Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kamel pung IMG_9856.jpg Kamel tå IMG_9861.jpg Fy fan Jimmy, du får inte göra på detta sättet.... Jag höll ju nästan på att pissa ner mig av skratt p.g.a. detta inlägget.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Hörde jag lite.. what? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 ett ruttet äpple.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Medans vissa e i Thäjjland och fölustar sig så gör vi andra lite nytta! Kunden som e från Ööööööörebro ville ha en inkastlucka ned kapad lite på längden och bredden, är 2mm plåt så lite knivigt e det men det får man lösa i mojjn! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kamel pung IMG_9856.jpg Kamel tå IMG_9861.jpg Såg jag inte en pensionärspung där.Vilken medlem fotade du. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kamel pung IMG_9856.jpg Kamel tå IMG_9861.jpg Kul att man hann med å se bilderna innan radioamatören la beslag på dom Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Bild 1. Who´s there? Me & Tukkae of course Bild 2. Time to go to dentist... Bild 3. Dont mess with Tukkae Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 (ändrad) Bild 1. Who´s there? Me & Tukkae of course Bild 2. Time to go to dentist... Bild 3. Dont mess with Tukkae Ha ha ha , vackert. Varför har man inte sett dig här tidigare? Gött med ytterligare en tjej på forumet. Edit: Noterade nu att du har varit medlem ett bra tag.... Ja ja, man kan inte vara med på allt.. Kul bilder iaf,,,,,,, Ändrades November 15, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Ikväll så "softar" man. Min enda påminnelse om LOS just nu.... Köpte dem på Trepasit night market... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Ikväll så "softar" man. Min enda påminnelse om LOS just nu. Köpte dem på Trepasit night market... Nu blev jag väldigt avslappnad.ZzzzZZzzzzzzzz Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Nu blev jag väldigt avslappnad.ZzzzZZzzzzzzzz Neeeeeeeeejjjjjjjjj, inte ännu.. Snart börjar ju matchen med stort M.... EDIT: Lyssnar på The Navigators just nu, som är så jäkla soft, så börjar ögonen att dippa men jag kämpar emot. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Neeeeeeeeejjjjjjjjj, inte ännu.. Snart börjar ju matchen med stort M. EDIT: Lyssnar på The Navigators just nu, som är så jäkla soft, så börjar ögonen att dippa men jag kämpar emot. Match? Säg nu inte fotboll, för då somnade jag redan igår hahahahaha Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1384455537.510424.jpg Enis Panikragg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Match? Säg nu inte fotboll, för då somnade jag redan igår hahahahaha Hur skall jag då göra för att väcka dig? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Hur skall jag då göra för att väcka dig? Hmmmm...vi måste klura vidare på det Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Hmmmm...vi måste klura vidare på det Fullt förståeligt.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Även denna resa på t-banan resulterade i tiggare. Börjar bli oerhört frekvent detta. Och troligen har vi inte sett toppen på isberget ännu.. "Snälla hjälp mig med lite pengar" "Lappen tillbaka tack!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Även denna resa på t-banan resulterade i tiggare. Börjar bli oerhört frekvent detta. Och troligen har vi inte sett toppen på isberget ännu.. DSC05314.JPG "Snälla hjälp mig med lite pengar" "Lappen tillbaka tack!" Kollade du vilken storlek på BMW dom hade säkrt en 728 med stior v8 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kollade du vilken storlek på BMW dom hade säkrt en 728 med stior v8 750 eller 760 skulle jag tro. 728 är fattigmans 7-serie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kollade du vilken storlek på BMW dom hade säkrt en 728 med stior v8 Läste i DN idag att tiggarna ofta blir erbjudna att ha sex för mot betalning, men HAN som svarade sa att även om det var svårt att avstå från pengarna så avstod han oftast... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Även denna resa på t-banan resulterade i tiggare. Börjar bli oerhört frekvent detta. Och troligen har vi inte sett toppen på isberget ännu.. DSC05314.JPG "Snälla hjälp mig med lite pengar" "Lappen tillbaka tack!" Knäppgökar, vad jag vet om mitt barn hade haft leukemi så är sjukvården fri här i Sverige. En till tyvärr som är arbetsskygg och vill utnyttja godtrogna svenskar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Läste i DN idag att tiggarna ofta blir erbjudna att ha sex för mot betalning, men HAN som svarade sa att även om det var svårt att avstå från pengarna så avstod han oftast... "...oftast." Ja herrejösses.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Ikväll så "softar" man. Min enda påminnelse om LOS just nu. Köpte dem på Trepasit night market... Skeeetasnögga Vill ha i mitt hus i LOS “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Även denna resa på t-banan resulterade i tiggare. Börjar bli oerhört frekvent detta. Och troligen har vi inte sett toppen på isberget ännu.. DSC05314.JPG "Snälla hjälp mig med lite pengar" "Lappen tillbaka tack!" Tyvärr så losar dom på att de är så många. I Uppsala sitter de utanför varenda affär numera så nu skiter man i dem totalt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Även denna resa på t-banan resulterade i tiggare. Börjar bli oerhört frekvent detta. Och troligen har vi inte sett toppen på isberget ännu.. DSC05314.JPG "Snälla hjälp mig med lite pengar" "Lappen tillbaka tack!" Hur mycket gav du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu