepp och folkvett?

 

Olustig historia, vad för historia, i dina sjuka fantasier isof?

 

V.g. låt bli att spekulera om personer. Du har ingen som helst rätt att misstänkliggöra enskilda personer utifrån det jag skriver!

 

Jag ville enbart framföra att mitt arbete att ta fram billiga flygbiljetter blev avbruten till följd av någons "påverkan". Varken mer eller mindre.

 

Jag kommer inte att nämna några namn eller ge några som helst antydningar som pekar ut en namngiven person.

 

Take or leave it!

 

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

V.g. låt bli att spekulera om personer. Du har ingen som helst rätt att misstänkliggöra enskilda personer utifrån det jag skriver!

 

Jag ville enbart framföra att mitt arbete att ta fram billiga flygbiljetter blev avbruten till följd av någons "påverkan". Varken mer eller mindre.

 

Jag kommer inte att nämna några namn eller ge några som helst antydningar som pekar ut en namngiven person.

 

Take or leave it!

 

//Singha711

 

En käring snackar som du, först indirekt beskylla någon, men sen inte vara man nog att stå för sitt skitsnack, du har nu växt som ordbajsare såvida du inte förklarar vad du menar med dina beskyllningar och vilken substans det är i dessa!

 

Synd att trasha ner denna tråd som jag tycker var rätt bra i sitt syfte så, I will leave it.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

En käring snackar som du, först indirekt beskylla någon, men sen inte vara man nog att stå för sitt skitsnack, du har nu växt som ordbajsare såvida du inte förklarar vad du menar med dina beskyllningar och vilken substans det är i dessa!

 

Synd att trasha ner denna tråd som jag tycker var rätt bra i sitt syfte så, I will leave it.

 

Lägg av med ditt skitsnack nu!

 

Det är du och endast du som försöker luska fram enskilda personer eller provocera mig till uppgifter som leder till en namngiven person, precis som en pisskärring.

 

Jag har sagt, och jag står fast vid det, att en person här på MPR genom sitt agerande har varit anledningen till att jag slutat publicera listor. Ja har också uttryckt mitt ogillande över att du på eget bevåg rotar i personfrågan genom ogrundade spekulationer. Du har ingen som helst aning om bakgrunden eftersom jag inte har delgett några som helst detaljer.

 

Främst tycker jag dock att du pratar skit när du anklagar mig att beskylla en person som du, OCH ENDAST DU kopplar ihop med de oegentligheter som ledde till att jag avbröt listpubliceringen. Det är ett väldigt lågt beteende och hör hemma i intrigernas kök.

 

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker inte lägga mig i bakgrunden till varför listorna upphörde. Men naturligtvis är det märkligt! Att sedan komma och antyda saker som man sedan inte vill diskutera vidare är också märkligt!

Oavsett detta var listorna bland det bästa någon gjort här på MPR. Jag tackar i efterhand för det jobb som Singha711 lagt ner på dessa listor. Skulle heller inte tacka nej till en fortsättning vilket jag tror att många med mig skulle vilja ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vet inte om någon av dina kompisar hade varit så förtjust i detta förslag.

I alla fall såg han ju direkt och indirekt sett till att det blev ett tvärstopp med den saken.

Även om detta säkert inte var anledning till hans plötsliga "försvinnande" så kanske det börjar gå upp ett ljus hos den ena eller andra varför och pga vilka (affärs-)metoder och osjyssta tilltag denne f.d. medlem inte längre är välkommen på MPR.

//Singha711

Känner du dig hotad ska du naturligtvis göra en polisanmälan Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Isof säger jag att det är kvalificerat skitsnack du kommer med och är jävligt pissigt att komma med beskyllningar mot en näringsidkare som du inte har några belägg för.

 

Ordbajsare som inte kan stå för vad du skriver, är vad du är isof, en bitter gammal pensionär utan begrepp och folkvett?

 

Olustig historia, vad för historia, i dina sjuka fantasier isof?

Kapten uppviglare, han har väl inte nämnt nån vid namn och vill så heller inte göra. Vad är det du inte förstår i detta? Sluta nu förstöra denna tråden med ditt uppviglande. Och du ska vara hobby-moderator?! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om någon av dina kompisar hade varit så förtjust i detta förslag.

 

I alla fall såg han ju direkt och indirekt sett till att det blev ett tvärstopp med den saken.

 

Även om detta säkert inte var anledning till hans plötsliga "försvinnande" så kanske det börjar gå upp ett ljus hos den ena eller andra varför och pga vilka (affärs-)metoder och osjyssta tilltag denne f.d. medlem inte längre är välkommen på MPR.

 

 

//Singha711

 

 

 

Du började och pekar ju ganska rakt mot någon som du hävdar är kompis med Tormurdoc.

Det öppnar väl för spekulationer om något.

Om du lyfter på Pandoras ask så kan du nog förvänta dig att det inte bara kommer något gott därifrån.

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Du började och pekar ju ganska rakt mot någon som du hävdar är kompis med Tormurdoc

Aha ,Kompis med Tormurdoc, måste vara BTT ? Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Aha ,Kompis med Tormurdoc, måste vara BTT ?

Nja jag vill ju inte spekulera eftersom Singha vart så upprörd. Men jag är nog tämligen säker på att han inte åsyftas.

Det finns ju mig veterligen bara en person i lund som inte är medlem här idag som skulle kunna passa in på Singhas ganska tydliga beskrivning.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja jag vill ju inte spekulera eftersom Singha vart så upprörd. Men jag är nog tämligen säker på att han inte åsyftas.

Det finns ju mig veterligen bara en person i lund som inte är medlem här idag som skulle kunna passa in på Singhas ganska tydliga beskrivning.

 

Nu kan du snart lika gärna skriva namnet och då är det du som sprider dynga - inte Singha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du började och pekar ju ganska rakt mot någon som du hävdar är kompis med Tormurdoc.

Det öppnar väl för spekulationer om något.

Om du lyfter på Pandoras ask så kan du nog förvänta dig att det inte bara kommer något gott därifrån.

 

Så den enda lösningen i ett sådant problem är att antingen tiga (och därmed legitimera det som har hänt) eller att utsätta sig för ej kalkylerbara risker samt garanterat skitsnack och hån?

 

Du verkar då inte förstå den djävulska naturen av vissa fenomen som först blir till ett problem när man själv drabbas av det.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan du snart lika gärna skriva namnet och då är det du som sprider dynga - inte Singha.

Naturligtvis så är ju den rätten förbehållet singha. Då han började med att dra upp detta om en annan före detta medlem, som beskrivningen var ganska detaljerad kring utan att nämna namnet.

Utan att kritisera singha. Så tycker nog väldigt många att den medlemen försvann under väldigt konstiga omständigheter.

Då är det nog fler än mig som höjer på ögonbryna över det som singha skriver.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Det skulle naturligtvis vara en smiley efter ,hehe

Men hela fältet ovan där man skriver är nersläckt och går inte att använda,varför?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så den enda lösningen i ett sådant problem är att antingen tiga (och därmed legitimera det som har hänt) eller att utsätta sig för ej kalkylerbara risker samt garanterat skitsnack och hån?

 

Du verkar då inte förstå den djävulska naturen av vissa fenomen som först blir till ett problem när man själv drabbas av det.

 

//Singha711

Det är ju naturligtvis en risk du borde tänkt på innan det första meddelandet skrevs.

Hur tänkte du där?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Vad har detta med rubriken "Varsågoda: över 10000 billiga biljetter till och från Thailand" att göra?

 

Iofs vill jag inte se några priser nu när jag redan bokat, men det verkar ändå lite märkligt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

..

Utan att kritisera singha. Så tycker nog väldigt många att den medlemen försvann under väldigt konstiga omständigheter.

Då är det nog fler än mig som höjer på ögonbryna över det som singha skriver.

 

Har jag inte påpekat tidigare i klara och entydiga ordalag att jag inte anser att detta har med mig att göra?

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har detta med rubriken "Varsågoda: över 10000 billiga biljetter till och från Thailand" att göra?

 

Iofs vill jag inte se några priser nu när jag redan bokat, men det verkar ändå lite märkligt.

Läs första sidan i  "Varsågoda: över 10000 billiga biljetter till och från Thailand" så förstår du sambandet och läser du mer så förstår du mera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju naturligtvis en risk du borde tänkt på innan det första meddelandet skrevs.

Hur tänkte du där?

 

Alltså är det säkrast att tiga.

 

Men det är långtifrån det moraliskt rätta om du tänker till en aning för att förstå vad det faktiskt innebär.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det skulle naturligtvis vara en smiley efter ,hehe

Men hela fältet ovan där man skriver är nersläckt och går inte att använda,varför?

 

Klicka på den inringade ikonen så ska du se att lyset tänds..

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag inte påpekat tidigare i klara och entydiga ordalag att jag inte anser att detta har med mig att göra?

//Singha711

Nej du skriver bara att en medlem som är utkastad som har rörelse i är orsak till att du inte fortsätter med denna tråd. Med tanke på att tråden handlar om resor. Så är det inte så många medlemmar som passar in på den mallen. Att du dessutom anklagar före detta medlemmen att vara orsak till verkan. Gör det ju lite konstigt varför du inte har att göra med dina egna anklagelser? Som denna diskussion handlar om.

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså är det säkrast att tiga.

Men det är långtifrån det moraliskt rätta om du tänker till en aning för att förstå vad det faktiskt innebär.

//Singha711

Att tiga det innebär inget annat än att tiga.

Att dra in före detta medlemmar som skuld till saker och ting. Har inget med din moraliska rätt att göra.

Möjligtvis att du i efterhand ångrar att du skrev och inte vågar stå för meddelandet som startade diskussionen?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Potential fredagstråd. :)

 

Så du menar att detta bara är förspelet? Wow.

 

Fram med popcornen i morgon då :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...