Jump to content
IGNORERAD

Varsågoda: över 10000 billiga biljetter till och från Thailand


Singha711

Recommended Posts

...

Tjenare Singa!

Är mäkta imponerad.. Undrar hur långt fram i tiden du kan få fram listor?är intreserad av juni!

Tobbe

Just nu ligger det det rullande programmet på alla utresor för 14-91 dagar fr.o.m. morrondagens datum och 5 månader framåt.

Om du väntar 2 månader till så kommer även juniresorna med på listorna.

Alternativt kan du PM:a mig och ge mig dina parametrar för din resa (flygplats för utresa, tidigaste/senaste utresedag, reslängd antal dagar min/max eller tidigaste/senaste hemkomstdag). Då kan jag evtl fixa en "speciallista" åt dig.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 388
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    177

  • Sam sip sam

    19

  • janne_h

    11

  • Stefan

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nya aktualiserade resor från Stockholm, fr,o.m. 4871 kr:

1878 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under November - Februari 2013:

STO-BKK_NOV-FEB_14-91_6000.html

5284 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under Mars 2013:

STO-BKK_MAR_14-91_6000.html

2363 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-91 dagar samt utresa under 1-10. April 2013:

STO-BKK_APR_14-91_6000.html

Thailistan (fr.o.m. 5781 kr):

56 resor (STO-BKK) under 8000 kr och direkt med reslängd 14-91 dagar samt utresa under November - Mars 2013:

THAI_STO-BKK_NOV-MAR_14-91_8000.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnhuvud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Thailistan (fr.o.m. 5781 kr): 56 resor (STO-BKK) under 8000 kr och direkt med reslängd 14-91 dagar samt utresa under November - Mars 2013:

Hatten av för det jobb du lägger ner på det här :av-109998:

Betalade 6370:-. Minst 3-4 tusen billigare än vad mina bekanta betalt för resor under samma period.

// Skalis

Ändrades av Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag nu har lovat fimmer en speciallista med utresor under juni 2013 så är det väl lika bra att alla andra också kan kolla flygpriser för nästa sommaren:

Som ser ut nu så är det Finnair som leder lågpriskampen med mängder av väldigt billiga och snabba flyg (fr.o.m. 4525 kr):

4349 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juni 2013:

STO-BKK_JUN_14-61_6000.html

Tyvärr inga billiga Thai Airways flyg i sikte så här dags. Jag skulle tro att deras lågpriskampanjer för den här perioden kommer senare.

//Singha711

OBS. Listan går att sortera genom att klicka i resp. kolumnhuvud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske jag skicka ett pm på en lista för sommaren 2013. :)

Grymt jobb gör du i vilket fall!

Ok, wUThai,

jag tror att det är fler som redan nu vill planera sin sommarresa.

Så håll utkik på listorna för även juli och augusti de närmaste dagarna.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

För alla som redan drömmer om sommarsemestern i Thailand med utresa från Stockholm:

Bra priser (fr.o.m. 4871 kr, Turkish Airlines) än så länge men det är ju ganska länge kvar till avresan. Inga billiga thaibiljetter i sikte heller den här gången men deras kampanj kan ju komma igång senare.

2224 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juli 2013:

STO-BKK_JULI_14-61_6000.html

Håll utkik de närmaste dagarna för augustiresorna från Stockholm samt hela sommarens utresor från andra flygplatser.

//Singha711

OBS. Listan går att sortera genom att klicka i resp. kolumnhuvud.

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer mängder med billiga sommarresor (fr,o.m. 4552 kr) från Stockholm under Augusti 2013.

3785 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Augusti 2013:

STO-BKK_AUG_14-61_6000.html

PASSA PÅ:

Norwegian kommer nu igång på allvar med mängder av extrem billiga direktflyg under 5000 kr:

556 resor (STO-BKK) direktflyg med Norwegian eller Thai Airways med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Augusti 2013:

DIREKT_STO-BKK_AUG_14-61.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnhuvud.

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll börjar vi med sommarbiljetterna från Göteborg.

För de som bokar tidigt finns det massvis med biljetter under 5000 kr (fr.o.m. 4566 kr, Finnair). Glädjande är också att Norwegian slåss om västkustborna med i stort sett gratis anslutningsflyg till Stockholm (fr.o.m. 5347 kr).

1295 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juni 2013:

GOT-BKK_JUN_14-61_6000.html

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll börjar vi med sommarbiljetterna från Göteborg.

För de som bokar tidigt finns det massvis med biljetter under 5000 kr (fr.o.m. 4566 kr, Finnair). Glädjande är också att Norwegian slåss om västkustborna med i stort sett gratis anslutningsflyg till Stockholm (fr.o.m. 5347 kr).

1295 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juni 2013:

GOT-BKK_JUN_14-61_6000.html

//Singha711

Det är fredagkväll min käre Singha, slappna av. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fredagkväll min käre Singha, slappna av. :)

Säg det till mina arbetshästar (datorer) !

Jag sitter redan flera timmar i fredagsstämning, har avverkat X-Factor (f.d.Idol) och ser emot en spännande fredagsrysare.

Ingen fara så länge det fortfarande funkar att hålla många bollar i luften samtidigt.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fortsätter med ovanligt billiga sommarresor (fr.o.m. 4447 kr Norwegian, 4661 kr Turkish Airlines) från Göteborg:

794 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juli 2013:

GOT-BKK_JULI_14-61_6000.html

2298 resor (GOT-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Augusti 2013:

GOT-BKK_AUG_14-61_6000.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Många billiga sommarresor (fr.o.m. 4495 kr Finnair, 4618 kr Turkish Airlines) även från Köpenhamn:

3106 resor (CPH-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juni 2013:

CPH-BKK_JUN_14-61_6000.html

1130 resor (CPH-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Juli 2013:

CPH-BKK_JULI_14-61_6000.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

För att runda av serien med billiga sommarbiljetter kommer augistiresorna (fr.o.m. ) från Köpenhamn:

3301 resor (CPH-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-61 dagar samt utresa under Augusti 2013:

CPH-BKK_AUG_14-61_6000.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för en uppdatering av billigaflygresor (fr.o.m. 4526 kr) från Köpenhamn:

421 resor (CPH-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-69 dagar samt utresa November 2012 - Februari 2013:

CPH-BKK_NOV-FEB_14-91_6000.html

2449 resor (CPH-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-69 dagar samt utresa under Mars 2013:

CPH-BKK_MAR_14-91_6000.html

2704 resor (CPH-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-69 dagar samt utresa under April 2013:

CPH-BKK_APR_14-91_6000.html

Och här finns "Thailistan" (fr.o.m. 6562 kr):

124 resor (CPH-BKK) direktflyg med Thai Airways med reslängd 14-69 dagar samt utresa November 2012 - Mars 2013:

THAI_CPH-BKK_NOV-MAR_14-91.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp. kolumnrubrik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Går det att skaka fram en lista för Stockholm utresa FEB-MAR-APR?

Javisst, och det finns många billiga resor kvar (fr.o.m. 4557 kr):

344 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-69 dagar samt utresa under Februari 2013:

STO-BKK_FEB_6000_14-91.html

2816 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-69 dagar samt utresa under Mars 2013:

STO-BKK_MAR_6000_14-91.html

4418 resor (STO-BKK) under 6000 kr och under 20 timmars restid/sträcka med reslängd 14-69 dagar samt utresa under April 2013:

STO-BKK_APR_6000_14-91.html

//Singha711

OBS. Listorna går att sortera genom att klicka i resp kolumnrubrik

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Vore trivsamt om någon mod kunde klistra den här tråden.

 

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Går det att få liknande listor fast för biljetter i PE och C klass ?

 

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Går det att få liknande listor fast för biljetter i PE och C klass ?

 

// Skalis

C klass vad ärdet för ngt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

S711 snälla håll dig till att leta biljetter ist.

Det var du kanon på, din verklighetsuppfattning vad gäller den Thailändska politiken är inte realistisk.

Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone.

 

Vet inte om någon av dina kompisar hade varit så förtjust i detta förslag.

 

I alla fall såg han ju direkt och indirekt sett till att det blev ett tvärstopp med den saken.

 

Även om detta säkert inte var anledning till hans plötsliga "försvinnande" så kanske det börjar gå upp ett ljus hos den ena eller andra varför och pga vilka (affärs-)metoder och osjyssta tilltag denne f.d. medlem inte längre är välkommen på MPR.

 

 

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om någon av dina kompisar hade varit så förtjust i detta förslag.

 

I alla fall såg han ju direkt och indirekt sett till att det blev ett tvärstopp med den saken.

 

Även om detta säkert inte var anledning till hans plötsliga "försvinnande" så kanske det börjar gå upp ett ljus hos den ena eller andra varför och pga vilka (affärs-)metoder och osjyssta tilltag denne f.d. medlem inte längre är välkommen på MPR.

 

 

//Singha711

 

Ok, nu hänger jag inte riktigt med eller rättare sagt inget jag vet något om.

 

Synd om du tvingades att på något sätt att upphöra att presentera dessa listor, för de presenterade olika alternativ på ett bra sätt och var intressanta att glo igenom.

 

Men nu har du sagt A så säg gärna B varför du upphörde, tror fler än jag är intresserade av det isof?

Vet att du trätte lite med Ma***n om dessa listor, men det torde väl knappast vara anledningen till att du slutade?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Vet att du trätte lite med Ma***n om dessa listor, men det torde väl knappast vara anledningen till att du slutade?

 

Det var absolut inte Ma***n som jag syftade till.

 

Tvärtom uppskattar jag Ma***n som alltför hederlig, rak och snäll så att jag tror att han inte ens för en myra kunde göra något illa.

 

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var absolut inte Ma***n som jag syftade till.

 

Tvärtom uppskattar jag Ma***n som alltför hederlig, rak och snäll så att jag tror att han inte ens för en myra kunde göra något illa.

 

//Singha711

Läste och tänkte för fort i mitt nyvakna tillstånd sorry.

 

Så givetvis syftar du på någon i Lund, så på vilket sätt har denne kunna påverkat dig till att uppgöra med att publicera dessa listor, har väldigt svårt att tänka mig att du gjort något olagligt?

 

Det är ju en ganska kraftig beskyllning du kommer med isof så därför vore det bra att du säger B när du sagt A, gör du inte det skulle jag vilja påstå att du slänger en massa ogrundat skit omkring dig?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...