FF Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 hotellets wifi suger, orkar inte lägga in mer än en suddig bild på kval-tvåan #thedoctor IMAG18361612719924.jpg Härligt Mangokid, väntar gärna på resten när du får en duglig lina.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 glömt kabeln till kameran, så det blir tyvärr inte mer än ngn suddig mobilbild emellanåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 glömt kabeln till kameran, så det blir tyvärr inte mer än ngn suddig mobilbild emellanåt. Köp en ny, vill inte vänta tills du kommer hem,,den kan inte vara så jäkla dyr.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Köp en ny, vill inte vänta tills du kommer hem,,den kan inte vara så jäkla dyr.. FF försökte ikväll, men hittade ingen med möjlighet att föra över från kameran (nikon kompakt) till plattan. Har alltså ingen laptop med mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 hhmm, jag kan ju ta kamerans sd-kort o sätta i plattan, men inte inatt, måste sova... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Några höst bilder från Mölndals övre + gunnebo trakten Mölndal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 (ändrad) Carabao on stage Ändrades Oktober 12, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Carabao on stage Ser ut att vara drag där, Leifen diggar ju ordentligt på bild 3 iaf Är det i Korat? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Några höst bilder från Mölndals övre + gunnebo trakten Mölndal Underbara bilder thss... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Rätt så sjuk idag men jag orkade mig ut å handla lite... Eftersom jag alltid har kameran med mig, så blev det dessa höstbilder... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Ser ut att vara drag där, Leifen diggar ju ordentligt på bild 3 iaf Är det i Korat? Mvh BBJ Yes och partyt går vidare.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Nån slags alternativ till militärtjänstgöring enligt Frugan /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Yes och partyt går vidare.. Sen tappade vi bort Leifen, letade en stund men tror han gjorde en kontrollerad dold reträtt pga yttre omständigheter. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Lite bilder från sommarstugan där vi hade lite höststädning idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Måste man mata den med ruttna äpplen också ? Ruttet ska ha ruttet sägs det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Två bilder jag tycker om. Första bilden, pappa och dotter. Andra bilden, på min älskade grabb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Fick post från Thailand, härligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Våran katt Beethoven tycker om att leka med vatten även om han bli blöt samtidigt. Även badkaret lockar att leka i så länge vattnet rinner i en lagom stråle Inte alla katter som är rädda för vatten så länge den får bestämma själv när den blir blöt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Har fortfarande en maskros bredvid uteplatsen ,,,, än spirar den svenska sommaren If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Östra stranden, Halmstad. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Alltid lika tråkigt och hemskt! Vi gör oss redo för sista färden i Thailand. Transfer bussen från hotellet som ska ta oss till Suvvan... Ann väntar på att de ska lasta in våra väskor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 hhmm, jag kan ju ta kamerans sd-kort o sätta i plattan, men inte inatt, måste sova... Gick ju inte, micro-sd o stort sd passar mindre bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Gick ju inte, micro-sd o stort sd passar mindre bra.. Köp en minneskortläsare i närmaste elektronik-/dator-shop kostar inte mycket och kan vara användbar i många år. Jag glömde också kabeln till kameran en gång och detta räddade mig. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Ikväll har jag en stolt katt, urrk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Köp en minneskortläsare i närmaste elektronik-/dator-shop kostar inte mycket och kan vara användbar i många år. Jag glömde också kabeln till kameran en gång och detta räddade mig. Mvh BBJ Tänkte just den tanken innan, men, frågan är då om det finns minneskortsläsare med micro-usb, och om en sån läsare funkar i en androidenhet? jaja, det ger sig väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu