Jive Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Här stod Scandic Continental utanför T-centralen i Stockholm, nu är det bara ett hål i backen. (bilden tagen för några minuter sen) Tyckte bilden blev lite stämningsfull så slänger in den här. DSC_0203.jpg Vad händer? En mindre chock när man slår på datorn. Det huset var ju kult (i min värld alltså). Ja ja, det är väl bara min sentimentala gubbvärld som står stilla - övriga världen rullar vidare. Hoppas de fyller hålet med något riktigt bra. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Igår var det dags för dottern att börja övningssköra, kudde i stolen och ratthäng. Backningen gick väl sådär, bäst att sätta upp snökäpparna igen, tur dom 2 år på sig nuförtiden att köra. Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Neeeeeej snart måste jag åka hem ImageUploadedByMaipenrai1384726066.818873.jpg Enis Vet inte om jag missat fortsättningen i din resetråd men var hamnade du på semestern? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Dagens lucka i 2mm plåt e nu monterad och klar för målning, höll på till 22,00 igår kväll med att maska comprimatorn,puh! Så nu får gnällpellen i Örebro snart sin maskin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Vet inte om jag missat fortsättningen i din resetråd men var hamnade du på semestern? Habla no internet su casa Resetråd come pas su home Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Det blir skinka på kvällsmackan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Det blir skinka på kvällsmackan varför öppnar du inte när jag ringer på ? ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Det blir skinka på kvällsmackan Blir en rejäl macka med all denna skinka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 varför öppnar du inte när jag ringer på ? ?? Hörde inte, hade öronen fulla med svål Kanske de kan bli en Dagobertare! Nu skall en del förpassas till frysen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 He he den var bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Några glada grisar Ja just det En elefant hook Ett kinesiskt turskepp, SAM PAO, Man skall få en bra försäljning om man har ett sådant skepp i sin shop. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Habla no internet su casa Resetråd come pas su home ImageUploadedByMaipenrai1384789263.315362.jpg Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Charmören och hans stall! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 persilja går fotfarande bra att skörda... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 persilja går fotfarande bra att skörda... Jättegott. Men persilja verkar inte precis ingå i det thailändska köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Ibland går det inte som man vill, men inget ben eller arm som gick av! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 En sun-down-going. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 -pappa -ja, -har jag mer otur än andra -varför tror du det? -först så bröt jag näsan, sen bröt jag lårbenet och nu har jag brutit lilltån -tredje gången gillt min son, tredje gången gillt… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Ibland går det inte som man vill, men inget ben eller arm som gick av! Hemma från akuten nu, ett revben gick på lunch! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Hemma från akuten nu, ett revben gick på lunch! Titanskruv och lite svetsarbete löser sånt. Varför besvära sig med klåpare på akuten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Bilder från OR TOR KOR MARKNADEN, riskakor och Thaigodis, plus kryddor av alla de slag. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Gymmet ar bra for alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Testar nya kameran idag. Detta blev första provbilderna. Får lära mig ställa in ljuset mm. Zoomade in denna fågel. Kallt i gräset. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Några dagsbilder från grönsaksavdelningen, Tannin Market. Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Nån byhåla passerades Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu