ellim63 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 ett gäng bilder från våran skogspromenad idag...det är fantastiskt vackert i Sverige!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Fan, är du helt galen pöjk?! Törs fan inte visa denna bild för frun så hon som alla Thai är galen i loui vitton. Det är ju svindyra saker!!! Din fru ser med all rätta väldigt nöjd ut Vänta när hon tycker att LV är för amatörer och vill ha Hermes. Då blir det några övertidstimmar extra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Vänta när hon tycker att LV är för amatörer och vill ha Hermes. Då blir det några övertidstimmar extra Som likvärdigt alternativ föreslog jag en Ica kasse och bemöttes med svarta ögon och en min som avslöjade att hon funderade lika mycket på min mentala status som jag funderade på hennes Antar att händelsen sorterar in under olika mål alternativt olika saker man tycker är viktiga i livet. Hon har en kopia inhandlad i Sverige vilken jag tycker duger alldeles utmärkt, erfarenhetsmässigt så antar jag att sista ordet kring detta i dagsläget inte är sagt samt att jag inte kommer vara den som får det heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Som likvärdigt alternativ föreslog jag en Ica kasse och bemöttes med svarta ögon och en min som avslöjade att hon funderade lika mycket på min mentala status som jag funderade på hennes Antar att händelsen sorterar in under olika mål alternativt olika saker man tycker är viktiga i livet. Hon har en kopia inhandlad i Sverige vilken jag tycker duger alldeles utmärkt, erfarenhetsmässigt så antar jag att sista ordet kring detta i dagsläget inte är sagt samt att jag inte kommer vara den som får det heller. Sätt ner foten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 En ICA eller Coop kasse kan vara väldigt exotisk att ha som väska i Thailand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 sista ordet kring detta i dagsläget inte är sagt samt att jag inte kommer vara den som får det heller. Det blir nog du som får sista meningen. Låter nåt i stil med det här: -Ok älskling, som du vill... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Det blir en gammal. Tjuvstart på songkran på jobbet i Nong Kae, Saraburi Och min trevliga Japanska kund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Vaknat tidigt bara för att få veta att första flyget är inställt. Så då kör vi med en ombokning via Bergen. Så just nu är jag sysslolös som fan och saknar jobbet. *fet ironoskylt* Postar jobb och resebilder och drömmer mig tillbaka i tiden. Dvs förra veckan eller nåt sånt. Sedan så kommer benutrymmesbilder och uppäten flygplansmacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Gin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Gin Konstig Gin som ser ut som öl med is i ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 En bra start på veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Jag vill inte vara med på dagens bild! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Lite bilder från Atoms 8e födelsedagskalas i fredags. Då varken min fru eller dotter har några syskon så är alla som är runt 1.5 meter eller längre antingen frugans kusiner eller äldre släktingar och de som är under 1.5 meter är Atoms sysslingar. Ja förutom Farangen då som är jag. Bilderna har jag snott från diverse kusiners FB-sidor men bilden med mig i förgrunden har jag tagit själv med någons mobil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 En bra start på veckanquickhook? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 quickhook? Det enda som uteblev idag i slagväg var faktiskt slice, annars blev det både hookar, toppar och duffar och 2 lr 3 rena träffar Men jäkligt kul å komma ut på grönbete igen iaf efter så långt uppehåll, jag bara älskar denna sport och när drivern funkar spanar gubbarna avundsjukt efter bollen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Nu har frugan börjat rocka osså! Sedan slängde jag ut en container på Blocket som jag har till salu, 4 timmar senare var den såld för 22,000.- + moms! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Nu har frugan börjat rocka osså! Sedan slängde jag ut en container på Blocket som jag har till salu, 4 timmar senare var den såld för 22,000.- + moms! Är det kontors rock hon spelar ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Nu har frugan börjat rocka osså! Sedan slängde jag ut en container på Blocket som jag har till salu, 4 timmar senare var den såld för 22,000.- + moms! Ser att du behöver byta mickar. Bareknuckles eller Seymour Duncan är ett krav. Eller så får du ta fram fräsen som mackan och trycka in ett par aktiva EMG-mickar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Kan det vara Knasen som har varit inblandad hår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Ser att du behöver byta mickar. Bareknuckles eller Seymour Duncan är ett krav. Eller så får du ta fram fräsen som mackan och trycka in ett par aktiva EMG-mickar. Då får han nog börja med att slänga Epiphonen och köpa en RR, eller varför inte köpa en DKMGT som jag precis gjort : ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Är det kontors rock hon spelar ? Kontor och container rock! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Ser att du behöver byta mickar. Bareknuckles eller Seymour Duncan är ett krav. Eller så får du ta fram fräsen som mackan och trycka in ett par aktiva EMG-mickar. Shit man, vad kostar det? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Då får han nog börja med att slänga Epiphonen och köpa en RR, eller varför inte köpa en DKMGT som jag precis gjort : ) Ja det är ju inte en riktig Les Paul men har haft den sedan 1994 så den e kär å bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Då får han nog börja med att slänga Epiphonen och köpa en RR, eller varför inte köpa en DKMGT som jag precis gjort : ) Du är ett riktigt Jackson freak! Hmm, kanske man måste börja spana på fler gitarrer. Fast min skräck för frun sätter käppar i hjulen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Du är ett riktigt Jackson freak! Hmm, kanske man måste börja spana på fler gitarrer. Fast min skräck för frun sätter käppar i hjulen. Fegis Jag hade ju ingen gura utan Floyd rose så jag var verligen tvungen att köpa det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu