Ducce Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Gick den här åt häromsistens ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 amerikanska blåbärsblommor... snart färdiga blåbär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 11, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2013 Idag klarades "barndagen" av vår lilla stads årliga sommarfestival av. Jag tog med en blondin o en brunett samt deras barn och cyklade dit. Och med tanke på en annan aktiv tråd här på forumet, så stod blondinen och brunetten för biljettinköpen.. och jag i min tur åkte läskigheterna med de två större barnen. Är jag nog lång för att få åka? Jadå! Och med tanke på ytterligare en annan tråd, jag hade fastedag idag, men de övriga åt lite thaislafs. Som vanligt när vi är ute och rör oss på stan tillsammans så förvånas jag alltid över hur stor bekantskapskrets frugan har som jag inte alls känner till. Bra, betyder att hon har ett stort eget socialt liv vid sidan om det med mig. Verkar som om hon känner halva stans unga kvinnor ibland. Larven... är ju ett säkert succéåk för de små. Och nu är de ju så pass stora att man slipper åka med själv. Och ett par godisremmar att gnaga på under den korta cykelturen hem förstås. Sockervadden får vänta till lördag. Nästa sväng dit i helgen så blir det förmodligen öl istället för barn. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 dagens tjej är nöjd med salladsskörden..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Idag klarades "barndagen" av vår lilla stads årliga sommarfestival av. Jag tog med en blondin o en brunett samt deras barn och cyklade dit. Och med tanke på en annan aktiv tråd här på forumet, så stod blondinen och brunetten för biljettinköpen.. och jag i min tur åkte läskigheterna med de två större barnen. Är jag nog lång för att få åka? Jadå! Och med tanke på ytterligare en annan tråd, jag hade fastedag idag, men de övriga åt lite thaislafs. Som vanligt när vi är ute och rör oss på stan tillsammans så förvånas jag alltid över hur stor bekantskapskrets frugan har som jag inte alls känner till. Bra, betyder att hon har ett stort eget socialt liv vid sidan om det med mig. Verkar som om hon känner halva stans unga kvinnor ibland. Larven... är ju ett säkert succéåk för de små. Och nu är de ju så pass stora att man slipper åka med själv. Och ett par godisremmar att gnaga på under den korta cykelturen hem förstås. Sockervadden får vänta till lördag. Nästa sväng dit i helgen så blir det förmodligen öl istället för barn. vilka otroligt fina bilder!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 dagens tjej är nöjd med salladsskörden..... denna bild skulle ju postas i "dagens tjej", kanske dags att lägga sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 denna bild skulle ju postas i "dagens tjej", kanske dags att lägga sig. Fast det funkade ju bra här med Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Hos en av utställarna i "exhibition hall" gavs det massage till trötta kongressdeltagare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 (ändrad) Var nere på Pattaya beach road igår. Dom håller ju på att fixa till hela strandpromenaden. Så här kommer det att se ut, tog bilderna vid soi 5. Vet inte om jag gillar det. Det är väl praktiskt och fler folk får plats, men snyggt...näää, skulle ha vart mer gräs. Ändrades Juli 12, 2013 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2013 vilka otroligt fina bilder!! Nja, de var väl inte speciellt speciella... men tack i alla fall. Tar med ett par sommarbilder till från senaste veckan bara för att inte göra meddelandet bildlöst. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Nja, de var väl inte speciellt speciella... men tack i alla fall. Tar med ett par sommarbilder till från senaste veckan bara för att inte göra meddelandet bildlöst. Är ni lediga hela tiden? Fina bilder och roligt att se att plantorna lever och mår bra. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 En fin morgon på sjön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2013 Är ni lediga hela tiden? Fina bilder och roligt att se att plantorna lever och mår bra. Ja, ledig för det mesta faktiskt. åtminstone i sommar. Men på den punkten kan jag trots allt inte mäta mig med dig som ju är själva ledighetskommitén själv. Hmm, vad ska jag ta med nu för att inte släppa iväg ett bildlöst meddelande.. Kanske ett par gamla Bangkokbilder jag satt och lekte lite sepiafärgning med häromdagen. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Ja, ledig för det mesta faktiskt. åtminstone i sommar. Men på den punkten kan jag trots allt inte mäta mig med dig som ju är själva ledighetskommitén själv. Hmm, vad ska jag ta med nu för att inte släppa iväg ett bildlöst meddelande.. Kanske ett par gamla Bangkokbilder jag satt och lekte lite sepiafärgning med häromdagen. Ledig om du visste vilken tid det tar att planera morgondagen varje dag Fullt upp skulle man kunna säga Att vara pankis är ingen lek. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Ledig om du visste vilken tid det tar att planera morgondagen varje dag Fullt upp skulle man kunna säga Att vara pankis är ingen lek. Säg som de är måne. Du har de för bra Men de är du värd Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Säg som de är måne. Du har de för bra Men de är du värd Satsar alltid på att få det bättre men börjar bli försent nu.Men jag har tur som har en så förträfflig familj som står ut. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 En vild fajt med en haj i Hua Hin. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Här kommer ytterligare en makrill,eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Och här Malapascua beachroad... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Nytatuerad dagen till ära! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 (ändrad) Trodde jag hadde fått storfrämande när jag kom hem från jobbet. Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk 2 Ändrades Juli 12, 2013 av jocke64 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Vespa med sidovagn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
La Luna Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Bombax igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Dagens arbetare i action. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 En stolt grisbonde. Storasyrran är lite undrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu