Fritz Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 (ändrad) Tänk om de kunnat gjort om den som denna http://www.linbanan.com/varldens-langsta-linbana/ Från mina hemtrakter naturligtvis, var annars ? Blir även detta projekt av (som jag i så fall kommer att kunna se från köksfönstret i föräldrahemmet) lär det bli fart och fläkt i obygden. http://www.youtube.com/watch?v=Rr1a2Rywi30 Fritz.. ( Dialekten som kanske är obegriplig för en del kallas Skelleftebondska ) Ändrades Oktober 8, 2013 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Finns det inte en liknande linbana utanför Kumla ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 otroligt vackra men samtidigt sorgliga bilder, det är väl bestämt att alltihop ska rivas? Det har redan börjats rivas,ett Örebroföretag som sköter det. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Öl Den bilden var värd mer än en karmapoäng, men man kan inte ge mer tyvärr. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 skånsk cykelverkstad i stockholm skulle vilja testa ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Smältugnen tillika mitt lilla skötebarn på jobbet . Har gjort en och annan smälta på den under mina år på företaget . Ska ta kort någon gång när de är i full action. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 kanske postad innan, men visst är det gött med sann kärlek fripassagerare . å en som hänger på mil efter mil...dom hakar på vid kalifornien och glider med till panama... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Smältugnen tillika mitt lilla skötebarn på jobbet . Har gjort en och annan smälta på den under mina år på företaget . Ska ta kort någon gång när de är i full action. blir det tennsoldater sen Arnold Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 blir det tennsoldater sen Arnold Ja , i kolossalformat If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Ja , i kolossalformat Vars blir det då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Vars blir det då? Om du menar vad som gjutes i just denna ugn , så är det mycket detaljer till BMW:s växellådor och en hel del saker Alfa Laval . Sedan är det mycket annat smått och gott. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Apelsin är gott säger styckmästarna med värsta Thai kniven 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Apelsin är gott säger styckmästarna med värsta Thai kniven Akta bara så att ingen sociltant med röda glasögon i "dame Edna-design" får syn på bilden. Då blir ni klassade som olämpliga föräldrar.i bästa fall. Hjälm bäres när man går i trappor desutom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Akta bara så att ingen sociltant med röda glasögon i "dame Edna-design" får syn på bilden. Då blir ni klassade som olämpliga föräldrar.i bästa fall. Hjälm bäres när man går i trappor desutom Mai pen rai 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Någon här som kanske testat "Swedish Treatment"? Tyvärr var det stängt när jag gick förbi. Lite nyfiken blev man allt. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Någon här som kanske testat "Swedish Treatment"? Tyvärr var det stängt när jag gick förbi. Lite nyfiken blev man allt. Swedish Treatment!? Är det att man får en sträng lektion i genusvetenskap, vänsterfeminism samt allmänt PK-raljerande? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Eller en torr avrivning med grov handduk ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Swedish Treatment!? Är det att man får en sträng lektion i genusvetenskap, vänsterfeminism samt allmänt PK-raljerande? Se där ja, jag kunde nästan misstänka att det låg åt det hållet. Behöver jag tillägga att det troligen inte blir något besök av mig. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Här i Uppsala finns det en Björk all'e "eller vad man ska kalla det för" utanför SLU Statens Lantbruks Universitet, som visar årstiderna i hella Sverige på ett fascinerande sätt. Genom att ta Björkskott från hela landet från Nord till Syd med 10 mils mellanrum och plantera dessa här, så kan man med anledning av trädens DNA följa årstiderna hur dom slår ut på våren och ändrar färg på hösten. Så just nu har träden i norra änden tappat alla löv, medans träden i södra änden 300 meter bort fortfarande är helt gröna, försökte ta ett kort men det är svårt att få med på en bild. Woffe. Jag i min enfald har alltid varit övertygad om att det har varit värme och frost som har styrt sådant. Det här var ju ubercoolt, jag önskar att vi hade en sådan hör allé hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 I en liten undermapp hittade jag lite bilder på motorcyklar/moppar i Hanoi. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 den med hon som sitter och läser på bönpallen är ju underbar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Dagens bild får bli kungen Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Så här på hösten börjar en del bekanta att åka till varmare trakter typ Thailand,, då får man gotta ner sej gomat och bida sin tid,, tids nog trampar man cha am's stränder,,, Idag blir det som synes laxsoppa!! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu