Guest J666 Inlagd September 30, 2013 Dela Inlagd September 30, 2013 Å så ett gäng till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 30, 2013 Dela Inlagd September 30, 2013 Du hade min respekt sedan tidigare p.g.a. dina fantastiska bilder men när du uttalar dig så vackert om Gbg:s absolut största Gud och fotbollsikon, så är det bara hatten av och fullständig underkastellse... Tack så mycket! Fullständig underkastelse lät fint Tur kanske att jag inte lade till trots att han under flera år spelade i IFK Göteborg då. Håller nämligen bara på Änglarna då det vankas utländskt motstånd i någon av Europacuperna. Aldrig i Allsvenskan. Med tanke på att Torbjörn tydligen fyller 60 nästa år verkar han förresten vara i oförskämt bra form men det är klart är man gud så... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 30, 2013 Dela Inlagd September 30, 2013 Och här står han å undrar varför alla kör så sakta. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 30, 2013 Dela Inlagd September 30, 2013 ImageUploadedByTapatalk1380538536.261100.jpg Dom lyckades riktig bra med dräneringen när dom gjorde om Beach Rd, eller? Och värre blev det framåt kvällen. Har just krånglat mej hem från bowlingen, men det var med ett nödrop. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 1, 2013 Dela Inlagd Oktober 1, 2013 En frostig stjärna och en cykelsadel som inte ser så inbjudande ut. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Arlanda "by night" från taxibanan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 ImageUploadedByTapatalk1380538536.261100.jpg Dom lyckades riktig bra med dräneringen när dom gjorde om Beach Rd, eller? Så här såg det ut da´n efter. http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/104451/Pattaya-beach-disappears-places-heavy-rainfall/ Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Det var slut Sang-Som i kylen och hos närbutiken men som tur är så har man en hustru som ställer upp och slänger sig på moppen och gör en utryckning och ser till att komma hem med både flaskan och sig själv i välbehåll. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Det var slut Sang-Som i kylen och hos närbutiken men som tur är så har man en hustru som ställer upp och slänger sig på moppen och gör en utryckning och ser till att komma hem med både flaskan och sig själv i välbehåll. Leverans 001.JPG Fritz.. Väl dresserad av en snäll Norrlänning? Snällhet går igen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Väl dresserad av en snäll Norrlänning? Snällhet går igen Hon är det snällaste och bästa jag vet sen vi träffades för snart 6 år sen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Från kvälls promenaden..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Simmande glassförsäljare i en damm utanför Ubon Ratchatani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 en fyr...men vart? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Någonstans i skogen Höstfiske är underbart 4,5 kg 5 kg Jag kan sova överallt jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Här i Uppsala finns det en Björk all'e "eller vad man ska kalla det för" utanför SLU Statens Lantbruks Universitet, som visar årstiderna i hella Sverige på ett fascinerande sätt. Genom att ta Björkskott från hela landet från Nord till Syd med 10 mils mellanrum och plantera dessa här, så kan man med anledning av trädens DNA följa årstiderna hur dom slår ut på våren och ändrar färg på hösten. Så just nu har träden i norra änden tappat alla löv, medans träden i södra änden 300 meter bort fortfarande är helt gröna, försökte ta ett kort men det är svårt att få med på en bild. Woffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 en fyr...men vart? C360_2013-10-02-02-28-20-056.jpg Utanför Bamboo Island? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Dags för kanelbullens dag i Sverige. Party on! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Här i Uppsala finns det en Björk all'e "eller vad man ska kalla det för" utanför SLU Statens Lantbruks Universitet, som visar årstiderna i hella Sverige på ett fascinerande sätt. Genom att ta Björkskott från hela landet från Nord till Syd med 10 mils mellanrum och plantera dessa här, så kan man med anledning av trädens DNA följa årstiderna hur dom slår ut på våren och ändrar färg på hösten. Så just nu har träden i norra änden tappat alla löv, medans träden i södra änden 300 meter bort fortfarande är helt gröna, försökte ta ett kort men det är svårt att få med på en bild. Woffe. märkligt var 100 på att det har med tempraturen att göra när träden börjar fälla/blomma ...så om man planterar norrländska träd i skåne så skulle dom blomma senare alltså? hmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Ja ser man det på platts så är det väldigt tydligt, trodde också som du förut. Woffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 I morgon startar årets vegetariska festival i Bangkok. (den är något vildare i Phuket). Den heter Tesagan Gin Je och det är lätt att hitta vegetarisk mat i stora delar av staden, men är bäst i Chinatown med olika event. Kolla efter den gula vimpeln så hittar ni rätt. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Någonstans i skogen DSC_0111.jpg Höstfiske är underbart DSC_0105.jpg DSC_0112.jpg DSC_0095.jpg DSC_0151.jpg 4,5 kg 5 kg DSC_0155.jpg Jag kan sova överallt jag DSC_0082.jpg det är inte riktigt rätta redskapen för att röka fisken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Ja ser man det på platts så är det väldigt tydligt, trodde också som du förut. Woffe Det stämmer för jag åkte förbi idag och närmast stan var helt kala nu medans de mot Sunnersta var gröna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 (ändrad) Hösten börjar närma sig men än så länge så har de gröna löven övertag i Majorna.. Fast det är väl bara en tidsfråga.. Ändrades Oktober 4, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Hösten börjar närma sig men än så länge så har de gröna löven övertag i Majorna.. Fast det är väl bara en tidsfråga.. Jag ska ge dig ett tips Boka resa till Thailand över jul/nyår Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu