BBJ Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Lite av dagens jobb som inte gjordes på verkstan. Punktering ?? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Punktering ?? Mvh BBJ Jajamän! Däcket var platt nedtill.Nej det var sk.slag i hjul,hjulen har stått still ett kort ögonblick,och då kan hjulen bli fyrkantiga.Rälsen kan slås sönder pga detta.Vi gjorde ett bromsprov på vagnen men hittade inget fel.Alltså lokförar fel.Skönt att slippa verkstaden och vara ute och jobba ibland. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Finlands enda ubåt står på torra land. Enligt fredsavtalet som skrevs i Paris efter WW2 får Finland ej inneha slika flytetyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Pai "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Edvard, du är tam i tusan en helt otrolig fotograf, blir bara så avundsjuk när man titta på dina bilder.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Edvard, du är tam i tusan en helt otrolig fotograf, blir bara så avundsjuk när man titta på dina bilder.. FF Håller med FF... Visserligen är det redigerat men det krävs ändå en manniska med ögon för komposition för att lyckas med dessa mästerverk.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 (ändrad) Jajamän! Däcket var platt nedtill.Nej det var sk.slag i hjul,hjulen har stått still ett kort ögonblick,och då kan hjulen bli fyrkantiga.Rälsen kan slås sönder pga detta.Vi gjorde ett bromsprov på vagnen men hittade inget fel.Alltså lokförar fel.Skönt att slippa verkstaden och vara ute och jobba ibland. skyll inte på mig, jag e fortfarande i Thailand, men nästa vecka ska jag nog kunna se till att du får lite att göra. hoppas att det snöar då.. btw, inte mina vagnar... jag kör djurtransporter ( iaf på helgerna) Ändrades Oktober 25, 2013 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 När jag se Edvards bilder inser jag att jag inte är den vassaste kniven i lådan: Men några bilder kommer ändå. Ett kök i BBK. Vinkelslip. LEO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Tyckte jag kände mig iakttagen idag när jag stod i köket .. visade sig att en ekorre satt utanför på en gren och käkade kotte... (fredagsmys?!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Kottis. Synd att inte snickarbrallorna syns... Hon e jäkligt läcker i dom.. http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Kottis. Synd att inte snickarbrallorna syns... Hon e jäkligt läcker i dom.. Jag tycker hon är läcker i allt .... Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Kottis. Synd att inte snickarbrallorna syns... Hon e jäkligt läcker i dom.. http:// Personligen ser jag hellre henne utan snickarbrallorna på . Trevlig kväll gubbe//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Personligen ser jag hellre henne utan snickarbrallorna på . Trevlig kväll gubbe//Lp Aha ungefär så här??? http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Några bilder på rödskjortor + en hund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Några bilder på rödskjortor + en hund He he."jag förmodar att det var "fyllhunden"som drack upp alla Leo flaskor.? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Faan det där är ju min plats... http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Tallriken till vänster på bilden med köttfärsen eller som ibland finhackat kött. Fan, det var det jag trodde var kaprao! Hahaha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Aha ungefär så här??? http:// För mycket tyg igen, men en skönhet klär ju i allt Ja, det är fördj*vligt när frun tar ens plats Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 För mycket tyg igen, men en skönhet klär ju i allt Ja, det är fördj*vligt när frun tar ens plats Mvh BBJ Ja mycket jävligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Lite nattbilder fran Nong bua lampu. Forsta bilden fran Besten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Frugan kollar in sin Loui Vitton portmonnä som hon fick på sin födelsedag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Har varit ett jäkla farande senaste veckorna och jag hann precis hem till dotterns födelsedag igår. Tur man har snälla släktingar som förbereder födelsedagsfest och håller efter trädgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Frugan kollar in sin Loui Vitton portmonnä som hon fick på sin födelsedag. Fan, är du helt galen pöjk?! Törs fan inte visa denna bild för frun så hon som alla Thai är galen i loui vitton. Det är ju svindyra saker!!! Din fru ser med all rätta väldigt nöjd ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 All massage ar inte smutsig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Fan, är du helt galen pöjk?! Törs fan inte visa denna bild för frun så hon som alla Thai är galen i loui vitton. Det är ju svindyra saker!!! Din fru ser med all rätta väldigt nöjd ut Smyg iväg till en gränsmarknad för inköp av denna pennighållare,3-400 bath och du ligger på topp rätt länge Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu