acdc Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Där nere landar ni när ni kommer till Chiangmai via flyg. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Erawan Waterfulls, Kanchanaburi. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Varanasi, Indien. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 "räkbåten" kommer tillbaks till hamnplan efter en tur på Hjälmaren...(bild från i lördags). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 "räkbåten" kommer tillbaks till hamnplan efter en tur på Hjälmaren...(bild från i lördags). Bild tagen från matplatsen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Imorgon ska bilen tvättas, sen ska jag koppla en tomtrailer... På fredag morgon ska jag lasta fullt lass till Milano i Italien och lossa på Tisdag nästa vecka. Blir nog fint de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naab Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Imorgon ska bilen tvättas, sen ska jag koppla en tomtrailer... På fredag morgon ska jag lasta fullt lass till Milano i Italien och lossa på Tisdag nästa vecka. Blir nog fint de! IMG_8226.jpg Vafan finns de fortfarande svenskar som ligger ute på långa fjärrkörningar? Kul!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Imorgon ska bilen tvättas, sen ska jag koppla en tomtrailer... På fredag morgon ska jag lasta fullt lass till Milano i Italien och lossa på Tisdag nästa vecka. Blir nog fint de! IMG_8226.jpg Har du kollat upp om du får köra lastbilen genom tyskland under helg? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Har du kollat upp om du får köra lastbilen genom tyskland under helg? Lörda-söndag är det lastbils förbud, men el chefo har skaffat helgtillstånd så det är bara tuta och åka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Lörda-söndag är det lastbils förbud, men el chefo har skaffat helgtillstånd så det är bara tuta och åka Har du kört nere i europa förut?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Ja det gäller att sitta fint om man ska ha lite godis. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Har du kört nere i europa förut?? Inte italien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Inte italien Testa att lägga växelspaken i friläge på väg ner för Brenner (på hemvägen) skall du se på åka av. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Inte italien Ok. jag skickar ett Pm lite senare till dig. Har lite ont om tid just nu. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Trevlig sommar på er alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 (ändrad) Ett par veckor tillsammans har dom haft Maria o Mario, semesterflirt i unga år! Ändrades Juli 11, 2013 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Alla som bor eller bott i stockholm har säkert hört historien om ett spöktåg i tunnelbanan som släpper av de döda på en spökstation. Sanningen är att stationen verkligen finns, däremot kan jag inte bekräfta spöktåget, hehe. Stationen finns på blå linjen mellan Hallonbergen och Kista i Kymlinge. Såhär såg den ut för en timme sen. Taget med mobilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Får bli från soi 2 idag.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
La Luna Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Namnet är bombax;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Home made Chicken nugget med lite grönt. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Hembakat Short bread. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Hembakat Short bread. Ha det Glömde bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Short bread i förvaring för mina långa fingrar dom är jätte goda. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Kom just på att jag lade in mina matbilder i fel tråd, dom ska ju ligga i vad åt du idag tråden och nykter är jag med järnsläpp. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 11, 2013 Dela Inlagd Juli 11, 2013 Ett gäng bildet på lillpysen, orkar inte att kommentera allla.. Avslutar med lite dans runt stången.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu