andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Fegis Jag hade ju ingen gura utan Floyd rose så jag var verligen tvungen att köpa det! Mycket lättare att tuga strängar utan Floyd Rose. Själv har jag ju två st RR och en vanlig behövs. Kanske måste supa ner mig och skaffa mig lite mod och inhandla en gura i fyllan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Mycket lättare att tuga strängar utan Floyd Rose. Själv har jag ju två st RR och en vanlig behövs. Kanske måste supa ner mig och skaffa mig lite mod och inhandla en gura i fyllan. Jag ser fram mot att se resultatet efter den fyllan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Lite bilder från Atoms 8e födelsedagskalas i fredags. Då varken min fru eller dotter har några syskon så är alla som är runt 1.5 meter eller längre antingen frugans kusiner eller äldre släktingar och de som är under 1.5 meter är Atoms sysslingar. Ja förutom Farangen då som är jag. Bilderna har jag snott från diverse kusiners FB-sidor men bilden med mig i förgrunden har jag tagit själv med någons mobil. Grattis i efterskott till din dotter. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Nu har frugan börjat rocka osså! Sedan slängde jag ut en container på Blocket som jag har till salu, 4 timmar senare var den såld för 22,000.- + moms! Ser ut att vara överrock Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Ser ut att vara överrock Was is das? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Was is das? Das ist ein överrock Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 1 tim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 1 tim Är du hos doktorn för behandlig av parkinson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 1 tim Gaytrådar, Hivtester. Vad blir nästa i Cobras händelsefulla liv? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Två resenärer på väg! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Två resenärer på väg! DSCF0303.JPG E det Pico Troberg till höger och Ingmar Stenmark till vänster? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Gaytrådar, Hivtester. Vad blir nästa i Cobras händelsefulla liv? Han kanske kör någon Tomas Di Leva grej? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Lill audi 1961 typ, då bara en 2-takts DKW! Hade en neger Raffe redan då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 I kväll kom "Lassbilen" sonen glad 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 I kväll kom "Lassbilen" sonen glad Härligt! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 (ändrad) En klassisk skylt utanför en bio som fortfarande är i drift. Ändrades Oktober 30, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 inte dagens den här heller men ibland längtar man tillbaks när man var lite yngre (ca 4 månaders sen).sommar i Sverige! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Tyckte väl att det fattas något, eller? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Tyckte väl att det fattas något, eller? Vanligt att nr 13 saknas i hissar och på flyg. Vidskepligheten har tydligen stor genomslagskraft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Har alltid velat bli våningschef, äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 våningschefen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Det är visst halloween på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Även jag drabbas. Och oj så lycklig jag blev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Och värre blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 En strömstare längst ned till vänster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu