Kötthandlarn Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Enorma mängder med vatten. Vi är inne på andra dygnet med skyfallsliknande regn och det skall enligt prognoserna fortsätta två dygn till. Rattanaburi i provinsen Surin. Bild 1 är helt obetalbart bra.. Inga problem med den killen inte där han glider fram i sin balja.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Väntar på min son Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Fick en ny bärbar på jobbet, får se om jag gillar den. Skapligt snygg och liten i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Blue man show! Ral 5017 på en komp till nedan nämda Kista! Sedan vart det kundlunch i Kista Tower, ja där Scandic ligger, så go matbufe´ för för 130.- per skalle! Satt på skoj å räknade, 1 comp i veckan blir ca 48 comps per år, sedan har jag målat dom runt 15 år nu så dä lär bli 720 comp tot! Sedan från start 1988 alla vanliga contianers på det! Undra på att man e konstig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Mat pa G till husbatarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Mat pa G till husbatarna Såg lite småhärligt ut det där If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Blue man show! Ral 5017 på en komp till nedan nämda Kista! Sedan vart det kundlunch i Kista Tower, ja där Scandic ligger, så go matbufe´ för för 130.- per skalle! Satt på skoj å räknade, 1 comp i veckan blir ca 48 comps per år, sedan har jag målat dom runt 15 år nu så dä lär bli 720 comp tot! Sedan från start 1988 alla vanliga contianers på det! Undra på att man e konstig! Är de treo comp du snurrar om, eller vad, kom nu inte med den där blåa sopburken från Växjö igen den har vi sett oss till leda nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Är de treo comp du snurrar om, eller vad, kom nu inte med den där blåa sopburken från Växjö igen den har vi sett oss till leda nu Rättning i ledet! 1. Comp = förkortning av latinska ordet comprimatus comprimator! 2. Denna skönhet skall till just Kista Tower eller Scandic på latin! 3. Öl e bäst för hälsan, hälsa ofta! 4.eåofdcjkweoinjf! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Såg lite småhärligt ut det där Hej.Du ar mycket valkommen hem till mig,bor cirka 70km vaster om Udon Thani. //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Hej.Du ar mycket valkommen hem till mig,bor cirka 70km vaster om Udon Thani. //Roger Vem vet , ska ut på luffen några veckor i Februari . och har jag vägarna förbi så är det inte helt omöjligt att jag tittar in If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Huzze!! Allt blir inte blått! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Korat fotbollstadium Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Ny "restaurang" i byn. Tillåt mig presentera nytillskottet för gourmandernas vänner i Ban Nong Ka. Det är roligt det här - ut med några bord och stolar, iväg till marknaden och inhandla ingredienser och vips har man en business. Tillstånd och hälsovårdsmyndigheter - glöm det. Men det är garanterat fräscht kan jag intyga. Om inte skulle verksamheten få läggas ner efter ett par dagar. Jag kan i sammanhanget avslöja att jag inte varit magsjuk en enda gång i Thailand på snart nio år på heltid. Och jag äter allt - överallt. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Pattaya beach rd ,Jetski scam? behövs väl extra inkomst nu i lågsäsongen,, /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Pattaya beach rd ,Jetski scam? behövs väl extra inkomst nu i lågsäsongen,, IMG_5865.JPG /Holst Det är bedrövligt att de inte tar tag i detta problem. Men det blir så när någon höjdare och ordningsmakten tjänar en hacka. De har setat och snackat i flera år inne i City Hall att nu jäklar skall vi lösa detta. Och ingenting händer... Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Egotrippad som man e. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Egotrippad som man e. DSC00296.JPG Snake Är det ditt nya passfoto Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Är det ditt nya passfoto Jepp. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Ny "restaurang" i byn. Tillåt mig presentera nytillskottet för gourmandernas vänner i Ban Nong Ka. Det är roligt det här - ut med några bord och stolar, iväg till marknaden och inhandla ingredienser och vips har man en business. Tillstånd och hälsovårdsmyndigheter - glöm det. Men det är garanterat fräscht kan jag intyga. Om inte skulle verksamheten få läggas ner efter ett par dagar. Jag kan i sammanhanget avslöja att jag inte varit magsjuk en enda gång i Thailand på snart nio år på heltid. Och jag äter allt - överallt. Hej! Frugan Nida undrar var detta ligger*? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Egotrippad som man e. DSC00296.JPG Snake E dä "Elton" Snake? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Hej! Frugan Nida undrar var detta ligger*? Byn Nong Ka, en km väster om staden Rattanaburi i provinsen Surin. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Mae Hong Son "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Ut i svampskogen Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 E dä "Elton" Snake? Jepp igen, du gissar alltid rätt din rackare. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Dotter Atom visar stolt upp sin nyss avslutade Harry Potter serie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu