Benriach Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Vy från ballen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte45 Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Var och serva grävtraktorn idag, o frugan varmkörde. Hon har fått för sig att jag är sabai over" i mitt jobb,va tvungen o demonstrera alla knappar för hon skulle förstå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Några gamla bilder från Lumpini Stadium i Bangkok som tyvärr läggs ner snart! Hopaps kunna gräva fram fler bilder oh framför allt ta fler innan de lägger ner. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Var och serva grävtraktorn idag, o frugan varmkörde. DSC_0134.jpg Hon har fått för sig att jag är sabai over" i mitt jobb,va tvungen o demonstrera alla knappar för hon skulle förstå Blir inte förvånad att det står Bellmans på den! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 frugan gick omkring i växthus o trädgård..än är det sommar i Sverige!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Pigges place i Bangkok Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Mötte denna vackra fågel i en glänta på vid en kantarelltur idag. Den satt lugnt i kvar och brydde sig inte om min närvaro. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Bästa livvakten som man någonsin haft. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Hamnade i Östersund i helgen som var så jag ringde en gammal kollega som bor där och hade en kanonhelg... Och rallyåkare som han är så for vi iväg på rally och jag blev såklart tillfrågad att åka kartläsare vilket jag ställde upp på. Nä okej jag överdrev, det var en välgörenhets grej med handikappade som fick åka med i rallybilarna på Krokoms folkrace bana.. Men jag tog såklart chansen att åka med jag med. Har alltid gillat att kolla på rally, men aldrig åkt "riktig" rallybil. En Evo 6,5... Kan tyvärr inte beskriva känslan som kommer i kroppen när man sitter fastbältad i 6 punktbälte och dom kliver på... Hur det kan bära iväg så in i helvete och bara öka på grusunderlag är helt otroligt.. Hur man kan ta en kurva på detta vis och allt det där... Herrejävlar säger jag bara.. Åkte även med polarn i sin gamle Audi 90 turbo Quattro... Lite mer ljud och inte lika bra väghållning som Evon, men fartmässigt var det ingen skillnad. Smattrar, smäller, pyser och fräser... Bara ylar i skiten. Japp den dagen behövde man inge fruntimmer, somnade gött till rallyfilmer på youtube =) Blev även erbjuden att köra Audin ett par varv men tackade nej, isåfall hade nog thailands resan skitit sig å jag hade blivit med rallybil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Det är alltså så man formar buskarna . Lite fuskigt , vore mer sport om man klippte dem på fri hand. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Hamnade i Östersund i helgen som var så jag ringde en gammal kollega som bor där och hade en kanonhelg... Och rallyåkare som han är så for vi iväg på rally och jag blev såklart tillfrågad att åka kartläsare vilket jag ställde upp på. Nä okej jag överdrev, det var en välgörenhets grej med handikappade som fick åka med i rallybilarna på Krokoms folkrace bana.. Men jag tog såklart chansen att åka med jag med. Har alltid gillat att kolla på rally, men aldrig åkt "riktig" rallybil. En Evo 6,5... Kan tyvärr inte beskriva känslan som kommer i kroppen när man sitter fastbältad i 6 punktbälte och dom kliver på... Hur det kan bära iväg så in i helvete och bara öka på grusunderlag är helt otroligt.. Hur man kan ta en kurva på detta vis och allt det där... Herrejävlar säger jag bara.. Åkte även med polarn i sin gamle Audi 90 turbo Quattro... Lite mer ljud och inte lika bra väghållning som Evon, men fartmässigt var det ingen skillnad. Smattrar, smäller, pyser och fräser... Bara ylar i skiten. Japp den dagen behövde man inge fruntimmer, somnade gött till rallyfilmer på youtube =) Blev även erbjuden att köra Audin ett par varv men tackade nej, isåfall hade nog thailands resan skitit sig å jag hade blivit med rallybil IMG_8727-2.jpg IMG_8732-2.jpg IMG_8763-2.jpg IMG_8859-2.jpg Helt klart blir dä karma här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Inte dagens bild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 RALLY RALLY RALLY!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 Inte det senaste när det gäller cinema-tekniken . Men en gång i tiden var väl även den supermodern. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 Det var först när jag såg katten som jag förstod att pojken fått tag på några tuschpennor I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 (ändrad) satt i solstolen på beachen i den lilla fiskebyn o tänkte ta ett kort på solnedgången... typiskt att det blir molnigt.. men vad är det som dyker upp...en sjöjungfru kanske? nästan lika vackert som en solnedgång var det hursomhelst!!!!!!! Ändrades September 18, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 satt i solstolen på beachen i den lilla fiskebyn o tänkte ta ett kort på solnedgången... IMG_0366.JPG typiskt att det blir molnigt.. IMG_0368.JPG men vad är det som dyker upp...en sjöjungfru kanske? IMG_0369.JPG nästan lika vackert som en solnedgång var det hursomhelst!!!!!!! IMG_0370.JPG Satt du hos Na så var det ölförgiftning finns inga såna där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 Hittade en äldre hårdisk med bland annat några urgamla bilder från Chinatown i Bangkok.Nån har säkert varit med förut. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 (ändrad) får bli dessa.hon närmast beskrivs som "this one" av platschefen, den andra vet ja inte..det är ju Takila queen som har beställt in detta hära... Ändrades September 18, 2013 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 Gjorde en liten förortssafari idag och var då inte bäst att börja än där det sköts igår. 15 skott mot en person. Alla missade. Oh well.. De (mindre vita) var inte glada (av alla deras svordomar att döma när jag tog fotot) att bli fotade men litade/hoppades på att polisen gjorde sitt jobb så klarade mig Liknande förort Här lär en kändis koppla av ibland Efter det så tog jag mig till säkrare och framförallt fast mark, Gothia Towers Välkommen till Göteborg manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Idag var en av frugans kompisar hemma på besök och för första gången sammanföll det med att vår städerska var där. Då frugans kompis var en storstjärna tidigare, och fortfarande tämligen känd, så ville givetvis vår städerska ha några bildbevis att visa barn och släktingar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Enorma mängder med vatten. Vi är inne på andra dygnet med skyfallsliknande regn och det skall enligt prognoserna fortsätta två dygn till. Rattanaburi i provinsen Surin. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Några bilder från den månatliga "Club Crawl" på Sukhmvit soi 11 i Bangkok och dess "Head shot". Arrangörerna brukar ha ett dussintal flaskor Stoli vodka som de går runt och delar ut shots rakt ner i munnen...(Nån bild kan ha dykt upp tidigare här!) Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Våra tvillingar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Firrar till byn Ibland kommer det gåvor från någon myndighet, jag vet inte vilken. Som nu senast, påsar innehållande småfisk som man skall föda upp och sedan vid lämplig storlek käka upp. Vid andra tillfällen kan det komma t ex grönsaksfrön eller något annat vettigt för att hjälpa hushållen. Alla har det inte så lätt minsann. Vi har så vi klarar oss och därför skänkte vi vår påse med innehåll till en som mera behövde den - dagens goda gärning. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu