bob Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Vädret var fint när vi kom till Smögen Men det kom svarta moln i horisonten Tur vi hann in på en restaurang Skaldjurstallrik var inte fel Sedan iväg söderut Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Vi lämnade Smögen bakom oss och satte kurs mot de Halländska skogarna Vägen gick via Lysekil, färjan över Gullmarsfjorden, Orust, Tjörn och Göteborg via Varberg och hit ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Plockar svamp ImageUploadedByMaipenrai1375631955.056805.jpg Enis fotsvamp? ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 (ändrad) Nästa morgon tidigt var det att knalla in här Lunch vart det också 5,5 timmar senare var man 9500 kr fattigare Tur bilen var tom när vi började 50 mil till så är man hemma igen Ändrades Augusti 4, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 fotsvamp? ??? Damerna plockade säkerligen en 10 kg gulingar medans jag surfade på FB, MPR, räknade får... åkte och köpte en kebabrulle... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 ...hehe varför drar ni inte till Värmdö marknad?? Same shit same price Om ni nu måste ut och åka BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 ...hehe varför drar ni inte till Värmdö marknad?? Same shit same price Om ni nu måste ut och åka Helt riktigt, så sant så! Det byggs nytt nu mellan Coopne och Mio,undrar lite vad som kommer där? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buzzen Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Dagens bild som jag tog i Legazpi, Filippinerna. Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Zatan vilket objektiv du måste ha på din Kamera Buzzen som fick med det där... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Gröna Lund har tydligen öppet: Det återstår att se om det gungar lika bra i denna farkost: Ryssarna kommer lika starkt på denna front verkar det som: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Åter igen kanonbilder från ett vackert Sverige, en fröjd för ögat att beskåda. Man tackar ödmjukast.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Gröna Lund har tydligen öppet: IMG_1544.JPG Det återstår att se om det gungar lika bra i denna farkost: IMG_1545.JPG IMG_1546.JPG Ryssarna kommer lika starkt på denna front verkar det som: IMG_1547.JPG Vah, har inte Viking skrotat skiten ännu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Några bilder från fisketur i Järbo och Hofors, men fick tyvärr ingen regnbåge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Från i söndags vid sommarstugan (saknade dock Måne). Mille med frun. Mille och tre damer. Milles fru och jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Från i söndags vid sommarstugan (saknade dock Måne). Mille med frun. Mille och frun.jpg Mille och tre damer. Mille och tre damer.jpg Milles fru och jag. Milles fru och jag.jpg tack för igår, mycket trevligt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Från i söndags vid sommarstugan (saknade dock Måne). Mille med frun. Mille och frun.jpg Mille och tre damer. Mille och tre damer.jpg Milles fru och jag. Milles fru och jag.jpg Fina medlemmar e det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Åka med Eckerölinjen e aldrig fel! Sedan e det inte fel å komma hem å se detta på tallriken! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Duktig gubbe Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 (ändrad) Var på besök i Sverige förra veckan. Dottern gifte sig. Efter bröllopet passade vi på att göra en riktig roadtrip. Åkte bl.a upp till mitt barndomsparadis. Jämtland och Kall. För er som inte vet ligger det på andra sidan om Åre. Visade hustrun stolt bygdens minne av min morfar. Präst och nedtecknare av bygdens historia. Vädret var fantastiskt!!! Ändrades Augusti 5, 2013 av chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 (ändrad) Dags att kliva av skutan snart. Överfarten var ganska så angenäm: Här blev det som sagt lite felstyrning, så det blev till att styra kosan åt rätt håll igen: Nu är det minsann dags för en paus: Det börjar närma sig resans slutmål: Ändrades Augusti 5, 2013 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Dags att kliva av skutan snart. Överfarten var ganska så angenäm: IMG_1548.JPG Här blev det som sagt lite felstyrning, så det blev till att styra kosan åt rätt håll igen: IMG_1549.JPG Nu är det minsann dags för en paus: IMG_1550.JPG Det börjar närma sig resans slutmål: IMG_1560.JPG Närpes dialekten är av guds nåde! Int föörtåår man nått! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Åka med Eckerölinjen e aldrig fel! Sedan e det inte fel å komma hem å se detta på tallriken! När du ändå köper Tax Free så kan du väl inte köra med både ful-wirre och ful-vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 (ändrad) När du ändå köper Tax Free så kan du väl inte köra med både ful-wirre och ful-vin. Det var nästan så man hade lust att slå till på detta exklusiva erbjudande. Som tur var så besinnade jag mig i sista stund. Ändrades Augusti 5, 2013 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu