Guest BpaijingKatai Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Skulle till Emmaboda idag med en polare... Å så kommer idi*ten å tror han kan hämta upp mig i en j*vla raggarbil... Förklarar för honom att antingen tar vi morsans Opel Corsa eller så ska jag ha 100.000 sek och huckla för att sätta mig i den där gamle högen. Så han åkte ensam och jag tänker nu börja grogga inför surströmmings skivan i eftermidda.. Ska man köra amerikanskt ska man köra Harley Davidson och inte sån här dynga 1377929945441.jpg Surströmmingen satt fint gissar jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Dagens miss.Skulle fota av ett plan som precis hade startat från Hisingens internationella flygplats men i solskenet råkade jag sikta aningen fel. Men lite gatubelysning är ju inte helt fel heller' Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 (ändrad) Vojne, vojne, man blir helt snurrig när man läser löpsedlarna från våra högt skattade nyhetstidningar. Vad ska man tro och finns det verkligen någon som betalar för detta nyhetsvärde Ändrades September 2, 2013 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Vojne, vojne, man blir helt snurrig när man läser löpsedlarna från våra högt skattade nyhetstidningar. Vad ska man tro och finns det verkligen någon som betalar för detta nyhetsvärde Nyhetsvärde.jpg Alldeles för många som köper blaskor. Kolla bara på upplagan. Skrämmande att folk går på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Änglatrumpeten doftar som flickorna i Brasilien på den tiden det begav saj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Tidig morgon på Lamai Beach, Koh Samui. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 (ändrad) Det var dåligt med svamp, så jag plockade fram motorsågen och gallrade lite mera på baksidan av stugan i helgen. Det var roligt men nu fasar jag över allt kapande och klyvande som återstår då jag inte har någon vedklyv i min ägo. Kan i och för sig vara (lite) nyttigt med träningen. Apropå trädfällande så fanns det ett stort skogsbolag som sökte personal. En skinntorr liten tunnis gick in på förmannens kontor med yxan och sökte jobbet, varpå han blev tillsagd att dra dit pepparn växer; -"Ge mig chansen att visa vad jag går för", sa killen. -"Jaja, ser du jättetallen därborta? Hugg ner den så får vi se". Tunnisen knatade iväg mot trädet och fem minuter var han på förmannens kontor och meddelade att trädet var nere. Bossen kunde inte tro sina ögon och sa, "var i hela friden har du lärt dig det där"? -"I Saharaskogen", svarade tunnisen. -"Du menar i Saharaöknen"? -""Javisstja, så heter den nu"! Ändrades September 3, 2013 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 (ändrad) Gårdagens 2/9 bild från Öregrund...lånad bild Ändrades September 3, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Tog cykeln till gamla fabriksområdet, Tråkigt att se en massa kapitalförstöring.. När man flyttade hit, fanns det ca 400 arbetstillfällen här byn.. Dom här portana monterade man år 1990.. Här gick järnvägen in på åttitalet.. Gamla rälsen finns fortfarande kvar.. Sen blir lite bilder på gamla maskiner i truckar som finns kvar.. Avslutar med några på FFs ögonstenar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Tog cykeln till gamla fabriksområdet, Tråkigt att se en massa kapitalförstöring.. När man flyttade hit, fanns det ca 400 arbetstillfällen här byn.. Dom här portana monterade man år 1990.. IMG_7721.jpg Här gick järnvägen in på åttitalet.. IMG_7722.jpg Gamla rälsen finns fortfarande kvar.. IMG_7724.JPG Sen blir lite bilder på gamla maskiner i truckar som finns kvar.. IMG_7697.jpg IMG_7701.JPG IMG_7703.JPG IMG_7707.JPG IMG_7709.jpg IMG_7713.jpg Avslutar med några på FFs ögonstenar.. IMG_7725.JPG IMG_7727.jpg IMG_7730.jpg FF Alltid så jävla trist med alla dessa nedläggningar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 (ändrad) Kollade lite bilder från helgen Frugan på väg hem lite rund under fötterna, så högklackat gick bort men hur i helsike kan en så liten blixt lysa upp ett helt kvarter ? Tänk om man hade en sådan ficklampa för de man köper nu med ledlampor är ju värdelösa Ändrades September 3, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 En bild som blev över från dagens central-fotografering, tyckte inte den skulle vara med där Ett annat ställe med många handväskor Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 vet ej om jag postat denna bild, ej ny men visst är han stilig...visade denna för damen och sa, så här ska en riktig "buffalo" se ut...som svar fick jag "not same" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 vet ej om jag postat denna bild, ej ny men visst är han stilig...visade denna för damen och sa, så här ska en riktig "buffalo" se ut...som svar fick jag "not same" dscn1656.jpg Ser en rejäl HP där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Det börjar vakna till runt omkring. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Snygg friss på bussen nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Snygg friss på bussen nu Är det Minne00? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Några få bilder på temat regn. De är tagna i Thailand, Hong Kong, Kambodja... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 FF fick besök av LitenEa, som ville ha lite käk, klart att hon fick.. Sen fixade FF nya kullager till hennes rullskridskor.. Tog lite bilder när hon o hennes vän åkte... Eas vackra leende får också en bild.. Sen vill jag kritik över bilderna, förra jag la in tyckte jag att inte skärpan var bra när såg den efteråt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Det får bli en retro Scandinav, Airbuss 319. Woffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 (ändrad) Några få bilder på temat regn. De är tagna i Thailand, Hong Kong, Kambodja... Fina färger som lyser upp lite här och där i gråvädret. Snyggt! Ändrades September 5, 2013 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Några få bilder på temat regn. De är tagna i Thailand, Hong Kong, Kambodja.. Fantastiska bilder - fastnade speciellt för kvinnan under paraplyet "rain6". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 FF fick besök av LitenEa, som ville ha lite käk, klart att hon fick.. IMG_7750.jpg IMG_7752.JPG IMG_7753.JPG Sen fixade FF nya kullager till hennes rullskridskor.. IMG_7746.JPG Tog lite bilder när hon o hennes vän åkte... IMG_7768.jpg IMG_7773.jpg IMG_7778.jpg Eas vackra leende får också en bild.. IMG_7782.jpg IMG_7788.jpg Sen vill jag kritik över bilderna, förra jag la in tyckte jag att inte skärpan var bra när såg den efteråt.. FF FF. Fina lifestylebilder som är kul att ha när barnen blir äldre. Vad har du för kamera? De flesta kameror har flera olika autofokusfunktioner, vilken är din inställd på? Kolla om det finns nåfon funktion som heter servo (eller liknande), som betyder att fokusen följer med objektivet när det rör sig. Det blir större chans att autofokusen "fäster" i så fall. Det verkar vara skymning. Testa att skruva upp ISO-talet (om kameran är hyfsat ny, så kan du säkert skruva upp ordentligt) så får du snabbare slutartid och bättre skärpa. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Edvardpop och Mangokid. TACK! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 (ändrad) FF. Fina lifestylebilder som är kul att ha när barnen blir äldre. Vad har du för kamera? De flesta kameror har flera olika autofokusfunktioner, vilken är din inställd på? Kolla om det finns nåfon funktion som heter servo (eller liknande), som betyder att fokusen följer med objektivet när det rör sig. Det blir större chans att autofokusen "fäster" i så fall. Det verkar vara skymning. Testa att skruva upp ISO-talet (om kameran är hyfsat ny, så kan du säkert skruva upp ordentligt) så får du snabbare slutartid och bättre skärpa. Har helt godkända objektiv till kameran Canon 500D, den har varit mycket väl använd Över 50000 bilder.. Men tycker att tappat skärpan på sista tiden, hade ison 400 bländare 6,3 vitbalensen på moln, är inte nöjd med bilderna.. FF Ändrades September 5, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu