ola med b Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Jag har bott där 20 ¨år av mitt liv. Flyttade därifrån 84. Morsan och farsan vart kvar tills dom båda dog. Syrran och hennes doter bor kvar i Ua Okej Du var ju flottist också,då kanske du höll till på Gullmarsbasen när det begav sig? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Okej Du var ju flottist också,då kanske du höll till på Gullmarsbasen när det begav sig? Nej. Det var bara minröj och röjdyk där. Jag höll på med ytattacken i sthlm. Det var därför jag flyttade från Ua till Sthlm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Rensade lite i mailen idag och hittade denna vackra bild från en av mina första resor till Thailand, blir nästan lite sugen på whisky nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Rensade lite i mailen idag och hittade denna vackra bild från en av mina första resor till Thailand, blir nästan lite sugen på whisky nu... test2.jpg Tänk på en gång i veckanregeln Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Tänk på en gång i veckanregeln vad innebär den? ? ? ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 vad innebär den? ? ? ?? Mackan33 dricker bara en gång i veckan(sa han )Dom andra gångerna super han Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 vad innebär den? ? ? ?? Max en vit dag i veckan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Tänk på en gång i veckanregeln Det slutade utan whisky, somnade strax efter kl21 och nu ligger man vaken och kan inte somna om. Det hade inte hänt med 3 i promille så man skulle börja kröka på heltid... Verkar ju gå bra för de son gör det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 (ändrad) Två söta Thai flicor i dräkter från norra Thailand uppe på bergen Hälsningar goodolle Ändrades November 14, 2013 av goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 (ändrad) Hösten är enligt mitt sätt att se det tyvärr alldeles för kort... Intressant klippformation som givetvis ska undersökas, både från in- och utsidan: Stenen som ovanför oss satt fast är väl cirka 3x2 meter stor, hoppas den inte ramlar ner: Ändrades November 14, 2013 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Rensade lite i mailen idag och hittade denna vackra bild från en av mina första resor till Thailand, blir nästan lite sugen på whisky nu... test2.jpg Fiinöl! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Rensade lite i mailen idag och hittade denna vackra bild från en av mina första resor till Thailand, blir nästan lite sugen på whisky nu... test2.jpg Trodde du bara drack Ouzo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1384455537.510424.jpg Enis Enis...Det är en pojke du fotat...nu får du faktiskt styra upp bilderna... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 hittade en bild från Bluesfactory när jag o ett par thaipolare festa loss, första året för Pattaya bike meet eller vad det hette, en del av er kanske känner igen min polare med mustaschen To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 pråligt men trivsamt familjehotel i italien... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Trodde du bara drack Ouzo? Ouzo dricks bara vid högtider och första fredagen i veckan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Ouzo dricks bara vid högtider och första fredagen i veckan! Varför inte andra fredagen i veckan oxå.Det borde ju smaka även då PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Bilder på min Singha draftbeer här i Bangkok Underbart gott Fatet rymmer 30 L öl Tappkranen på boxen Boxen full med is så Singhaölen är kall Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Loy Krathong på dotterns skola idag. En spanjorsk-fransyska en sydafrikanska en svensk-thailändska och en japansk-indisk-holländska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Loy Krathong på dotterns skola idag. En spanjorsk-fransyska en sydafrikanska en svensk-thailändska och en japansk-indisk-holländska. Internationellt som heter duga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Sista nyplockade äpplen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kamel pung Kamel tå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Det slutade utan whisky, somnade strax efter kl21 och nu ligger man vaken och kan inte somna om. Det hade inte hänt med 3 i promille så man skulle börja kröka på heltid... Verkar ju gå bra för de son gör det Hörde jag lite........ Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Kamel pung IMG_9856.jpg Kamel tå IMG_9861.jpg Bäst att spara Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu