husse Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Den som uppfann den här sörjan skulle ju ha brutalt mycket stryk 1377017172647.jpg verkar vara mycke krångel med den där miljömuppen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Den som uppfann den här sörjan skulle ju ha brutalt mycket stryk 1377017172647.jpg På nya Scania-bilarna är det tack o lov borttaget detta krångel med AdBlue. Ser ut att vara lite diesel också ser jag, du fick väl göra en dubbeltankning (om de hade AdBlue-pump). Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 verkar vara mycke krångel med den där miljömuppen Krångel å krångel. Räcker nog att tanka =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Alkohol, du gör mig till en man, du ger mig vad jag tål... Där ser man, en rad hämtad från en av Lars Demians låtar, då finns det alltså hopp även för dig trots att du gillar Håkan Hellström. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Ibland är det skönt att skippa allt thai och ta sig en riktig norrlands-grill-öl-sprit-blecka med kompisarna. Eventuellt var det sommarens sista grillparty? Mådde i alla fall mindre bra hela lördan. Urk! När det mörknade och vi fyllnat skulle vi naturligtvis ut och skämma ut oss också.. på typiskt norrlandsvis. Fast det är klart, norrländskor är ju van med norrlänningar. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Ibland är det skönt att skippa allt thai och ta sig en riktig norrlands-grill-öl-sprit-blecka med kompisarna. Eventuellt var det sommarens sista grillparty? Mådde i alla fall mindre bra hela lördan. Urk! Tror väl tusan att du mådde Urk när all den där maten skulle ruttna i magen BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Ibland är det skönt att skippa allt thai och ta sig en riktig norrlands-grill-öl-sprit-blecka med kompisarna. Eventuellt var det sommarens sista grillparty? Mådde i alla fall mindre bra hela lördan. Urk! När det mörknade och vi fyllnat skulle vi naturligtvis ut och skämma ut oss också.. på typiskt norrlandsvis. Fast det är klart, norrländskor är ju van med norrlänningar. Vilken grym skärpa du får i dina bilder, hatten av för din fototeknik! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2013 (ändrad) Tror väl tusan att du mådde Urk när all den där maten skulle ruttna i magen Jo mat blandat med lite mousserande vin, rödvin, vitt vin, sprit, whiskey, öl, cider, shots, snus osv. Var för övrigt arbetskollegor allihop, dvs ena riktiga suputer hela bunten, så alla mådde nog lika risigt dan efter. Tackar, var väl alkoholen som gjorde mig stadig på hand, trots mörk augustikväll utan blixt. Ändrades Augusti 21, 2013 av Kim Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Men inte en enda söt thailändska? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Jo mat blandat med lite mousserande vin, rödvin, vitt vin, sprit, whiskey, öl, cider, shots, snus osv. Var för övrigt arbetskollegor allihop, dvs ena riktiga suputer hela bunten, så alla mådde nog lika risigt dan efter. Tackar, var väl alkoholen som gjorde mig stadig på hand, trots mörk augustikväll utan blixt. Även färgerna på kvällsbilderna är grymma! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Jo småfåglar och duvor är vanligt att ha med, även också ugglor rätt ofta...men denna svarting var väldig knepig i sitt uppförande, man fick faktiskt spooky vibbar att han ville något. Lite accessioner med Det där med Ugglor känner jag igen från den tiden när man "tura" mellan Helsingborg och Helsingör, det fanns en massa ruggugglor där ibland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 (ändrad) Det är samma saker som jag brukar att köpa. Det är bland annat sånt godis jag saknar i obygden , skulle gärna bygga en egen rök men vet inte hur man gör eller vilket träspån man använder. Du tar spån efter tycke o smak. En rök kan byggas av ett kylskåp och en påltbox med gasbrännare med ett spirorör mellan längre rör kallare rök. Ändrades Augusti 21, 2013 av BpaijingKatai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Lufthansa med retrolack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 En underbar morgon på Arlanda kl: 06.30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Jo mat blandat med lite mousserande vin, rödvin, vitt vin, sprit, whiskey, öl, cider, shots, snus osv. Var för övrigt arbetskollegor allihop, dvs ena riktiga suputer hela bunten, så alla mådde nog lika risigt dan efter. Tackar, var väl alkoholen som gjorde mig stadig på hand, trots mörk augustikväll utan blixt. Spritfest utan Erkki är ingen spritfest.Men ni säg ju ut att få i er en del iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Qatars Dreamliner på Gate Filip 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Thai`s trippel 7:a är stor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Dagens bild som jag hittade på facebook idag Fast den är tagen tidigt 70 tal Klart man dricker grogg i glas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 (ändrad) Tja, Håller med Måne, såg direkt att detta var ingen spritfest. Rosevin? Är det gruvarbetare eller katoyer jag ser? Själv sitter jag i tornedalen i bastun med en dunk sprit som värmer fint efter bastuad i 13 gradigt vatten... Ps. Kom ihåg Måne att du lovat att träffa mig i Thailand nästa gång,rosedrickarna undanbedes... Puss Erkki Ändrades Augusti 21, 2013 av erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Inte direkt dagens då, bör ha varit en sommar för ca 43-44 år sedan, det ska börjas i tid. Motorn på bild, "West-Bend" 12 hk, kom sedan att prägla min uppväxt till 13-14 år åldern, kan ju nämn att det inte var den mest pålitliga utombordaren Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kookoo Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 (ändrad) Tja, Håller med Måne, såg direkt att detta var ingen spritfest. Rosevin? Är det gruvarbetare eller katoyer jag ser? Själv sitter jag i tornedalen i bastun med en dunk sprit som värmer fint efter bastuad i 13 gradigt vatten... Ps. Kom ihåg Måne att du lovat att träffa mig i Thailand nästa gång,rosedrickarna undanbedes... Puss Erkki En dunk och en liten cola,sen kan man börja festa hallonsaften får de andra hållas med (colan är bra att hålla getingarna borta) Ändrades Augusti 22, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Tja, Håller med Måne, såg direkt att detta var ingen spritfest. Rosevin? Är det gruvarbetare eller katoyer jag ser? Själv sitter jag i tornedalen i bastun med en dunk sprit som värmer fint efter bastuad i 13 gradigt vatten... Ps. Kom ihåg Måne att du lovat att träffa mig i Thailand nästa gång,rosedrickarna undanbedes... Puss Erkki Det värmer att läsa ett så fint inlägg.Vi tornedalningar trivs bäst i en rejält varm bastu(inte den här j-vla metrosexuella torrbastun man får dras med i fjollträsk). Sedan är det ju inte fel med en dunk hemkört till även om öl är att föredra. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Inte direkt dagens då, bör ha varit en sommar för ca 43-44 år sedan, det ska börjas i tid. Motorn på bild, "West-Bend" 12 hk, kom sedan att prägla min uppväxt till 13-14 år åldern, kan ju nämn att det inte var den mest pålitliga utombordaren westbend.jpg Du är dig lik. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu