Buzzen Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 (ändrad) Där var jag och frugan för några dagar sedan också, som du kan se i ett inlägg i dagens tjej. Fin stad är det, Paris. Jajamen. Allt blir fint i Paris. Här är ett förslag till till "Dagens tjej". Ändrades Juli 26, 2013 av Buzzen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Grilkväll och lite blommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Alldeles rykande färska bilder från ett soligt och varmt Uppsala Vi har fått besök av storebror 32 stycken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Häftiga båtar, undrar om kungen är här med sin också? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 27 grader i skuggan och vindstilla, så fisket la vi ner och tog en cykeltur från stugan och ägnade oss åt badande här istället: Som synes är vattenståndet mycket lågt: Vattnet är som ni kan se otroligt klart och det var tur att jag hade med mig cyklop, simfenor och snorkel. Abborrstimmen simmade förbi på sådär lagom retligt avstånd - om jag ända inte hade slarvat bort min harpun för ett par år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Grilkväll och lite blommer. Fina bilder,vad fina era tvåfärgade pelargoner är! Vet du vilken sort det är? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Åhus ikväll.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Nån lokal Ragson underhöll gästerna på "beachroad" Åhus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Fina bilder,vad fina era tvåfärgade pelargoner är! Vet du vilken sort det är? Tack,nej jag vet inte vilken sort dett är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 I går blev det en kvälls promenad till Hammarby backen fin utsikt därifrån 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Våran gamla simstadion från förra sekelskiftet , startpallarna och trappen upp från bassängen välbevarade. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Fika i syrenbersån med Bråvikens strålande utsikt är inte det sämsta Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Min dotter som har 14 års kalas i dag Sent from my iPhone using Tapatalk 2 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 [img=http://img.tapatalk.com/d/13/07/27/zytu5e2u.jpg]Min dotter som har 14 års kalas i dag Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Snygg tjej, gissar att du får eller kommer att få mota många hormonstinna pojkar i dörren 5555. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Snygg tjej, gissar att du får eller kommer att få mota många hormonstinna pojkar i dörren 5555. Suck jag har redan tappat kontrollen.Det är ett jävla spring i tid och otid.Thats life. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Ännu en bild på min älskade dotter. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Suck jag har redan tappat kontrollen.Det är ett jävla spring i tid och otid.Thats life. Har flera döttrar och kan lova att det blir lugnare när de fyller 25 (eller flyttar hemifrån) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Bilder från helgens mcdagarna 2013 i Västervik, som vanligt är det en välbesökt tillställning och många som ställer ut ombyggda motorcyklar. Det blev visst många bilder Sista bilden är på grabben som tjatar och vill åka med en tur, än så länge får han nöja sig med att sitta på och gasa hemma på gården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Vackert igår på Mälaren jag och kamraten lade i några nät, Så skal snart hämta dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Hojarna är så fina att man kan undra om de kan med att åka på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Ännu en bild på min älskade dotter. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Hon e grym!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Hon e grym!! Tackar.Hon brås väl på mig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Fest på templet på Värmdö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Frugan fick erbjudande av en annan thaifru via Facebook om hjälp att skicka pengar till Thailand Sjukt vad thai älskar thai och vill utnyttja varandra. Säkert finns en och annan dum bimbo som klarar inte ett skicka pengar själv eller vill göra det utan sin mans vetskap och vill ha hjälp av andra. Nu är det så att frugan sällan skickar pengar och i så fall bara någon tusen bath till gamle morfar så kostar det bara 50 SEK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Istappar i Thailand? Nä, men färg, snyggt? Thai bryr sig inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu